Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی ایرانسل، مشترکان سرویس اینترنت پرسرعت ثابت (TD-LTE) که به دلایلی مانند فراموش کردن شماره، امکان دسترسی به آن را ندارند، می‌توانند با وارد کردن شماره ملی و کد IMEI مودم، از شماره خود مطلع شوند.

اطلاع از شماره اینترنت پرسرعت ثابت (TDLTE)، از سه روش نرم افزارکاربردی ایرانسل من، نسخه وب این نرم افزار به نشانی my.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

irancell.ir و کد دستوری امکان‌پذیر است.

نسخه موبایلی نرم افزار کاربردی «ایرانسل من»

کاربران نسخه موبایل نرم افزار کاربردی ایرانسل من می‌توانند به قسمت «اضافه کردن حساب جدید» مراجعه و روی لینک «شماره اینترنت ثابت را فراموش کرده‌ام» کلیک کنند. در این مرحله، با وارد کردن شماره ملی و کد IMEI مودم، شماره TD-LTE در صفحه باز شده نشان داده می‌شود. دریافت و نصب این نرم افزار کاربردی از وب‌سایت ایرانسل به نشانیirancell.ir/myirancell امکان‌پذیر است.

 

 

همچنین آن دسته از مشترکان ایرانسل که کاربر این نرم افزار کاربردی نیستند نیز می‌توانند از طریق صفحه ورود این نرم افزار و کلیک روی لینک «شماره اینترنت ثابت را فراموش کرده‌ام» به شماره TD-LTE خود دسترسی پیدا کنند:

 

 

مراجعه به my.irancell.ir

مشترکان سرویس TD-LTE ایرانسل همچنین می‌توانند با مراجعه به نسخه وب نرم افزار کاربردی ایرانسل‌من به نشانی my.irancell.ir، در صفحه ورود بر روی لینک «شماره اینترنت ثابت را فراموش کرده‌ام» کلیک کرده و در صفحه بعد، شماره IMEI مودم و شماره ملی خود را وارد کنند تا شماره TD-LTE در اختیارشان قرار گیرد.

 

 

شماره‌گیری کد دستوری

علاوه بر روش‌های بالا، امکان دریافت شماره TD-LTE از طریق کد دستوری نیز وجود دارد. برای این کار، لازم است است کاربر کد دستوری *555*8*8# را شماره‌گیری کرده و در مراحل بعد، کد ملی و IMEI مودم را وارد کند.

همچنین می‌توان با شماره‌گیری کد زیر، به طور مستقیم شماره TD-LTE را دریافت کرد:

*555*8*8* کدملی*IMEI#

 

در همه روش‌های بالا، وارد کردن شماره IMEI مودم و شماره ملی مالک آن الزامی است. شماره IMEI کد اختصاصی مودم است که زیر مودم و نیز روی جعبه آن درج شده است.

ایرانسل به عنوان ارائه‌دهنده گسترده‌ترین شبکه اینترنت نسل چهار ثابت (TD-LTE)، این سرویس را مرداد ماه 95 در مشهد مقدس راه‌اندازی کرد و تاکنون 150 شهر  ایران را تحت پوشش آن قرار داده است.

اینترنت نسل چهار ثابت یا TD-LTE در حقیقت آخرین نسل اینترنت ثابت است و بهترین گزینه بی‌سیم برای تامین اینترنت سازمان‌ها، موسسات و شرکت‌های تجاری و همچنین منازل مسکونی به شمار می‌رود. این سرویس در مقایسه با سایر سرویس‌های موجود اینترنت ثابت از جمله ADSL، تجربه سرعت بالاتری را برای کاربر به ارمغان می‌آورد و محدودیت‌هایی مانند فناوری قدیمی، محدودیت مکانی و عدم امکان جابجایی مودم، نیاز به استفاده از خط تلفن و لزوم وجود ظرفیت خالی در مرکز مخابرات منطقه را برطرف کرده و از پایداری بالایی در آپلود و دانلود برخوردار است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۶۹۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر نام رسمی فراری در فرمول یک

تیم فرمول یکی فراری ایتالیا نام رسمی خود را تغییر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فراری ایتالیا رسما نام کامل خود را به اسکودریا فراری HP تغییر داد. دلیل تغییر نام تیم فراری امضای قرارداد جدید اسپانسرینگ با شرکت آمریکایی تامین کننده سخت‌افزار و نرم‌افزار Hewlett Packard است.

داستان یک راننده نگون‌بخت؛ مستعدِ بدشانس یا سلطان فاجعه‌؟

پیش از این گفته شده بود که شرایط قرارداد برای اسکودریا بسیار سودمند خواهد بود و به این تیم اجازه می‌دهد حقوق بالایی برای لوئیس همیلتون راننده جدید انگلیسی‌اش که از فصل آینده فرمول یک به آن ملحق خواهد شد، تضمین کند.

فراری هم اکنون با 151 امتیاز در جایگاه دوم رده‌بندی تیمی فصل جاری فرمول یک قرار دارد.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی، نیازمند نیروگاه انرژی های تجدید پذیر
  • لزوم ابلاغ ممنوعیت عرضه کیسه پلاستیکی رایگان در فروشگاه‌ها
  • تغییر نام رسمی فراری در فرمول یک
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • گوشواره بدل ژوپینگ طرح طلا در بدلیجات زودیکا
  • هیچ دولتی بدون مشارکت مردم توسعه پذیر نیست
  • حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»
  • معاون وزیر ارتباطات : شبکه اپراتور مدعی نارضایتی مردم از کیفیت شبکه به دلیل استفاده از مودم بومی قابل بررسی است
  • تولید نوشت‌افزار ایرانی با کاغذ ایرانی