Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، کرمان موتور در ویژه برنامه چهارشنبه های آموزشی کرمان موتور که در کانال تلویزیونی این شرکت در اینستاگرام به نمایش در می آید، هر هفته به آموزش نکات فنی و ایمنی مختص خودروهای خود می پردازد.

 

در ویژه برنامه آموزشی این هفته که از فردا در کانال تلویزیون کرمان موتور بارگذاری می شود به آموزش استفاده صحیح از برخی امکانات رفاهی خودرو و مرور اصول اولیه استفاده از خودرو پرداخته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه مندان می‌توانند چهارشنبه هر هفته از طریق IG-TV صفحه اینستاگرام شرکت کرمان موتور به نشانی www.instagram.com/kermanmotor ویدئو روش های استفاده و نگهداری از محصولات این شرکت را مشاهده کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کرمان موتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۶۹۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۳۵۰۰ مبلغ به مساجد و تکایا در خراسان رضوی ویژه شب‌های قدر

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  رئیس مرکز رسانه و اطلاع رسانی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: این مرکز برای ایام شب‌های قدر در سراسر تا استان برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلفی را برنامه‌ریزی و راهبری کرده است. عبدالله ابراهیمی افزود :‌ برنامه‌های شب قدر از جمله عزاداری‌ها، قرائت دعای جوشن کبیر، مراسم احیا و قرآن به سر توسط مبلغین و مداحان اعزام شده صورت میگیرد.   ابراهیمی در خصوص ویژه برنامه روز شهادت حضرت علی (ع) گفت: یک برنامه ویژه نیز در روز شهادت حضرت علی (ع) در مشهد و استان خواهیم داشت. دسته‌های عزا توسط هیات‌های عزاداری از نقاط مختلف شهر حرکت کرده و در مشهد و شهرستان‌ها در یک نقطه منسجم شده و به عزاداری خواهند پرداخت.   وی اضافه کرد: همچنین در روز شهادت حضرت علی (ع) که با روز طبیعت تقارن پیدا کرده است، پویش کاشت نهال را خواهیم داشت. این پویش با کمک و همراهی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، آموزش و پرورش و سازمان منابع طبیعی انجام خواهد شد تا مردم و عزاداران با کاشت نهال یک کار دینی و ارزشی نیز انجام دهند.   رئیس مرکز رسانه و اطلاع رسانی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی عنوان کرد: همچنین طرح زندگی با آیه‌ها و طرح قرآنی مستورا  در سراسر خراسان رضوی انجام می‌شود که در شب‌های قدر به اوج خود می‌رسد. در این طرح به زندگی قرآنی مردم تاکید می‌شود. در همین زمینه مسابقه‌ای تحت عنوان زندگی با آیه‌ها برگزار می‌شود. شرکت‌کنندگان می‌توانند برای شرکت در این مسابقه عدد ۵ را به شماره ۳۰۰۰۱۳۸۸ ارسال کنند تا در کانال مربوطه عضو شوند و پس از مشاهده سوال‌ها در مسابقه شرکت کنند.

دیگر خبرها

  • تصاویری از کارگاه آموزشی احکام ویژه کودکان و نوجوانان در روستای الیف
  • اعزام ۳۵۰۰ مبلغ به مساجد و تکایا در خراسان رضوی ویژه شب‌های قدر
  • قیمت جدید محصولات کرمان موتور اعلام شد
  • برنامه‌های ویژه اتوبوسرانی تهران برای شب‌های قدر و نمایشگاه قرآن
  • (تصاویر) خودروی برقی شیائومی امروز رونمایی می‌شود
  • بهورزان جنوب کرمان با موتور سیکلت به روستا‌ها می‌روند
  • ۳۰ درصد مدارس اردبیل خیّرساز است
  • 30 درصد مدارس اردبیل خیّرساز است
  • تحویل خودروهای مشتریان زامیاد در ایام عید نوروز/ تسهیلات ویژه برای تحویل حضوری محصولات زامیاد
  • شریعتی: پایگاه رأی قالیباف در انتخابات شرکت نکرد/ اگر شورای نگهبان و رئیسی بیعت کنند، اصول‌گرایان هم در انتخابات بعدی رای نمی دهند