Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@23:35:49 GMT

حضور پررنگ زنجانی‌ها در بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۷۰۵۷۰

حضور پررنگ زنجانی‌ها در بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸

در بازی‌های آسیایی جاکارتا، جمهوری اسلامی ایران با کسب ۶۲ مدال به مقام ششم این مسابقات بسنده کرد، که از این بین سهم ورزش کاران زنجانی ۴ مدال؛ شامل یک طلا یک نقره و ۲ برنز بود. ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۵ استانها زنجان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، به گفته امانی مسئول ورزش‌های قهرمانی اداره ورزش و جوانان استان زنجان؛ در این دوره زنجان یکی از استانهای برتر از نظر تعداد ورزشکاران بود که نسبت به دوره گذشته که هفت ورزشکار حضور داشت، امسال با افزایش بیش از 100 درصدی، 17  ورزشکار و چهار مربی از طرف زنجان به این مسابقات اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقات که چین با کسب 289 مدال رتبه اول را کسب کرد، ورزشکاران زنجانی در رشته قایقرانی سه زن و پنج مرد، رشته تیر و کمان دو زن، ووشو دو مرد، دوچرخه سواری یک مرد، سپک تاکرا دو مرد، سنگنوردی یک زن و شمشیربازی نیز یک مرد، حضور پر رنگی از خود به نمایش گذاشتند، چهار مربی زنجانی نیز در رشته‌های کاراته، ووشو و قایقرانی حضور داشتند.

از میان مدال آوران غیور ایرانی سهم زنجان چهار مدال خوش رنگ بود که تک مدال طلای زنجان را محسن محمد سیفی نابغه ورزش ووشو در رشته ووشو ساندا کسب کرد که سومین مدال طلای او در بازیهای آسیایی بود، مدال نقره زنجان نیز توسط خانم مهسا جاور در قایقرانی روئینگ چهار نفره کسب شد؛ دو مدال برنز نیز توسط خانم فرشته قربانی در تیر و کمان میکس کامپوند و خانم پریسا احمدی در قایقرانی روئینگ سنگین دو نفره کسب شد.

نکته جالب در مورد مدال‌آوران زنجانی این دوره این بود که محسن محمد سیفی جزو سه نفری در تاریخ ورزشکاران ایرانی است که سه دوره پشت سرهم طلا کسب کرده‌اند، نکته حائز اهمیت دیگر کسب مدال توسط خانم فرشته قربانی ورزشکار خرمدره‌ای است که ظرفیت بالای شهرستانها برای سرمایه‌گذاری را نشان می‌دهد و نکته دیگر خداحافظی خانم مهسا جاور از تیم ملی قایقرانی بود که البته محمدسیفی همسر این ورزشکار چند روز پیش از احتمال بازگشت دوباره این ورزشکار به عرصه قهرمانی سخن گفت و افزود: «اگر امکانات و قایق به همسرم داده شود ایشان به تیم ملی باز میگردند.»

این روند رو به رشد و درخشش ورزشکاران زنجانی در عرصه‌های کشوری و بین المللی نشان می‌دهد که مسئولان باید با همت بیشتر به زیر ساختها و آینده سازی ورزش استان بنگرند.

انتهای پیام/ش

R41375/P1377/S6,59/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۷۰۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجانی‌ها روزهای خنکی را تجربه خواهند کرد

محمدرضا رحمان‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه سامانه بارشی از فردا (پنج‌شنبه) در استان تقویت می‌شود، گفت: انتظار می‌رود با تقویت سامانه بارشی در استان، شاهد بارش‌های رگباری در مناطق مختلف این منطقه باشیم.

وی با اشاره به اینکه بارش‌های رگباری و رعد و برق بیشتر در مناطق نیمه غربی و جنوبی استان رخ خواهد داد، افزود: با وجود اینکه آسمان زنجان تا حدودی ابری است اما از بعد از ظهر امروز شاهد وزش باد و بارش خفیف باران در ارتفاعات خواهیم بود.

این مسوول با تاکید بر اینکه روز جمعه هفته جاری بارش‌ها با شدت بیشتری در مناطق مختلف استان ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط پیش‌بینی شده، هشدار سطح زرد هواشناسی برای استان صادر شده است.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با اشاره به اینکه مردم استان طی روزهای آینده هوای خنک‌تری را نسبت به شرایط امروز تجربه خواهند کرد، ادامه داد: دمای فعلی شهر زنجان با یک درجه سانتی‌گراد افزایش نسبت به روز گذشته در همین ساعت به ۱۶ درجه سانتی‌گراد رسیده است.

وی یادآور شد: طی شبانه‌روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۸ و ۲۷ درجه، ابهر ۸ و ۲۶ درجه، خرمدره ۹ و ۲۷ درجه، آب‌بر ۱۵ و ۳۱ درجه، قیدار ۷ و ۲۳ درجه، سلطانیه ۵ و ۲۶ درجه و ماهنشان ۱۱ و ۳۰ درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

کد خبر 6093797

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • کمک های خیرین زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد ۳۸ درصد رشد یافت
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی
  • زنجانی‌ها روزهای خنکی را تجربه خواهند کرد
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • زنجانی‌ها منتظر شرایط جوی ناپایدار باشند
  • قدیمی: سرمربی هاکی بانوان در صورت کسب مقام آسیایی می‌ماند
  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!
  • حضور پررنگ صنایع دستی سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو