Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، پروانه سلحشوری، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، در حساب توئیتری خود نوشت:

«نطق امروز من به مذاق تعدادی از نمایندگان خوش نیامد و با ادبیاتی تند برخورد کردند. امروز با اتکا به خداوند و براساس مسئولیتی که بر دوشم است، واقعیت های جامعه را بیان نمودم. راه برون رفت از وضعیت فعلی را «برگزاری همه پرسی» دانسته و عنوان نمودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت مجلس شورای اسلامی پروانه سلحشوری همه پرسی رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۶۹۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان گلستان در حذف پروانه کسب‌های کاغذی ۴ پله صعود کرد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،بر اساس اعلام درگاه ملی مجوزها استان‌های لرستان با ۳۹٪ ، گیلان با ۲۸٪ و همدان با ۲۳٪ بالاترین درصد حذف پروانه کسب های کاغذی را داشتند .

بیشترین تعداد حذف پروانه کسب کاغذی در استان‌های تهران با ۶۱،۴۲۱/ گیلان با ۲۹،۰۰۸ و خراسان رضوی با ۲۸،۸۱۹ انجام شده است و استان‌های بوشهر، مرکزی، سمنان، ایلام همچنان در قعر جدول رتبه‌بندی استان‌ها در حذف مجوز‌های کاغذی قرار دارند.

بر اساس حکم تبصره ۷ ماده ۱ قانون تسهیل صدور مجوزها، همه مجوز‌های قدیمی و کاغذی باید، تبدیل به مجوزالکترونیکی (شناسه یکتا) شوند و کسب وکار‌هایی که شناسه یکتا نداشته باشند، به لحاظ قانونی فاقد مجوز محسوب می‌شوند.

️همچنین با هوشمند شدن خدمات دولت فعالان اقتصادی تا ۲۶ اردیبهشت فرصت دارند تا مجوز‌های کسب و کار کاغذی را به مجوز‌های الکترونیکی تبدیل کنند و صاحبان کسب وکار‌هایی که مجوز الکترونیکی نداشته باشند و نامشان در بانک اطلاعات کسب وکار کشور qr.mojavez.ir نباشد، برای دریافت خدمت در ادارات دولتی و بانک‌ها دچار مشکل خواهند شد.

فعالان اقتصادی می‌توانند ️با گوشی همراه خود و ورود ۳ کد (شماره سریال کارت ملی، شناسه/کد صنفی و کد پستی محل کسب) در درگاه ملی مجوز‌هاhttp://mojavez.ir، به سرعت، رایگان و غیرحضوری مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند.

 

دیگر خبرها

  • (تصاویر) پروانه لکه دار واریا از نمای نزدیک
  • پروانه‌ لکه‌ دار واریا از نمای نزدیک(عکس)
  • لزوم صدور پروانه‌های ساختمانی در کمتر از یک‌ماه
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • ابلاغ تعرفه‌های جدید پزشکی
  • برخورد با متجاوزین به بیت‌المال باید بازدارنده باشد | امروز یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است
  • استان گلستان در حذف پروانه کسب‌های کاغذی ۴ پله صعود کرد
  • فعالیت ۹۱ معدن در استان البرز
  • پل خورگو وارد مرحله اجرا شد
  • پل خورگو وارد فاز اجرا شد