Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-06@16:25:00 GMT

کشف ۲ محموله حاوی البسه و کفش قاچاق در همدان

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۶۹۵۴۶

خرداد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یک دستگاه سواری تیبا و یک دستگاه پراید حامل مقادیری کالای قاچاق از یکی از استان های غربی به مقصد تهران قصد عبور از محورهای مواصلاتی استان همدان را دارند، موضوع در دستور کار مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس اگاهی استان قرار گرفت.
به گزارش خرداد و به نقل از مهر وی افزود: ضمن هماهنگی با مقام قضایی و تشدید اقدامات کنترلی در ایستگاه بازرسی شهید زارعی و محورهای فرعی مواصلاتی توسط ماموران، خودروی تیبا در حال عبور از ایستگاه بازرسی شهید زارعی شناسایی و توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ زارعی ادامه داد: طی بازرسی از این خودرو، ۷۸ جفت کفش، ۳ عدد کیف زنانه و ۲۱۷ ثوپ انواع البسه به ارزش تقریبی ۳۰۰ میلیون ریال کشف شد.
وی اظهار داشت: خودروی دوم (پراید) نیز دقایقی بعد شناسایی و در بازرسی از آن، ۹۵ جفت کفش و ۷۹ ثوپ انواع البسه خارجی به ارزش تقریبی ۳۰۰ میلیون ریال در مجموع(به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال) کشف شد.
رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: برای هر ۲ متهم پرونده مقدماتی تشکیل و در تعزیرات حکومتی در حال رسیدگی است.
کشف ۶ راس دام قاچاق
رئیس پلیس آگاهی استان همدان همچنین از کشف ۶ راس گاو فاقد مجوز و قاچاق در این استان خبر داد.
وی گفت: در راستای طرح تشدید اقدامات کنترلی برای مقابله با افزایش قاچاق و خروج غیر مجاز احشام زنده از مرزهای غربی و جنوبی کشور، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی حین گشت زنی در چهار راه بابک شهر همدان به یک دستگاه کامیونت باری که از شهرستان اراک به مقصد استان های غربی کشور در حال حرکت بود مشکوک شدند.
وی افزود: طی بررسی ها مشخص شد این کامیون حامل ۶ راس گاو فاقد مجوز و قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال می باشد.
رئیس پلیس آگاهی استان همدان با اشاره یه اینکه یک نفر متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، گفت: از شهروندان در خواست می شود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با تلفن ۱۱۰ تماس بگیرند.کد خبر 

برچسب ها: قاچاق ، کشف قاچاق ، البسه

منبع: خرداد

کلیدواژه: قاچاق کشف قاچاق البسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۶۹۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  سردار جلیل موقوفه ئی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با برقراری ایست و کنترل در محور سمنان - دامغان، حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه تریلر مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
وی افزود: راننده خودرو با استفاده از بارنامه‌های غیر رسمی سعی در فریب ماموران را داشت، اما با هوشیاری پلیس مقادیر زیادی کالای قاچاق شامل انواع لوازم خانگی، ابزار آلات صنعتی، قطعات خودرو، لوازم صوتی و تصویری، مواد خوراکی  که به صورت ماهرانه‌ای در بین سایر بار‌های مجاز جاساز شده بود کشف و ضبط شد.
سردار موقوفه ئی با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده طبق نظر کارشناسان بالغ بر ۹ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال برآورد شد، تصریح کرد: راننده تریلر در این رابطه بازداشت و به اداره کل تعزیرات حکومتی سمنان معرفی و خودروی وی توقیف و روانه پارکینگ شد.

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • کشف محموله ۱۰ میلیاردی تنباکوی قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد 
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • کشف البسه قاچاق در شهرستان خوسف
  • جریمه 23 میلیون تومانی قاچاق البسه در نهبندان