Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-16@11:48:50 GMT

میراثی که فوران آتشفشان در هاوایی برجای گذاشت + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۶۸۴۵۷

میراثی که فوران آتشفشان در هاوایی برجای گذاشت + فیلم

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری میزان- آتشفشان کیلاویا در فصل بهار آغاز و در ابتدای ماه اوریل شروع به فوران کرد، در ادامه ویدئویی از آثار تخریبی این آتشفشان را در جزیره هاوایی مشاهده می‌کنید.

به گزارش گروه چند رسانه‌ای خبرگزاری میزان، آتشفشان کیلاویا در فصل بهار آغاز و در ابتدای ماه اوریل شروع به فوران کرد.

گدازه های آتشفشان هر آنچه را که در طول مسیر قرار داشت از بین برد، کیلاویا یکی از 5 جزیزه هاوایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقامات در صدد ثبت آثار تخریب آتشفشان و جمع آوری اطلاعات درباره تغییرات زیست محیطی در این جزیره هستند.

 

    کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آتشفشان هاوایی آتشفشان هاوایی مواد مذاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۶۸۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کی و چگونه از تفریحات آبی کیش لذت ببریم؟

جزیره کیش یکی از زیباترین شهرهای ساحلی ایران است که در آب های نیلگون خلیج فارس قرار دارد. این جزیره، دارای ساحلی زیبا و جاذبه های توریستی بسیاری است که در طی سال، گردشگران داخلی و خارجی زیادی از آن‌ ها دیدن می کنند. همچنین کیش دارای تفریحات آبی متنوع و فوق العاده مهیجی است که امتحان کردن آن‌ ها برای شما تجربه ای لذت بخش و منحصر به فرد خواهد ساخت.

اما اطلاع از زمان و چگونگی لذت بردن از تفریحات آبی کیش بدون شک می تواند سفر بهتری را برای شما به ارمغان بیاورد تا در بهترین فصل از سال به این شهر سفر کنید. اگر می خواهید در بهترین فصل به جزیره زیبای کیش سفر کنید، به خواندن این مطلب ادامه دهید.

بهترین زمان برای لذت بردن از تفریحات آبی کیش

کیش یکی از شهرهای ساحلی و خوش آب و هوای ایران است که جاذبه های گردشگری متنوعی دارد. اگر قصد شما از سفر به این جزیره زیبا تجربه و لذت بردن از تفریحات آبی مانند غواصی، شنا روی آب و ... است، باید در بهترین فصل برای استفاده از این تفریحات به کیش سفر کنید. بهترین زمان برای لذت بردن از مهیج ترین تفریحات آبی کیش، فصل پاییز و زمستان و اوایل فصل بهار است.

شهر کیش در جنوب ایران قرار دارد و دمای آن نسبتا بالا است و رطوبت زیادی دارد، به گونه ای که در فصل پاییز و زمستان آب و هوای این شهر سرد و یخبندان نمی شود. اگر به تفریحات آبی کیش مانند غواصی، آفتاب گرفتن و ... علاقه مند هستید و می خواهید در طول سفر خود نهایت لذت را از این تفریحات ببرید، پیشنهاد می کنیم زمستان و اوایل فصل بهار را برای سفر به این جزیره نیلگون انتخاب کنید.

سفر به کیش در فصل بهار

جزیره کیش در فصل بهار جذاب ترین و بهترین آب و هوا را دارد؛ زیرا دما در این فصل به حداقل می رسد و خبری از هوای گرم و مرطوب نیست، اگر جزو افرادی هستید که آب و هوای گرم و مرطوب را نمی پسندید، پس بهترین زمان برای شما اوایل فروردین تا اواخر اردیبهشت ماه است. البته در اول فروردین ماه با آغاز سال جدید و ایام تعطیل گردشگران زیادی به کیش سفر کنند و این شهر بسیار شلوغ و پر جمعیت می شود. اما اگر شلوغی و جمعیت زیاد را دوست ندارید، می توانید اردیبهشت ماه را برای سفر انتخاب کنید؛ زیرا تعطیلات به پایان می رسد.

سفر به کیش در فصل تابستان

بدون شک گرم ترین فصل سال در کیش تابستان است، اما این گرما برایتان آزار دهنده نخواهد بود؛ زیرا تفریحات آبی و جشنواره های فوق العاده جذابی در این فصل برگزار می شوند که تجربه ای بی نظیر را برای شما به ارمغان می آورد. روزهای تابستان این جزیره طولانی هستند، پس شما می توانید تمام تفریحات مهیج آبی را تجربه کنید. یکی از مزیت های سفر در فصل تابستان به جزیره کیش، قیمت ارزان تر بلیط هواپیما، هتل و البته تفریحگاه ها نسبت به دیگر فصول سال است؛ زیرا در این فصل گردشگران کمتری به این جزیره سفر می کنند.

چگونه از تفریحات آبی کیش لذت ببریم؟

جزیره زیبای کیش تفریحات آبی متنوع و لذتبخشی برای گردشگران داخلی و خارجی دارد. شما عزیزان با توجه به سلیقه و علاقه خود می توانید تفریح مورد نظر را انتخاب کنید. در این بخش با مهیج ترین تفریحات کیش آشنا می شویم.

قایق سواری

یکی از قدیمی ترین و البته جذاب ترین تفریحات آبی کیش، قایق سواری است. شما متناسب با بودجه و سلیقه خود می توانید قایق بادبانی، قایق تفریحی، کشتی خصوصی یا قایق های تندرو را انتخاب کنید و تجربه ای از یاد نرفتنی داشته باشید.

پدل برد

یکی دیگر از تفریحات محبوب کیش، پدل برد نام دارد. این تفریح شامل یک تخته مخصوص می شود که جسم شما را روی آب شناور نگه می دارد تا روی موج های آب حرکت کنید و از صدای دلنشین موج ها لذت ببرید. این تفریح تنها جنبه سرگرمی ندارد؛ بلکه برای تقویت عضلات و آرامش نیز خوب است.

فلای برد

فلای برد یکی از تفریحات فوق العاده هیجان انگیز است. در فلای برد شما با استفاده از جت اسکی ای قدرتمند مانند دلفین ها از زیر آب خارج می شوید و چند ثانیه در هوا معلق می مانید، سپس دوباره به زیر آب حرکت می کنید. می توانید این تفریح را به صورت یک نفره و دو نفره می توانید انجام دهید.

قایق شیشه ای

اگر می خواهید موجودات داخل آب مانند کوسه، خرچنگ، لاک پشت، ماهی و ... را به صورت زنده تماشا کنید، قایق شیشه ای بهترین تفریح برای شما است.

غواصی در آب

بدون شک بهترین و محبوب ترین تفریح آبی کیش، غواصی در آب های خلیج فارس است. با غواصی زیر آب، می توانید ماهی های رنگارنگ و موجودات دریایی مختلف را تماشا کنید و عکس و فیلم های زیادی برای یادگاری بگیرید.

تجربه سفری منحصر به فرد با اقامت در هتل ویدا کیش

برای لذت بردن از تفریحات متنوع کیش، انتخاب بهترین هتل برای اقامت در طول سفر فاکتوری بسیار مهم است. کیفیت و امکانات و خدمات رفاهی هتل در اقامت شما نقش کلیدی دارد و بدون شک هرچه هتل امکانات و خدمات رفاهی بهتری داشته باشد، شما سفری بدون دردسر خواهید داشت. یکی از بهترین هتل های واقع در کیش که از خدمات رفاهی متنوع و البته به روزی برخوردار است، هتل ویدا کیش نام دارد.

هتل ویدا کیش جزو هتل های 5 ستاره کیش محسوب می شود و به عنوان چهارمین هتل برتر کیش از نظر کیفیت امکانات و خدمات رفاهی معرفی شده است. این هتل طراحی فوق العاده شیک و مدرن دارد و امکانات ویژه ای مانند استخر سرپوشیده، باشگاه بدنسازی، سونا، جکوزی و... را در اختیار مسافرانش قرار می دهد.

هتل ویدا کیش

فلای تودی، مرجع رزرو هتل و خرید بلیط کیش

اگر قصد خرید بلیط و رزرو هتل به مقصد جزیره زیبای کیش را دارید، می توانید صفر تا صد برنامه ریزی سفر خود را به فلای تودی بسپارید. فلای تودی بزرگترین مجموعه آنلاین رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس در کشور است که بیش از 1.5 میلیون هتل در سراسر نقاط جهان دارد. با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن فلای تودی می توانید بهترین هتل های کیش را با ارزان ترین قیمت ها به همراه تخفیفات ویژه مشاهده کنید و به رزرو بهترین هتل متناسب با سلیقه و بودجه خود بپردازید.

دیگر خبرها

  • فیلم| جاری شدن سیل در جزیره کیش
  • ببینید | جاری شدن سیل در جزیره کیش
  • فیلم/ جاری شدن سیل در جزیره کیش
  • از این آتشفشان طلا فوران می‌کند!
  • آتشفشانی در قطب جنوب که «طلا» از آن فوران می‌کند
  • کی و چگونه از تفریحات آبی کیش لذت ببریم؟
  • آتشفشان قهر ملت‌ها صهیونیست‌ها را خواهد سوزاند
  • (تصاویر) جزیره صدف دریایی
  • ۴۰ خانه میراثی اطراف حرم شاهچراغ (ع) به اماکن فرهنگی تبدیل می‌شود
  • چرا انداختن زباله های کره زمین در آتشفشان های فعال ایده خوبی نیست؟ (+عکس)