Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: ۲۷۰ گروه جهادی به روستاهای محروم ۱۰ شهرستان‌ کردستان اعزام شدند و خدمات رایگان به روستانشینان ارائه می‌دهند. ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۶ استانها کردستان نظرات

علی‌اصغر عزیزی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج، با اشاره به آغاز اردوهای جهادی اظهار داشت: امسال در قالب رزمایش خدمات‌رسانی سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) 7 هزار گروه جهادی به مناطق محروم کشور اعزام شده‌اند که 270 گروه آن مربوط به استان کردستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: از نهم شهریورماه‌ 270 گروه جهادی به روستاهای محروم 10 شهرستان‌ کردستان اعزام شده‌اند و تا 29 شهریورماه جاری به روستانشینان خدمات رایگان ارائه می‌دهند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: این گروه‌های جهادی شامل گروه‌های دانشجویی، بسیج اقشار متخصصین، مساجد و محلات، بسیج طلاب، مهندسین صنعت و عمران هستند و در بخش‌های عمرانی، پژوهشی، آموزشی، فرهنگی، تعلیم و تربیت اقتصاد مقاومتی در خدمت مردمان مناطق محروم استان کردستان هستند.

عزیزی‌فر افزود: امسال برنامه پایگاه‌محوری را دنبال می‌کنیم و در هر محله‌ای که پایگاه در آن وجود دارد، خود اعضای پایگاه به‌عنوان گروه‌های جهادی موانع و مشکلات روستا و منطقه را برطرف می‌کنند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطر نشان کرد: خدمات‌رسانی به مردمان مناطق محروم، توانمندی و سازندگی دانشجویان، نقش‌آفرینی در عرصه جهاد و سازندگی، محرومیت‌زدایی و ایجاد امید و دلگرمی در بین روستانشینان از دیگر اهداف اعزام گروه‌های جهادی به سطح روستاهاست.

انتهای پیام/ش

R7848/P1377/S6,66/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۶۹۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده

 احسان جهانبخش  در دوره منطقه‌ای آموزش و توانمندسازی تسهیل گران اقتصاد مقاومتی که در سالن همایش هتل کوثر ارتش برگزار شد، با اشاره به اینکه از ابتدای کرونا تاکنون ۸۰ کیلومتر کانال کشاورزی توسط بسیج سازندگی احداث شده است، اظهار کرد: در حالی که قرار بود ۲۰ کیلومتر کانال کشاورزی احداث شود، اما با مشارکت مردم با ۲۰ میلیارد تومان توانستیم ۸۰ کیلومتر کانال کشاورزی احداث کنیم.
وی تاکید کرد: تمام اهداف و اقدامات سپاه و بسیج سازندگی در راستای تولید و تحقق فرامین مقام معظم رهبری است.
مسئول بسیج سازندگی لرستان با اشاره به فعالیت صندوق قرض الحسنه بسیج سازندگی، گفت: ۸۱۲ صندوق قرض‌الحسنه و ۱۴ تعاونی در استان فعالیت دارند که پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ و ۱۸ را به جامعه هدف انجام می‌دهند.
 جهانبخش با اشاره به اینکه یک گلخانه ۳ هزار و ۲۰۰ متر در قالب دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی در حال احداث است، گفت: این گلخانه که یک کارگاه آموزشی و تولیدی است ظرف شش ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
وی بیان کرد: همچنین یک واحد کارگاه اسانس گیری ۴۰۰ متری که مربوط به خوشه گیاهان دارویی است توسط بسیج سازندگی استان در حال احداث است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان
  • چشم انداز روشن توسعه برق روستایی کردستان/ اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان در سال ۱۴۰۳
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس 
  • اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • ارائه بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی به محرومان