Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@04:41:29 GMT

اقتدار عاشورایی بسیجیان یزد به نمایش گذاشته می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۶۹۰۲۱

اقتدار عاشورایی بسیجیان یزد به نمایش گذاشته می‌شود

اقتدار بسیجیان یزد در رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمدرسول الله(ص) ۲ سپاه الغدیر استان یزد به نمایش گذاشته می‌شود. ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۴ استانها یزد نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، رضا پورشمسی بعد از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران یزد با اشاره به برگزاری رزمایش سراسری اقتدارعاشورایی بسیج اظهار داشت: این رزمایش بزرگ همزمان در استان یزد برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد خاطرنشان کرد: 20  گردان بیت‌المقدس به همراه قریب دو هزار نفر از کادر اردوهای جهادی در این رزمایش حضور دارند و به ارائه خدمات به مردم و نمایش توان و اقتدار امنیتی و دفاعی خود می پردازند.

وی تصریح کرد: نگاه ما به اجرای برنامه‌های عام‌المنفعه عمومی است و قرار است که گروه‌ها در این حضور 24 ساعته علاوه بر تمرین برنامه‌های تاکتیکی خود، در برخی برنامه‌های عامل امنفعه حضور پیدا کنند.

پورشمسی با تاکید بر اینکه این رزمایش صبح روز پنجشنبه 15 شهریور آغاز می‌شود گفت: حضور در پایگاه‌های انتقال خون و اهدای خون توسط بسیجیان حاضر در این گردان یکی از فعالیت‌هایی است که در رابطه با فعالیت‌های عام‌المنفعه انجام می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: یکی دیگر از برنامه‌های این رزمایش انجام فعالیت‌های فرهنگی و توجه به مباحث محرومیت‌زدایی است که نیاز اصلی جامعه امروز به حساب می‌آید.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این رزمایش با رویکرد فرهنگی انجام می‌شود بحث ستون کشی مورد توجه قرار گرفته و گروه‌ها از سه مسیر به صورت ستون حرکت می‌کنند و به مسجد روضه محمدیه وارد می‌شوند و پس از اقامه نماز مغرب و عشا به گلزار شهدا عزیمت می‌کنند.

پورشمسی به اقتدار ایران در عرصه‌های دفاعی و نظامی اشاره کرد و گفت: یکی از محورهای اساسی مباحث امنیتی بحث اعلام و نمایش آمادگی برای مایوس کردن دشمنان است و نقش بسیار مهمی در بحث بازدارندگی دارد و به همین دلیل امنیت از محورهای اساسی رزمایش‌های مختلف از جمله این رزمایش است.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران در بحث امنیت پایدار مدلی را خلق کرده که به عنوان برندی از سوی ایران در تمام جهان مطرح است و از ابتدای انقلاب تاکنون این مدل اجرایی شده است.

وی با اشاره به نقش یزد در تدوین این مدل گفت: امنیت جنوب شرق کشور پس از پیروزی انقلاب توسط یزد رقم خورد و این موضوع نقش مهمی در ایجاد مدل امنیت پایدار انقلاب اسلامی ایران ایفا کرد.

پورشمسی تصریح کرد: هر جا انقلابی عمل کردیم و مدل انتخابی ما انقلابی بود جواب داد و امروز اگر در کشور مشکلات اقتصادی مشاهده می‌شود به دلیل عدم بهره‌گیری از مدل‌های اقتصادی است و در صورتی که از این مدل همین الان هم بهره‌گیری لازم به عمل آید می‌توانیم تمام مشکلات اقتصادی را برطرف کنیم.

انتهای پیام/ش

R41376/P1377/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۶۹۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش شکوه اقتدار نیروهای مسلح در خراسان جنوبی+ عکس و فیلم

در بیست‌ونهم فروردین و دریک روز بارانی یگان های مختلف نیروهای مسلح مستقر در مرکز خراسان‌جنوبی یک بار دیگر شکوه اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی، امروز_ چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در حالی که در بیرجند مرکز خراسان‌جنوبی باران در حال باریدن بود، یگان‌های مختلف نیروهای مسلح مستقر در مرکز استان یک بار دیگر شکوه اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در استان خراسان‌جنوبی، در مراسم روز ارتش با گرامی داشت ایثارگری‌ها و دلاوری‌های نبردهای مسلح جمهوری ایران اظهار کرد: کشورهای که در منطقه پایگاه مقاومت هستند، حمایت خود را از ملت فلسطین نشان داده‌اند و این موضوع سبب رسوایی دشمن شده است.

وی افزود: در نظام مقدس اسلامی ایران، ارتش برای مردم و مردم برای ارتش است و مردم ایران اسلامی قدر نیروهای مسلح را می‌دانند، از این رو در دوران دفاع مقدس با حضور خود در میادین نبرد به صدام سیلی زدند دیگر نتوانست از جای خود بلند شود.

امیر سرتیپ دوم جیل شاطری فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان‌جنوبی هم در این مراسم گفت: امروز اگر کشوری تجهیزات نظامی نداشته باشد هدفی بسیار مناسب برای دشمن است که خوشبختانه امروز نیروهای مسلح ایران اسلامی در این زمینه به خودکفایی رسیده‌اند و امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به وظیفه خود که ایجاد امنیت است، به بهترین شکل عمل می‌کنند.

به گزارش ایمنا، در ادامه این مراسم یگان‌های حاضر در میدان با اجرای مراسم رژه از مقابل جایگاه و مسئولان استان یک بار دیگر شکوه اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

کد خبر 745408

دیگر خبرها

  • نمایش اقتدار و توان رزمی دفاعی ارتش در بوشهر
  • نمایش اقتدار و تجدید بیعت ارتش با انقلاب اسلامی در استان گیلان
  • عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار ایران بود
  • نمایش شکوه صلابت و اقتدار ارتش در کردستان + تصاویر
  • نمایش اقتدار نیروی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد مقدس
  • اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران در سنندج به نمایش گذاشته شد
  • نمایش اقتدار ارتش در کردستان
  • گزارش تسنیم از نمایش اقتدار ارتش در کردستان + فیلم
  • نمایش شکوه اقتدار نیروهای مسلح
  • نمایش شکوه اقتدار نیروهای مسلح در خراسان جنوبی+ عکس و فیلم