Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از تارنمای شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور، «سیدحسین میرشفیع» افزود: از آغاز امسال تاکنون عملیات زیرسازی 160 کیلومتر انجام شده است.
میرشفیع ادامه داد: 120 کیلومتر روسازی در آزادراه جنوبی تهران، کنارگذر شرق اصفهان و آزادراه تبریز- ارومیه پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زیرسازی در آزادراه همت- کرج، تهران- شمال، اراک- خرم‌‌آباد، اصفهان- شیراز در حال تکمیل شدن است.
به گفته وی، پیشرفت فیزیکی در برخی قطعات این آزادراه‌ها بیش از 70 درصد است و در صورت تامین منابع مورد نیاز امسال 80 کیلومتر از آزادراه جنوبی تهران، 30 کیلومتر از آزادراه کنارگذر شرق اصفهان، 35 کیلومتر از آزادراه تبریز- ارومیه و 30 کیلومتر از آزادراه اراک - خرم‌آباد کامل می شود.
میرشفیع درباره آزادراه جنوبی تهران که باید در سه سال تکمیل شود عنوان کرد:‌ عملیات اجرایی 80 کیلومتر از این آزادراه تکمیل شده است که در صورت تامین منابع مورد نیاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.
وی آزادراه کنارگذر جنوبی تهران را ارتباط دهنده راهگذرهای منتهی به پایتخت دانست که با بهره‌برداری آن در محدوده‌های ساوه تا جاده اشتهارد و حدفاصل آزادراه تهران- قم و آزادراه حرم تا حرم علاوه بر تسهیل تردد و افزایش ایمنی بین آزادراه‌های غرب و شرق تهران، با حذف بخشی از بار ترافیکی آزادراه قزوین - کرج، ترافیک محدوده شهر تهران نیز کاهش می‌یابد.
 اکنون طول آزادراه های ایران به بیش از 2500 کیلومتر می رسد و این میزان باید در پایان برنامه ششم توسعه به 7500 کیلومتر افزایش یابد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تهران آزادراه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۶۸۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزندگی برخی از محور‌های مواصلاتی استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: هم اکنون صبح امروز ۱۲ اردیبهشت آزادراه اصفهان – ذوب آهن، اصفهان – شهرضا و آزادراه نطنز – کاشان بر اثر بارش باران لغزنده است.
مریم تاکی با اشاره به پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مبنی بر فعالیت سامانه بارشی تا فردا در استان و صدور هشدار نارنجی به رانندگان توصیه کرد: از تردد‌های غیر ضروری به ویژه در مناطق کوهستانی خودداری کنند و قبل از حرکت با سامانه‌ی ۱۴۱ تماس گرفته و از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

دیگر خبرها

  • ۳۰ کیلومتراز محور ترانزیتی خوی به رازی آماده بهره برداری شد
  • راه آهن اردبیل امسال به بهره برداری می رسد
  • پایان لیگ برتر کانوپولو بانوان با قهرمانی تیم اصفهان خروشان
  • لغزندگی برخی از محور‌های مواصلاتی استان
  • ◄ دوربین های آزادراه اصفهان شیراز ؛ چگونه تصادف های مرگبار را 85 درصد کاهش دهیم؟
  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • نیاز شورای همکاری خلیج فارس به تهران برای تحقق چشم‌انداز جدید خود
  • تحقق کامل تعهد اشتغال استان کرمانشاه
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان