Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - آستارا - ايرنا - کارگروه آرد و نان آستارا برخورد قانوني با عاملان افزايش خودسرانه قيمت نان فانتزي در اين شهرستان را تصويب کرد.

به گزارش خبرنگار ايرنا معاون برنامه ريزي و هماهنگي امور عمراني فرماندار آستارا عصر سه شنبه در جلسه کارگروه آرد و نان در فرمانداري اين شهرستان گفت: تامين نان به عنوان قوت لايموت مردم از اهميت خاصي برخوردار است و با توجه به افزايش نيافتن قيمت آن در کشور، تخلف برخي نانوايان در بالا بردن قيمت نان فانتزي در اين شهرستان قابل چشم پوشي نيست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کامبيز لقماني مقدم افزود: در صورتي که نانوا براي نخستين بار مرتکب تخلف شده باشد، مشمول دريافت اخطار کتبي و در بار دوم به تعزيرات حکومتي معرفي مي شود.
وي ادامه داد: صدور پي در پي مجوزهاي نانوايي در گذشته، مشکلاتي به وجود آورده و جلوگيري از اين رويه ضروري است و با توزيع بي رويه لواش از شهرستان هاي همجوار در آستارا، به دليل نداشتن پروانه توليد و احتمال آلودگي بهداشتي بايد جلوگيري شود.
محسن آهني رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا نيز در اين جلسه از تشکيل 26 فقره پرونده تخلف نانوايي ها در اين شهرستان خبر داد.
شاهرخ جعفري رئيس اداره استاندارد آستارا نيز گفت: ميزان رطوبت و شاخص هاي کيفي آرد نانوايي ها در اين شهرستان از اول مرداد ماه تاکنون استاندارد بوده است.
شهرستان مرزي بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعيت در منتهي اليه غرب استان گيلان و همسايگي جمهوري آذربايجان قرار دارد و مرکز آن با ميزباني چند ميليون مسافر و تردد 800 هزار گردشگر داخلي و خارجي از مرز آن در سال، يکي از 20 شهر گردشگرپذير ايران است.
7124/2007
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۶۸۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۰ درصدی فوتی ناشی از حوادث کار در مازندران

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: سال گذشته ۱۳۷ نفر که ۱۳۵ نفر مرد و ما بقی زن بودند بر اثر حوادث کار در استان جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد افزایش داشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از روابط عمومی پزشکی قانونی مازندران، علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران اظهار داشت: بر اساس آمارهای مراکز پزشکی قانونی استان در سال 1402 به ترتیب شهرستان ساری  با  18، آمل با 16 و نور با 13 نفر بیشترین فوتی و شهرستان‌های جویبار و نکا هر کدام با یک مورد فوتی، کمترین موارد مرگ ناشی از حوادث کار را داشتند.

 وی تصریح کرد: بر اساس این گزارش عمده دلایل مرگ افراد در حوادث کار مربوط به سقوط از بلندیمی با 63 نفر و با افزایش 19 درصدی همراه بوده و برق گرفتگی با 34 مورد افزایش 31 درصدی داشت.

عباسی ادامه داد: اصابت جسم سخت با 25 نفر و افزایش 25 درصدی همراه بود و سایر موارد با  15 مورد در رتبه بعدی قرار دارد. 

خرداد ماه بیشترین فوتی

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: بر اساس تفکیک ماه خرداد  با 17 نفر  و ماه‌های فروردین، آبان، آذر و دی هر کدام با 13 مورد بیشترین مورد و اردیبهشت با 7 مورد کمترین آمار فوتی در آن گزارش شده است.

سنین 41 تا 50 بیشترین فوتی

عباسی افزود: سنین 41 تا 50 سال با 34 مورد بیشترین فوتی و بیش  از 61 سال با 8 فوتی کمترین آمار را داشتند.

871 مصدوم حادثه کار

وی تصریح کرد: بر اساس آمار مراکز پزشکی قانونی استان 871 مصدوم شدند که 810 نفر مرد و ما بقی زن مصدوم ناشی از حوادث کار در سال 1402 بودند و به پزشکی قانونی مراجعه کردند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل  یک نفر بیشتر گزارش شده است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش قیمت کالاهای اساسی وارداتی با ارز ۲۸۵۰۰ تومانی تخلف است
  • افزایش قیمت کالا‌های اساسی وارداتی با ارز ۲۸۵۰۰ تومانی تخلف است
  • فعالیت مستمر گشت مشترک نظارت بر نانوایی ها با هدف ارتقای کیفیت نان در اهواز
  • افزایش قیمت کالاها بدون مجوز قانونی نیست
  • افزایش ۲۰ درصدی فوتی ناشی از حوادث کار در مازندران
  • برخورداری ۴۸ روستای آستارا از نعمت گاز طبیعی
  • اختصاص سهمیه آرد به نانوایی‌های محور گردشگری کاشان
  • جوجه یک روزه گران شد؟ | فروش جوجه با این قیمت ها تخلف است
  • اهتمام مدیران برای اتمام طرح‌های نیمه تمام شهرستان آستارا
  • نشاء مکانیزه برنج در آستارا