Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-19@07:54:03 GMT

سقوط مرگبار آسانسور در حاشیه دریاچه چیتگر

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۷۱۵۷۳

سقوط مرگبار آسانسور در حاشیه دریاچه چیتگر

محمد کرم درآبادی مدیر روابط عمومی اورژانس تهران اظهار داشت: لحظاتی پیش سقوط آزاد یک آسانسور در یکی از برج های حاشیه دریاچه چیتگر به سامانه ۱۱۵ اطلاع داده شد.

وی افزود: عوامل اورژانس به سرعت خود را به محل حادثه رساندند و پس از مدت زمان کمی در محل حاضر شدند.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران گفت: متاسفانه در محل مشاهده شد، که ۴ نفر از هم وطنان که در لحظه وقوع حادثه درون آسانسور حضور داشتند، در دم جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سقوط آسانسور دریاچه چیتگر حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۷۱۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محبوبیت رهبران فرانسه در سراشیبی سقوط

بر اساس مطالعه موسسه افکار عمومی فرانسه، نارضایتی‌ها از رئیس جمهور فرانسه اوج گرفته و این مساله به طور عمده بر اوکراین و مسئله اعزام نیرو متمرکز است. نخست‌وزیر فرانسه هم چندان محبوب نیست.

به گزارش ایسنا، گرچه محبوبیت گابریل اتل، نخست وزیر فرانسه دو ماه پس از انتصاب او کاهش یافته است اما با این وجود رضایت از او به وضوح بالاتر از میزان محبوبیت امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه باقی مانده است.

به نقل از فیگارو، بر اساس نظرسنجی موسسه افکار عمومی فرانسه بین ۶ تا ۱۴ مارس، ۵۵ درصد از مردم فرانسه از نخست وزیر کشورشان ناراضی هستند. از طرفی دیگر، تنها ۲۸ درصد از مردم فرانسه از امانوئل ماکرون راضی هستند.

فردریک دابی، مدیر موسسه افکار عمومی فرانسه توضیح می‌دهد نارضایتی بسیار شدید از رئیس جمهور فرانسه عمدتا بر اوکراین و مسئله اعزام نیروی میدانی به اوکراین از کشورهای غربی متمرکز شده است.

وی تصریح می‌کند از سپتامبر ۲۰۱۳، زمانی که فرانسوا اولاند، رئیس جمهور پیشین فرانسه مداخله در سوریه را مد نظر داشت، نارضایتی در این نظرسنجی در مورد یک موضوع بین‌المللی، تاکنون رخ نداده بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فیلم| عملیات نجات کودک سقوط کرده در چاه عمیق در کیش
  • تقدیر از مدیر روابط عمومی منابع طبیعی مازندران- نوشهر
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان حادثه سقوط خودرو در بویراحمد
  • برگزاری آیین تودیع و معارفه مدیر روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران
  • (ویدئو) عملیات نجات کودک سقوط کرده در چاه عمیق در کیش
  • (ویدئو) تصادف مرگبار اتوبوس با تانکر سوخت در هلمند افغانستان
  • افزایش شمار قربانیان تصادف مرگبار در افغانستان/ ۵۹ کشته و مصدوم
  • پرهیز از توقف در حاشیه رودخانه‌ها
  • محبوبیت رهبران فرانسه در سراشیبی سقوط
  • کمال تبریزی مدیران جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی معرفی کرد