Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-29@11:54:05 GMT

مشکلات اقتصادی ، امر را بر مردم سخت کرده است

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۷۱۸۲۹

مشکلات اقتصادی ، امر را بر مردم سخت کرده است

به گزارش به گزارش امتداد به نقل از خبرگزاری مهر، حجت الاسلام مجید تلخابی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در اجلاسیه این مجلس با اشاره به مشکلات معیشتی مردم گفت: روند مشکلات اقتصادی ، امر را بر مردم سخت کرده است، مخصوصاً اقشار آسیب پذیر را که به بیشترین حمایت ها از نظام اسلامی احتیاج دارند در سختی معیشت قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نکته دیگر این است قریب به اتفاق روحانیون وضع معیشتی خوبی ندارند مخصوصاً طلاب عزیز در وضع طاقت فرسایی، روزگار می گذرانند و حتی زندگی بزرگان روحانی و مسئولان روحانی نوعاً در سطح عموم مردم است و زندگی معمولی دارند و از زندگی اشرافی فاصله دارند؛ لکن رسانه ها معاند تبلیغات گسترده ای برای نشان دادن زندگی اشرافی روحانیت بر خلاف واقعیت تلاش می کنند. تکرار این تبلیغات سوء و شایعات موجب فضاسازی منفی علیه روحانیت خواهد شد.

تلخابی ادامه داد: پیشنهاد این جانب بصورت روشن اینست برای وضعیت معیشتی طلاب فکری شود و مانع هدر رفتن استعدادهایی شویم که آینده فرهنگی و دینی کشور به دست آنهاست که واقعاً نگران کننده است.

وی تصریح کرد: پیشنهاد دوم که غرض عمده این نطق است: به جهت زدودن شبهات، مستندهایی واقعی از زندگی طلاب و روحانیت هم شود و از طریق رسانه ها ارائه شود تا اعتماد به این جایگاه حفظ شود رسانه های جریان ضد انقلاب از خلاء اطلاع رسانی روحانیت سوءاستفاده می کنند و کم کاری جریان روحانیت در جهت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی و عدم انعکاس رسانه ملی حتی تذکرات مراجع محترم به مسئولان برای همراهی مردم کامل روشن است. برای تبیین جایگاه روحانیت باید فکری کرد؛ قسمتی از کار اطلاع رسانی زندگی پاک روحانیت است.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۷۱۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست یک فعال سیاسی درباره کاظم صدیقی

به گزارش «تابناک»، محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا در کانال تلگرامی خود نوشت:

حضرات بزرگان محترم روحانیت

سلام علیکم

تصور می‌شد، عملیات "وعده صادق" علیه رژیم‌صهیونیستی و نیز آغاز مجدد فعالیت گشت‌ارشاد (با نام جدید طرح نور) بتواند اتفاق پیش‌آمده در یکی دوماه اخیر درباره جناب آقای کاظم‌صدیقی را به محاق ببرد و به فراموش بسپارد.

گواهی می‌دهم هر روز با افراد متعددی در خیابانها، فروشگاهها ، وسایل نقلیه بخصوص مترو مواجه می‌شوم که درباره دو سه موضوع اظهارنظر یا پرسش می‌کنند. این بدان معناست که قضیه از نگاه افکارعمومی نه تنها تمام نشده، بلکه چون شفافیت کامل در آن صورت نگرفته، فضایی از بدبینی را حفظ کرده است.

به عنوان یک علاقمند به روحانیت و معتقد به حفظ شان و جایگاه آن و مهمتر بازگشت مرجعیت این طبقه برای مردم، انتظار دارم موضوع آقای صدیقی استخوان لای زخم نماند. اگر رفتار او صحیح،قابل دفاع و بدون خدشه است، صراحتا اعلام و ابهامات جامعه برطرف شود. در غیراین صورت، توقع جامعه مبنی بر برخورد بدون تبعیض با ایشان عملی گردد.

توجه به عبارت مشهور "حسنات الابرار، سیئات المقربین" اقتضا دارد که مواجهه با اشتباهات کوچک عناصری که تابلو نظام به شمار می روند، سخت باشد تا امید و اطمینان مردم افزایش یابد.

متاسفانه حضور آقای صدیقی در نمازجمعه و توجیهات طلبکارانه‌ای که در برابر شائبه ها بیان داشت، سوءتفاهم‌های موجود را افزایش داد و بیم آن می رود این دمل چرکین سربسته بماند و بعدها خدای ناکرده عواقبش دامنگیر همه روحانیت (که قطعا بسیاری از آنها از آن دفاع نمی‌کنند) شود. 

آنچه نوشته شد صرفا گزارشی از حرفهای شفاف مردم کوچه و بازار است. چشم بستن برواقعیت، واقعیت را از بین نمی برد بلکه دیر یا زود، روی تلخ خود را نشان می دهد.

والامر الیکم

دیگر خبرها

  • واکاوی ابعاد جهش تولید با مشارکت مردم در «نقش ما» منتشر شد
  • درخواست یک فعال سیاسی درباره کاظم صدیقی
  • رشد اقتصادی کشور در گرو بهبود شرایط زندگی کارگر است
  • بودجه دولتی برای حوزه‌های علمیه | جمع مبلغ نهاد‌های فرهنگی و مذهبی ۶۷ هزار میلیارد تومان!
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • رفع مشکلات اقتصادی بدون مشارکت مردم ممکن نیست
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • حقوق کارگر با تورم و مشکلات اقتصادی جامعه همخوانی داشته باشد
  • معلمان در هدایت نسل جوان نقش مهمی دارند