Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول با حضور جمعی از دانشگاهیان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از دزفول، مراسم تکریم علی زاهد رئیس سابق دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول و معارفه ابوطالب باقری به عنوان رئیس جدید این دانشکده برگزار شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول در این جلسه با تأکید بر اینکه همه باید تلاش کنیم راه‌های تبدیل علم به ثروت را گسترش دهیم، گفت: «باید با ایجاد مراکز مشاوره، مشاوره حقوقی، موسسه‌های حسابرسی و برگزاری دوره‌های کوتاه‌مدت برای سازمان‌ها و ادارات به سمت و سوی درآمدزایی حرکت کرده و در این مسیر جدید گام‌های اساسی برداشته تا به موفقیت برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

علی افروس گفت: از آقای باقری انتظار دارم در زمینه توسعه رشته‌ها به‌ویژه در حوزه تحصیلات تکمیلی با توجه به ظرفیت‌های موجود اقدام کند.»

افروس خاطرنشان کرد: «با توجه به بحران‌های اجتماعی کشور به دنبال احداث مرکز جدید مشاوره دینی، اخلاقی و فرهنگی در حوزه علوم انسانی هستیم. از رئیس دانشکده درخواست دارم پیگیر این مورد باشد تا بتوانیم شاهد رشد و پیشرفت همه‌جانبه دانشکده علوم انسانی و ارتقای سطح علمی، دانش و کیفیت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول باشیم.»

انتهای پیام/4062/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۶۸۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی هوشمند معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی هوشمند امروز صبح با حضور ابوالفضل باقری فرد، معاون آموزشی وزارت بهداشت، سید حمید جمال الدینی، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت، آرش خجسته، رئیس سابق دانشگاه و حسن بختیار، رئیس فعلی دانشگاه برگزار شد.

به گزارش ایسنا، آرش خجسته، رئیس سابق دانشگاه در این مراسم گفت: در مدت دو سال و ۴ ماه که مسئولیت ریاست این دانشگاه را به عهده داشته ام، معاون آموزشی وزارت بهداشت همیشه به عنوان پشتیبان، همراه و پیشرو کنار من بوده اند و همیشه به من یادآوری کرده اند که در این دانشگاه هوشمند به عنوان یک دانشگاه مستقل باید مسئله هوش مصنوعی را به عنوان یک ایده بزرگ و برگ برنده را برای وزارت بهداشت رقم بزنیم.

وی افزود: من در کنار ایشان ظرفیت های دانشگاه علوم پزشکی هوشمند را شناختم و اهداف دانشگاه را با همکاری جلو برده ایم، برنامه ۴ ساله عملیاتی را در دوران کاری ام طرح ریزی کردم که در سال اول در بخش ترویج برنامه ها به خوبی پیش رفت و می توانم با اطمینان اعلام کنم که ۹۰ درصد برنامه ها در این بخش انجام شده است.

خجسته ادامه داد: در این مدت برنامه های مختلفی از جمله کنگره کیش، سمینارهای مختلف در موضوعات متعدد در دانشگاه ها رقم خورد.

وی افزود: در سال دوم حوزه زیر ساخت و نیروی انسانی نیز عملیاتی شد که دانشگاه علوم پزشکی هوشمند اولین دانشگاه علوم پزشکی بود که در خاورمیانه از شورای عالی انقلاب فرهنگی مجوز گرفت.

رئیس پیشین دانشگاه علوم پزشکی هوشمند گفت: ۷ محور را دنبال کرده ایم که به اطمینان می توانم بگویم در این مدت هنوز در این حوزه این ۷ محور دنبال نشده است.

خجسته گفت: آرزو دارم که با حضور رئیس جدید این دانشگاه به هدف و ایده باقری فرد که همان تثبیت هوش مصنوعی و برگ برنده عملکرد وزارت بهداشت در این دوره ۴ ساله است برسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خانواده اساس هویت و تربیت انسان‌ها را شکل می‌دهد
  • اولین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران افتتاح شد
  • دانشکده هوش مصنوعی در دانشگاه آزاد تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • تجربه آموزش‌های ترکیبی در مسیر پیشرفت و هوشمندسازی را ادامه می‌دهیم
  • اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به کار خود پایان داد
  • مصدوم شدن مرد ۶۰ ساله براثر حمله خرس در دزفول
  • ایجاد دانشکده‌ ویژه مادران در واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • ایجاد دانشکده‌های ویژه مادران در همه واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی هوشمند معرفی شد
  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت