Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-26@10:19:14 GMT

محمد امین اسدی در کمیته اخلاق با توجیه باورنکردنی

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۶۸۲۱۹

محمد امین اسدی در کمیته اخلاق با توجیه باورنکردنی

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، محمدامین اسدی، بازیکن جوان پرسپولیس که در اردوی تیم ملی حاشیه عجیبی را رقم زد که منجر به اخراجش از سوی زلاتکو کرانچار شد، امروز راهی کمیته اخلاق خواهد شد تا پرونده اش مورد بررسی قرار گیرد.


مهاجم پرسپولیس در خلال دیدارهای تیم امید ایران در بازی های آسیایی با انتشار پستی عجیب زمینه اخراج خود را فراهم کرد و در نهایت با بازگشت به ایران از سوی کمیته انضباطی تا زمان تشکیل پرونده و رای در این رابطه تعلیق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اسدی امروز با نماینده باشگاه راهی کمیته اخلاق خواهد شد تا بررسی روی پرونده او صورت گیرد. نکته جالب این است که اسدی همچنان روی این مساله که حساب کاربری اینستاگرامش در اختیار شخص دیگری قرار داشت پافشاری دارد و باید دید این بهانه او را از جرایم و محرومیت احتمالی نجات خواهد داد یا خیر.

 

ورزش سه

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: محمد امین اسدی بازیهای آسیایی بازیکن پرسپولیس پرسپولیس تیم ملی امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۶۸۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار ستاره های سه تیم به کمیته انضباطی بسکتبال

به گزارش "ورزش سه"، چهار بازیکن جهت ارائه پاره‌ای از توضیحات در خصوص اتفاقات بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال به کمیته انضباطی و کمیته فنی دعوت شدند.

سعید داورپناه از طبیعت به کمیته انضباطی و آرمان زنگنه از تیم طبیعت، محمد جمشیدی از تیم مهرام تهران، سالار منجی و کریم علمی از تیم شهرداری گرگان به کمیته فنی دعوت شدند.

همچنین مبین مرشدی، محمد تالاری، محمد جواد جعفزی و فرهاد بابایی از تیم خانه بسکتبال کاشان در جریان رقابت‌های لیگ دسته یک ملی بسکتبال نیز به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

با توجه به در پیش بودن بازی های حساس نیمه نهایی، باید دید کمیته انضباطی در خصوص برخی ستاره های حاضر در این تیم های حاضر در این مرحله چه تصمیمی خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • کشتی فرنگی بین المللی جام تختی؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • پرسپولیس بدون بیرانوند و عالیشاه تمرین کرد/ سرخپوشان با اتوبوس راهی اراک شدند
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند
  • پرسپولیس راهی اراک شد
  • احضار ستاره های سه تیم به کمیته انضباطی بسکتبال
  • جوانان و امیدهای بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • جوانان و امید‌های بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!