Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با تسنیم با بیان اینکه قرار بر این بود که درباره "معیشت مردم" در اجلاس خبرگان توجه ویژه‌ای کنیم، گفت که در همین راستا از روسای قوا دعوت کردیم که حضور پیدا کنند که "رئیس جمهور گفت وقت ندارد". ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸ سیاسی مجلس و دولت ایران سیاست ایران نظرات

آیت الله محمد مومن عضو مجلس خبرگان رهبری در گفتگو  با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم درباره توجه مجلس خبرگان به مشکلات معیشتی مردم و دعوت از سران قوا برای شرکت در اجلاسیه، اظهار داشت: سال گذشته که خدمت رهبر معظم انقلاب مشرف شدیم، ایشان در صحبت‌هایشان فرمودند که خبرگان خوب است مطالباتی از مسئولان داشته باشند و در همین راستا آیت الله جنتی جمعی از خبرگان را انتخاب کردند که این مطالبات را از مسئولان دنبال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش: درباره نامه جدید کروبی: "آن شیخ" همه را به کیش خود پندارد! یک عضو اعتماد ملی: نامه‌نگاری‌های کروبی توسط پسرش انجام می‌شود/ به او اطلاعات غلط می‌دهند یادداشت مسعود رضایی| پاسخی به یک ادعای کذب کروبی؛ واقعیت ماجرای «توقیت» چه بود؟

وی افزود: بعد از اینکه کشور دچار اختلال در بازار ارز شد و مردم مشکلات معیشتی پیدا کردند، خبرگان مناسب دید که با توجه به فرمایش رهبری نسبت به این مسئله حساس باشد و آن را پیگیری کند.

آیت الله مومن با بیان اینکه جلسه‌ای یک ماه گذشته داشتیم که این مسائل را دنبال کنیم، گفت: بحث معیشت در راستای همان فرمایش رهبری بود که تصمیم گرفتیم در اجلاسیه به آن توجه داشته باشیم.

عضو مجلس خبرگان تصریح کرد: برای تکمیل این بحث از روسای قوا دعوت کردیم که حضور پیدا کنند که "رئیس جمهور گفت وقت ندارد" ولی رئیس قوه قضاییه صحبت کرد و فردا هم رئیس مجلس به جمع خبرگان خواهد آمد.

وی در پاسخ به پرسشی درباره نامه اخیر منسوب به کروبی به اعضای خبرگان که مدعی شده بود "سوال از روسای قوا وظیفه خبرگان نیست" اظهار داشت: جواب وی همین است که وظیفه خبرگان مطالبه کردن است از همین رو ما هم مناسب دیدیم که از روسای قوا دعوت کنیم که در اجلاسیه حضور داشته باشند و پیگیری معیشت مردم باشند.

انتهای پیام/

R1381/P1360/S1,15,1412/CT1 واژه های کاربردی مرتبط مجلس خبرگان فتنه 88

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس خبرگان فتنه 88 مجلس خبرگان فتنه 88

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۶۹۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین حسن روحانی در جلسه دوره‌ای خود با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، از انتشار پاسخ خود به نامه شورای نگهبان برای ردصلاحیت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در آینده‌ای نزدیک خبر داد و تصریح کرد: من به ایرادات شورای نگهبان پاسخ خواهم داد تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند.

وی گفت: موارد ردصلاحیت یکی ادعای اهانت به قوه قضائیه و شورای نگهبان است و دیگری عدم ایستادگی در برابر غرب و اشکال در اجرای برجام و… این پاسخ هم به این دلیل است که باور دارم جایگاه شورای نگهبان مقدس است و این شورا شکل گرفته تا مردم اطمینان حاصل کنند قوانین تدوین‌شده خلاف موازین اسلامی و قانون اساسی نیست.

وی ادامه داد: اگر داوری شورای نگهبان مورد تردید قرار بگیرد، به جمهوریت و اسلامیت ما ضربه وارد خواهد شد. مجلس اقلیت، دولت اقلیت و خبرگان اقلیت به نفع کشور و نظام نیست. به همین جهت باید احساس مسئولیت کنیم، ساکت ننشینیم و مردم را به مشارکت در همه امور و پشتیبانی از نظام و کشور تشویق کنیم.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901511

دیگر خبرها

  • دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»
  • نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد
  • اولویت مجلس آینده باید معیشت مردم و بهبود وضعیت اشتغال باشد
  • سخنگوی دولت: اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟