Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ صادق زیباکلام در حساب توئیتری خود نوشت:

«‌این هم‌ حکایتیست که ما ۴۰ سال با افتخار بر روی طبل دشمنی با آمریکا کوبیده ایم، سفارتش را به اشغال در آورده و ۴۴۴ روز دیپلماتهای آنرا گروگان گرفتیم اما امروز وکلای ما در لاهه استناد به پیوند مودت میان دو کشور کرده و تصمیم امریکا مبنی بر تحریمها علیه ایران را مغایر با پیوند دوستی میان دو کشور میدانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

در واکنش به این توئیت زیباکلام، رضا نصری حقوقدان بین الملل در حساب توئیتری خود نوشت:

«‌واژه «مودت» در تیتر معاهده آمده است، اما همانطور که دادگاه لاهه در سال ۱۹۹۶ در قضیه «سکوها» تاکید کرد، هدف اصلی این معاهده «سازمان‌دهی روابط دوستانه بین دو دولت نیست»؛‌ بلکه هدف آن تشویق (تعمیق) روابط اقتصادی است. برای تحقیر ایران از واژه «مودت» برداشت سطحی و استفاده ابزاری نکنیم».

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت صادق زیباکلام رضا نصری شکایت ایران از آمریکا شکایت ایران از آمریکا به دیوان بین المللی دادگستری شکایت ایران از آمریکا به لاهه شکایت ایران از آمریکا به دادگاه لاهه رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۷۰۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش گل محمدی به یک خبر: بحث تعهد در میان نیست/لطفا گمانه زنی نکنید

یحیی گل محمدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا در خصوص اینکه گفته می شود از او خواسته اند تا با دادن تعهد راه برطرف شدن موانع برای عقد قرارداد با باشگاه ها برایش فراهم شود، گفت: متاسفانه این خبر را در برخی رسانه ها دیدم اما درست نیست. اصلا بحث تعهد در کار نیست.از رسانه ها خواهش می کنم گمانه زنی نکنند چون این حرف و حدیث ها اصلا به نفع فوتبال نیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیش از هزار واژه پرکاربرد زبان بلغاری ریشه و اصالت فارسی دارند
  • پیوند علم و سیاست در دانشگاه‌های ایران علیه صهیونیسم
  • جمهوری آذربایجان و ارمنستان در یک قدمی امضای معاهده صلح
  • زیباکلام : آقای زاکانی یک نظرسنجی برگزار کنید، اگر حتی ۱۵ درصد مردم با ساخت ساختمان وسط پارک‌ها موافق بودند، حق با شما
  • تیک تاک در مقابل کاخ سفید قد علم کرد
  • زیباکلام: آقای زاکانی یک نظرسنجی برگزار کنید، اگر حتی ۱۵ درصد مردم با ساخت ساختمان وسط پارک‌ها موافق بودند، حق را به شما بدهیم/بگذارید مردم زندگی کنند
  • اتحاد مثلث علیه منافع ایران/ بررسی تأثیرات توافق امنیتی میان آمریکا و عربستان بر روابط سعودی‌ها با ایران
  • نگران آینده پزشکی ایران هستم/ بحران پرستاری سراغ پزشکی خواهد آمد
  • نویسنده گزارش جعلی بی‌بی‌سی چه کسی است؟ /دست به دست شدن یک سوژه میان منافقین، موساد و انگلیسی‌ها
  • واکنش گل محمدی به یک خبر: بحث تعهد در میان نیست/لطفا گمانه زنی نکنید