Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@23:22:37 GMT

اعضای اتاق اصناف تویسرکان از حاشیه‌پردازی‌ها دوری کند

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۷۰۱۶۲

اعضای اتاق اصناف تویسرکان از حاشیه‌پردازی‌ها دوری کند

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب مومیوند بعدازظهر سه شنبه در دیدار اعضای هیئت رئیسه اتاق اصناف شهرستان تویسرکان با تاکید بر اینکه فعالان اتاق اصناف باید از حاشیه‌پردازی‌ها دوری کنند، گفت: اختلاف برای تشکل ها سم است و بر همین اساس باید از اختلافات دوری کرد.

وی خطاب به هیئت رئیسه اتاق اصناف شهرستان تویسرکان عنوان کرد: اگر از دسته بندی و گروه بندی دوری کنید، دوره موفقی خواهید داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مومیوند بابیان اینکه باید فرصت را مغتنم شمرده و در راستای خدمت به مردم قدم برداشت، گفت: تعامل سازنده و مثبت برای پیشبرد کارهای شهرستان ضروری است تا از آسیب رسیدن به اتاق اصناف و به تبع آن مردم جلوگیری شود.

وی بابیان اینکه در اتاق اصناف کم دردسر نکشیدیم، گفت: فعلا ترکیب خوبی ایجاد شده مشروط به اینکه درگیر حاشیه ها نشده و گروه بندی نکنید و اهل تعامل باشید.

فرماندار تویسرکان بابیان اینکه اتاق اصناف نماینده بازار است و هرچه جدی تر و قاطع تر باشد موفقیت را برای دیگران هم رقم می زند، گفت: اصناف حلقه اتصال بین بازار و دولت است و اگر خوب عمل کند بازار رونق بیشتری خواهد داشت.

وی بابیان اینکه باید در انتقال مشکلات اصناف به دولت و نیز برنامه های دولت به اصناف خوب عمل کرد، گفت: بازار تویسرکان بازاری متدین و ریشه دار است و کسبه با شرافت کسب حلال دارند هرچند ممکن است عده کمی از بازار سوءاستفاده کنند.

وی بابیان اینکه به بازرسانی با سلامت نفس نیاز داریم و بر همین اساس هئیت مدیره اصناف باید در سلامت بازرسان دقت جدی داشته باشد، گفت: دشمنان قصد دارند با جنگ اقتصادی به نظام آسیب برسانند و مردم را علیه نظام علم کنند ولی مردم مانند همیشه نقشه دشمنان را نقش بر آب می کنند.

مومیوند باتاکید براینکه باید از افزایش بی رویه قیمت ها و احتکار کالا برای افزایش قیمت جلوگیری کرد و اجازه ایجاد نا امیدی در مردم را نداد، گفت: در ستاد تنظیم بازار باید اتاق اصناف محور باشد.

کد خبر 4394259

منبع: مهر

کلیدواژه: اصناف تویسرکان مردم علیه احتکار هفته دولت بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد شیراز شهرکرد استانداری سمنان احتکار سانحه تصادف عید غدیر خم خطبه های نماز جمعه یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۷۰۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر ۲۱ شهردار و شورای شهر نسیم‌شهر در ۴ سال

مدیرکل شهری و شوراهای استانداری تهران با عذرخواهی از مردم نسیم‌شهر به دلیل حواشی دستگیری شوراها در کاهش خدمات گفت: نسیم‌شهر در دوره پنجم و ششم شورای اسلامی، شاهد تغییر ۲۱ شهردار و اعضای شورای شهر بوده که فروپاشی مدیریتی را در پی داشته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم‌ از بهارستان، هادی رحمتی ظهر امروز در آیین معارفه شهردار نسیم‌شهر با عذرخواهی از مردم نسیم‌شهر به دلیل حواشی دستگیری شوراها و کاهش خدمات گفت: شهردار نسیم‌شهر باید تمام قد با تمام دستگاه‌ها به ویژه دستگاه‌های نظارتی و خدماتی ارتباط موثر داشته باشد تا مسیر پیشرفت شهر نسبت به گذشته هموار شود.

وی با تأکید بر عبور نسیم‌شهر از تلاطم و بی‌ثباتی مدیریتی افزود: باید بدون حب و بغض برای جبران کوتاهی‌ها در نسیم‌شهر به شهردار جدید کمک شود تا مردم طعم خدمت صادقانه را بچشند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها استانداری تهران با بیان اینکه هیچ مدیر و مسئولی در استان تهران راضی به انحلال و دستگیری‌ شوراها نبود تصریح کرد: نسیم‌شهر در دوره مدیریت پنجم و ششم، شاهد تغییر 21 شهردار و اعضای شورای شهر بوده که به فروپاشی ثبات مدیریتی منجر شده است.

رحمتی با بیان اینکه شهردار نسیم‌شهر باید طبق بودجه مصوب عمل کند و حق ندارد انحرافی از بودجه داشته باشد، گفت: بودجه 1300 میلیارد تومانی نسیم‌شهر به امضای استاندار تهران رسیده است و شهردار نسیم‌شهر باید به جمعیت 48 درصدی بهارستان که در این شهر ساکن هستند خدمات ارائه کند.

وی با تأکید بر کنترل ساخت‌وساز غیرمجاز و وضعیت ایمنی نسیم‌شهر افزود: در ساختار تشکیلاتی و نیروی انسانی شهرداری استفاده از نیروهای متخصص در پست‌های مناسب، الزامی است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها استانداری تهران با اشاره به سرانه 10 متری فضای‌ سبز نسیم‌شهر گفت: باید برای توسعه فضای سبز تلاش مضاعفی انجام بگیرد و با تعریف پروژه‌های جدید عمرانی، امید در نسیم‌شهر به وجود آید.

وی با بیان اینکه مناطق کم‌برخوردار نسیم‌شهر باید از خدمات متوازن برخوردار شود، ابراز داشت: شهرداری در ساخت بناها و پروژه‌ها از معماری ایرانی اسلامی بهره بگیرد.

عضو شورای شهر باغستان بازداشت شد

مدیریت شهری نسیم‌شهر به دنبال جلب اعتماد مردم باشد

 رئیس دادگستری شهرستان بهارستان با اشاره به بازسازی سلب اعتماد مردم در نسیم‌شهر در پی دستگیری اعضای شورای شهر گفت: آثار دستگیری اعضای شورای اسلامی نسیم‌شهر جامعه و شهر را در برمی‌گیرد که مردم از عملکرد شوراها ناراضی و بی‌اعتماد هستند.

رحیم علیش‌پور افزود: تغییر نگاه و نارضایتی مردم با خدمت صادقانه و به‌صورت عملی انجام می‌شود.

رئیس دادگستری شهرستان بهارستان با بیان اینکه نسیم‌شهر در چهار سال گذشته مدیریت شهری پایداری نداشته است، تصریح کرد: نسیم‌شهر دارای زیرساخت‌های بزرگی در حوزه‌های مختلف است که باید به دنبال ارتقاء آن بود.

علیش‌پور با تأکید بر استفاده از فضاها و زیرساخت‌های فرهنگی شهر توسط مدیریت شهری و متولیان فرهنگی بیان کرد: مشارکت مردم در استفاده از فضاهای فرهنگی و اجتماعی بسیار حائز اهمیت است و شهردار باید با برنامه‌ریزی درست مردم را در حوزه‌های مختلف پای کار آورد.

رئیس دادگستری بهارستان در پایان خاطرنشان کرد: بازسازی و استانداردسازی بافت‌های فرسوده و معابر اصلی و فرعی نسیم‌شهر در اولویت پروژه‌های عمرانی و خدماتی شهرداری قرار بگیرد.

به گزارش تسنیم، آیین معارفه شهردار نسیم‌شهر ظهر امروز با حضور مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها استانداری تهران، اعضای شورای تأمین بهارستان، امام‌جمعه نسیم‌شهر، کارکنان و معاونین شهرداری و اصحاب رسانه برگزار و محمدرضا باباحسینی به‌عنوان هجدهمین شهردار نسیم‌شهر معرفی شد.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • تغییر ۲۱ شهردار و شورای شهر نسیم‌شهر در ۴ سال
  • اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟
  • آماده باش مدیریت بحران در چند استان | خطر سیل و طوفان در کمین مردم | از کوه و دشت دوری کنید!
  • کمیته امداد تویسرکان از مادران باردار و شیرده حمایت می کند
  • کم‌توجهی به روستاها موجب حاشیه‌نشینی در شهرها می‌شود
  • مناطق حاشیه‌نشین️، بزرگترین مشکل شهر ارومیه است
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • مشارکت بازاریان سراسر کشور در برپایی جشن‌های دهه کرامت
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی