Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: طبق برآوردهای انجام یافته در طول یک ماه گذشته یک میلیون جوجه یک‌روزه به کشورهای افغانستان و ارمنستان صادر شده است. ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۸ استانها اردیبل نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، نوبخت اژدری بعد از ظهر امروز در جلسه تشریح آخرین وضعیت صادرات جوجه یک روزه به کشورهای خارجی در اردبیل اظهار داشت: طبق برآوردهای انجام یافته در طول یک ماه گذشته یک میلیون جوجه یک‌روزه به کشورهای افغانستان و ارمنستان صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که بیش از 9 میلیون قطعه جوجه یک روزه و 11 میلیون تخم مرغ نطفه‌دار در استان تولید شده است گفت: در ارتباط با تنظیم بازار و ایجاد ثبات برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته است و تلاش بر توسعه صادرات و افزایش مراودات با کشورهای همسایه است تا بتوانیم در توسعه تولیدات دامی نیز با توجه به ظرفیت‌های موجود اقدامات مناسبی انجام دهیم.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: خوشبختانه وضعیت صادرات جوجه یکروزه در استان اردبیل مطلوب ارزیابی می‌شود و تعامل و همکاری مناسبی با کشورهای همسایه وجود دارد که بی‌شک در صورت توجه به این ظرفیتها می‌توان رشد اقتصادی استان را در آینده‌ای نزدیک شاهد بود.

اژدری با اشاره به تولید 44 هزار تن گوشت مرغ و 9 هزار تن تخم مرغ تا پایان امسال نیز بیان کرد: دستیابی به این مهم در آینده‌ای نزدیک دور از انتظار نیست و تلاش و اهتمام ما دستیابی به تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است که در این زمینه تدوین برنامه‌های لازم و اساسی امری مهم است که باید مورد توجه واقع شود.

وی تصریح کرد: باید افزایش محصولات تولیدی در بخش کشاورزی استان مورد توجه واقع شود تا بتوانیم از این طریق بخش کشاورزی دامی استان را به جایگاه قابل قبول برسانیم و در این زمینه از ظرفیت‌ها و امکانات موجود نهایت استفاده را ببریم که این مسئله در حال حاضر برای ما بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/ ت

R41374/P1336/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۶۸۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات بیش از ۱۲۵ هزار تن کیوی و مرکبات از مبدأ مازندران

بابک مؤمنی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران از صادرات ۱۲۵ هزار و ۷۰۰ تن مرکبات و کیوی از مبدأ استان خبر داد و گفت: امسال ۷۶ هزار و ۵۷۷ تن پرتقال در قالب ۳ هزار و ۶۳۴ محموله و ۲۵ هزار و ۱۲۱ تن نارنگی در قالب هزار و ۳۱۹ محموله از مبدأ مازندران صادر شد.

او با بیان اینکه در مجموع ۱۰۱ هزار و ۷۰۰ تن مرکبات در قالب ۴ هزار و ۹۵۳ محموله از استان صادرات داشتیم، افزود: ۲۴ هزار و ۲۰ تن کیوی نیز در قالب یک هزار و ۵۵ محموله صادرات انجام شد.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران از صادرات ۱۰ هزار و ۲۵۶ تن کیوی با ۴۲۵ محموله طی سال گذشته از مازندران به کشور هند خبر داد.

مؤمنی با اشاره به اینکه سال قبل ۴۸ هزار و ۹۱۲ تن با ۲ هزار و ۴۵۱ محموله پرتقال از استان مازتدران صادرات انجام شد، ادامه داد: در این مدت ۱۳ هزار و ۲۸۷ تن نارنگی با ۷۳۵ محموله صادر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • صادرات بیش از ۱۲۵ هزار تن کیوی و مرکبات از مبدأ مازندران
  • افزایش ۳۰ درصدی خرید تضمینی برگ سبز چای در سال جاری
  • طرح ازبکستان برای اتصال از افغانستان به آسیای مرکزی
  • تعیین مرزهای ارمنستان و جمهوری آذربایجان و ۳ سناریوی پیش رو
  • تولید سالانه بیش از ۱۶ میلیون قطعه مرغ بومی در فارس
  • قمه‌کش‌های ارومیه دستگیر شدند
  • قمه‌کش‌های ارومیه دستگیر شدند + جزئیات
  • هواشناسی اصفهان هشدار سطح زرد صادر کرد
  • سند تک برگ ۱۴۲ میلیون مترمربع از اراضی شهر جدید امیرکبیر صادر شد
  • جوجه یک روزه