Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای کمیسیون‌های شورای شهر تبریز در جلسه فوق‌العاده عصر امروز انتخاب شدند و در نهایت، یکی از اعضا با خروج از صحن شورا، جلسه را به تعطیلی کشاند. ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۹ استانها آذربایجان شرقی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، انتخابات کمیسیون‌های شورای شهر تبریز، در هفتاد و پنجمین جلسه فوق‌العاده، ساعت 19:30 امروز در عمارت شهرداری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس انتخابات صورت گرفته، به این ترتیب، محمد اشرف‌نیا، فریدون بابایی‌اقدم و آجودان‌زاده از اعضای کمیسیون نوسازی شدند.

ریحانی، اندیش، صادق‌زاده، محمدزاده و نیکوخصلت اعضای کمیسیون سرمایه گذاری انتخاب شدند.

بهشتی، ریحانی، صادق‌زاده، اکبرنژاد و دبیری اعضای کمیسیون برنامه و بودجه انتخاب شدند.

صادق‌زاده، تقی‌پور و نیکوخصلت اعضای کمیسیون خدمات‌شهری انتخاب شدند.

آجودان‌زاده، تقی‌پور و محمدزاده از اعضای کمیسیون تحقیق انتخاب شدند.

اشرف‌نیا، بابایی اقدم، محمدزاده، اندیش، تقی‌پور و آجودان‌زاده از اعضای کمیسیون عمران انتخاب شدند.

قلی‌زاده، بهشتی، نیکوخصلت، ریحانی محمدزاده، صادق‌زاده، دبیری و آجودان‌زاده از اعضای کمیسیون فرهنگی انتخاب شدند.

در این جلسه اکبرنژاد به عنوان رئیس شورا، پیشنهاد تعلیق این انتخابات به علت عدم حضور 4 عضو شورا پیشنهاد داد که با مخالفت اعضای حاضر روبرو شد.

بهشتی دیگر عضو شورای شهر در اعتراض به انتخاب‌ها جلسه را ترک کرد و جلسه شورا از اکثریت افتاده و تعطیل شد.

انتهای پیام /ش

R7887/P1377/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۷۱۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف: ۱۰ همت برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص یافت

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، در جلسه علنی روز سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی، رسیدگی به گزارش کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ و بخش دوم آن که به جداول بودجه مربوط است، در دستور کار قرار گرفت و پیوست شماره (۱) و پیوست شماره (۳) جدول شماره ۱۱ لایحه بودجه به تصویب نمایندگان رسید و کمیسیون تلفیق و نماینده دولت با این پیوست‌ها موافقت کردند.

در ادامه محمدباقرقالیباف با قدردانی از مجلس و دولت در بررسی و اتمام بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در توضیحاتی گفت: در جداول تلاش شده بود که تراز رعایت شود. البته در داخل جداول اگر ناترازی‌هایی وجود داشته باشد این اجازه را باید هیات رییسه کمیسیون تلفیق بودجه داشته باشد تا در رفت و برگشت‌هایی که بخش دوم لایحه بودجه با شورای نگهبان دارد، کار به نتیجه برسد.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هر رفت و برگشتی که در لایحه بودجه بین مجلس با شورای نگهبان و شورای عالی نظارت انجام شود که ماهیت جداول را تغییر دهد، حتما به صحن مجلس خواهد آمد تا توسط نمایندگان این موضوع بررسی شود.

قالیباف خاطرنشان کرد: طبق نظر دولت و کمیسیون تلفیق مقرر شد از بودجه وزارت بهداشت و درمان برای پرستاران و کادر درمان، ۱۰ هزار میلیارد تومان برای فوق العاده شغل آنها اختصاص داده شود و در تراز جداول باید این مبلغ لحاظ شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • موافقت مجلس و دولت با فوق‌العاده شغل پرستاران
  • قالیباف: ۱۰ همت برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص یافت
  • اقراریان، عضو شورای شهر تهران: خروج 7 عضو شورا از صحن به معنای قهر کردن نبود/ تعدادی از اعضای شورا معتقد بودند که مذاکرات درباره مسائل مربوط به قرارداد چین که باید همه ابهامات مربوط به آن شفاف شود، بهتر است در جلسه جداگانه‌ای ادامه پیدا کند
  • تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی
  • برگزاری دوره‌های حقوقی و قضایی برای اعضای شورا‌ها در گلستان
  • در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • تنش در جلسه شورای شهر تهران؛ ترک جلسه برخی اعضا موقع سخنرانی زاکانی
  • ادعا درباره اشکال در مفاد قرارداد‌ حمل‌و‌نقلی چین مردود است
  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال گذشته
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا