Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-03@16:46:32 GMT

5 کشته و زخمی در تصادف در محور زنجان- قزوین

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۷۱۲۲۹

پول‌نیوز - علی‌اصغر شیرمحمدی رئیس پلیس راه استان زنجان از وقوع یک تصادف در محور زنجان- قزوین خبر داد.

علی‌اصغر شیرمحمدی رئیس پلیس راه استان زنجان در زنجان از وقوع ۹ فقره تصادف در محور‌های استان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و اظهار کرد: هشت فقره از این مجموع جرحی و یک مورد فوتی بوده است.

رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه تصادف فوتی ساعت چهار صبح امروز روی داده است، تصریح کرد: در این تصادف راننده خودروی پراید به دلیل خواب‌آلودگی خودروی خود را از پشت به کامیون کوبیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی محور وقوع تصادف بین دو خودروی پراید و کامیون را کیلومتر ۷۱ محور زنجان- قزوین اعلام کرد و گفت: در این تصادف سرنشین و راننده خودروی پراید جان باخته‌اند.

شیرمحمدی با بیان اینکه خودروی پراید سه سرنشین دیگر هم در صندلی‌های عقب خودروی داشته است، افزود: هر سه سرنشین این خودرو مصدوم و به بیمارستان منتقل شده‌اند که وضعیت یکی از آن‌ها وخیم گزارش شده است.

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به وقوع هشت فقره تصادف جرحی در محور‌های استان زنجان ادامه داد: این تعداد تصادف ۱۲ مصدوم هم داشته است.

وی حجم تردد در محور‌های استان زنجان را بالا دانست و گفت: بخشی از این تردد بالا؛ مربوط به ترافیک صبحگاهی و بخش دیگر مربوط به سفر‌های تابستانی است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۷۱۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره‌ای در آزادراه قزوین _ زنجان ۱۰ مصدوم به‌جا گذاشت

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: تصادف زنجیره‌ای در کیلومتر ۶ لاین شمالی آزادراه قزوین به زنجان ۱۰ مصدوم گذاشت.

داود مهرگان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: ساعت ۹:۳۵ صبح امروز امدادگران حاضر در پایگاه امداد و نجات جاده‌ای عوارضی قزوین _ زنجان تصادف زنجیره‌ای را در کیلومتر ۶ این مسیر ارتباطی مشاهده کردند و بر همین اساس نجاتگران همراه با آمبولانس برای امدادرسانی اعزام شدند.

وی افزود: در این تصادف یک دستگاه پژو ۲۰۶ با پژو ۴۰۵ برخورد کردند سپس هفت سواری و یک تریلی نیز با این ۲ خودرو برخورد کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان با اشاره به اینکه در این سانحه یک مصدوم در خودرو محبوس شده بود که توسط نجاتگران با استفاده از ست نجات سبک رهاسازی شد، افزود: هلال احمر در انجام کمک‌های اولیه به اورژانس کمک کرد و همه مصدومان این حادثه توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

مهرگان از هموطنان خواست در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی بدون محدودیت زمانی با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

کد خبر 750275

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۸ زخمی در تصادف سه دستگاه خودروی سواری در بوکان
  • تصادف دنا و سوزوکی با ۷ کشته و مصدوم در محور صوفیان-شبستر
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه قزوین _ زنجان ۱۰ مصدوم به‌جا گذاشت
  • کشته شدن دوچرخه‌سوار قزوینی در تصادف با پراید
  • یک کشته و زخمی در برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد
  • سقوط خودروی دنا در قزوین یک‌کشته و دو مصدوم داشت
  • واژگونی پراید در قزوین ۳ کشته برجای گذاشت
  • تصادف محور نهبندان ـ زاهدان ۲ کشته برجای گذاشت
  • 2 کشته بر اثر برخورد خودروی شوتی با اتوبوس در محور نهبندان-زاهدان 
  • تصادف بامداد امروز در محور نهبندان-زاهدان ۲ کشته بر جای گذاشت