Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-02@14:43:51 GMT

نوسانات ارزی تولیدکنندگان تابلو برق را هم گرفتار کرد

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۶۹۵۰۵

نوسانات ارزی تولیدکنندگان تابلو برق را هم گرفتار کرد

یک کارشناس حوزه برق کشور با اشاره به اینکه مهم‌ترین مشکل تولیدکنندگان تابلو برق در شرایط کنونی نوسانات ارزی است گفت: متاسفانه بعضی از شرکت‌ها با وجود اینکه کشور در حوزه ساخت تابلوهای برق توانمندی دارد اما تابلوهای برق خود را به صورت برون‌سپاری از کشو‌رهای خارجی وارد می‌کنند.

صفر رحیمیان در گفتگو با خبرنگار نفت و انرژی خبرگزاری آنا با بیان اینکه در شرایط کنونی انجمن تولیدکنندگان تابلو برق در کشور بیش از 170 عضو دارد، گفت: ایران کشوری است که توان فنی و اجرایی بالایی دارد و 99 درصد از تابلوهای برق در داخل کشور تولید می‌شود و یک درصد تابلوهای باقیمانده به دلیل اختلاف قیمت است که نمی توانیم تولید کنیم اما شرکت‌های ایرانی توانمندی طراحی، اجرا و مهندسی توام با تولید و نگهداری تابلوها را در داخل کشور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شرکت‌های ایرانی در تولید تکنولوژی تابلوهای برق در ایران موفق هستند به طوری که بعضی از محصولات خود را به کشور روسیه که خود در موضوع ساخت تابلوهای برق در جهان سرآمد است، صادر می‌کند.

رحیمیان تاکید کرد: شرکتی که تکنولوژی موردنظر را از شرکت‌های ایرانی خرید و لایسنس موردنظر را دریافت کرد در رده برندهای برتر تولید تابلو در دنیاست.

این کارشناس حوزه برق کشور با اشاره به اینکه مهمترین مشکل تولیدکنندگان تابلو برق در شرایط کنونی نوسانات ارزی است گفت: متاسفانه بعضی از شرکت‌ها با وجود اینکه کشور در حوزه ساخت تابلوهای برق توانمندی دارد اما تابلوهای برق خود را به صورت برون‌سپاری از کشورهای خارجی وارد می‌کنند.

رحیمیان اضافه کرد: تعدادی از قطعات و تجهیزات تابلو برق به کشور وارد می‌شوند اما نوسانات ارزی موجب شده است تا این قطعات با قیمت‌های گزافی در بازار فروخته شوند هرچند بعضی از شرکت‌های ایرانی می‌توانند قطعات ساخته شده توسط خارجی ها مانند کلیدها و رله‌ها را تولید کنند که کیفیت آنها با محصولات خارجی مشابه فاصله دارد.

انتهای پیام/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۶۹۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نارضایتی تولیدکنندگان در سال جهش تولید با مشارکت مردم

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • نارضایتی تولیدکنندگان در سال جهش تولید با مشارکت مردم
  • بومی‌سازی دوربین های ضد انفجار برای صنعت دریایی در شرکت دانش‌ بنیان
  • پازوکی :تولیدکنندگان خواستار افزایش قیمت لوازم خانگی هستند/ واردات لوازم خانگی همچنان ممنوع است
  • اکسپو وعده صادق ۲ بود/ لزوم اصلاح رفع تعهد ارزی از ۳ کشور همسایه
  • اعلام سیاست دولت به مجلس برای مهار نوسانات ارزی
  • نیکبخت: نوسانات بازار را با تولید به حداقل می‌رسانیم
  • حسینی: سیاست دولت در کنترل نوسانات ارزی به مجلس اعلام شد
  • مشکل کمبود شیرخشک در نشست سازمان بازرسی بررسی شد
  • خطر تحریم در واردات اتوبوس‌های جدید/ تولیدکنندگان داخلی توان رفع نیاز شهر‌های کشور به اتوبوس را ندارند
  • واکنش بانک مرکزی به اظهارات میرسلیم/ عقل سلیم چه می‌گوید؟