Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیزدهمین قسمت از پرمخاطب‌ترین برنامه تلوزیونی آموزش کسب و کار‌های کوچک، به همت سامانه «میدون» و با موضوع معرفی کسب و کار «پرورش گوسفند»، امشب از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، برنامه تلوزیونی معرفی کسب و کار‌های کوچک، به همت سامانه جامع هدایت و پشتیبانی کسب و کار‌های کوچک میدون و با همکاری گروه اقتصادی شبکه اول صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این برنامه تلویزیونی که در قالب بخشی از برنامه پایش کسب و کار به روی آنتن شبکه یک می‌رود، هر هفته یک کسب و کار کوچک با حضور کارشناسان و کارآفرینان برجسته آن رشته به ببیندگان معرفی می‌گردد و کلیاتی از نحوه فعالیت در آن کسب و کار آموزش داده می‌شود.

در این راستا، سیزدهمین قسمت از این برنامه تلویزیونی امشب (سه شنبه سیزدهم شهریورماه) با موضوع معرفی کسب و کار «پرورش گوسفند» به روی آنتن خواهد رفت.

در این برنامه که حدود ساعت ۲۳:۱۵ دقیقه به صورت زنده و مستقیم از شبکه یک سیما پخش می‌شود، اله یار ولی زاده از کارشناسان سامانه «میدون» با آقای کیاداوود اسفندیاری مجری برنامه، درباره کسب و کار «پرورش گوسفند» گفتگو خواهند کرد.

پس از این گفتگو نیز موارد ثبت شده در قسمت ستاد پیگیری مشکلات کسب و کار سامانه «میدون» بررسی می‌شود که در این راستا امشب مشکلات مربوط به وزارت جهاد کشاورزی با حضور دکتر محمد خالدی مدیرکل امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی بررسی خواهند شد.

در ادامه این برنامه و در قالب بخش «میدون کسب وکار»، ایده‌ها و محصولات منتخبی که طی هفته اخیر در قسمت نیازمندی‌های سامانه میدون ثبت گردیده اند به روی آنتن خواهند رفت.

«تولید محصولات توانبخشی و فیزیوتراپی»، «تولید کولر سفالی»، «تولید محصولات صنایع دستی و خانگی»، «تولید ماشین حفاری تونل» و «تولید دستگاه هوشمند آبیاری قطره ای» کسب و کار‌هایی هستند که نیازمندی‌های آن‌ها امشب در بخش «میدون کسب و کار» مطرح می‌شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دام پرورش دام دامداری پرورش گوسفند برنامه کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۷۰۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی جزییات برنامه های هفته فرهنگی اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛معاون فرهنگی شهردار اصفهان گفت:در این هفته برنامه‌های متنوع هنری، ادبی، فرهنگی و ورزشی شامل ۳۵۰ برنامه در مناطق و ۷۰ برنامه شهری تدارک دیده شده است.
کمال حیدری افزود: اصفهان پایتخت ورزش‌های زورخانه‌ای است که در همین راستا در میدان امام (ره) برنامه‌ریزی شده است.
دبیر هفته فرهنگی اصفهان نیز با بیان هدف این برنامه مبنی بر ارائه شاخص‌های هویتی اصفهان و آگاه بخشی به مسافران و شهروندان گفت: این برنامه‌ها با چند محور مکتب موسیقی اصفهان، تئاتر‌های خیابانی، تاریخ شفاهی کسبه قدیمی چهارباغ، هفته فیلم اصفهان، برنامه‌های اندیشه، فکری و فلسفه محور، نماد‌ها و اسطوره‌ها و … برپا می‌شود.
میثم بکتاشیان با اشاره به برنامه بین‌المللی سومین جشنواره و مسابقه پوپک افزود: در این دوره ۹ هزارو ۳۳۲ نفر شرکت و هزار و ۲۱۱ اثر از ۲۸ کشور دنیا ارسال شده است.
وی گفت: ۲۵۰ تئاتر خیابانی و پرده خوانی اجرا و در کنار آنها نمایش خیمه شب‌بازی در مدارس اصفهان، بازی‌های بومی و محلی در چهارباغ، استند مشاهیر و شهدا و … برگزار می‌شود.
ویژه‌برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان در مناطق مختلف و نقاط مرکزی شهر اصفهان را اینجا ببینید.
هفته فرهنگی اصفهان هر سال از سوم تا نهم اردیبهشت مقارن با تولد شیخ بهایی برگزار می‌شود؛ شعار این هفته امسال (اصفهان؛ شهر زنده، شهر زندگی) است.

طرح نامگذاری هفته اصفهان آبان ۱۳۸۴ در جلسه علنی شورای اسلامی این شهر به تصویب رسید.

شیخ بهاالدین محمد العاملی مشهور به شیخ بهایی یکی از چهره‌های ملی و بین المللی است، او علاوه بر علوم شرعی در ریاضیات، فیزیک، هندسه، مکانیک و نجوم هم تبحر داشت.

شیخ بهایی در سال ۱۰۳۰ هجری قمری در اصفهان رحلت کرد و بنا به وصیتش در مشهد مقدس به خاک سپرده شد.

دیگر خبرها

  • رنگین شدن سفره بیکاران در گروی افزایش بیمه بیکاری
  • تولید سامانه هوشمند تجهیزات ساختمانی
  • ابرپروژه‌های صنعت گاز برای سرمایه‌گذاری معرفی شدند
  • معرفی جزییات برنامه های هفته فرهنگی اصفهان
  • معرفی اطلس فام سهند؛ شرکت ایرانی تولید رنگ و رزین در سطح جهانی!
  • معرفی کاریابی‌های برتر استفاده کننده از سامانه جستجوی شغل
  • معرفی 14 میلیارد تسهیلات توسعه باغ در ساری
  • معرفی برگزیدگان «سرزمین شعر»
  • انتشاردهندگان ۸۰درصد گازهای گلخانه‌ای جهان معرفی شدند/ آمریکا در صدر
  • انتشاردهندگان ۸۰ درصد گازهای گلخانه‌ای جهان معرفی شدند/ آمریکا در صدر