Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه مراکز نوآوری و دانش بنیان این دانشگاه از 17 به 123 مرکز افزایش یافته است، گفت: در کنار حمایت از فعالیت های سیاسی و فرهنگی، از انجمن های دانش بنیان نیز حمایت می کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایرنا، سید احمد معتمدی عصر روز سه شنبه در مراسم افتتاحیه نشست دبیران مجامع اتحادیه انجمن های علمی و دانشجویی سراسر کشور در دانشگاه امیرکبیر گفت: چند سالی است که در کنار تقویت تشکل های دانشجویی، حمایت از شرکت های دانش بنیان و نوآور نیز جدی شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نشست دبیران مجامع اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی سراسر کشور تا پنج شنبه ادامه دارد.
معتمدی تصریح کرد: معتقدیم دانشجویان پس از فارغ التحصیلی نباید به فکر استخدام در مرکزی دولتی باشند بلکه لازم است تولید علم و نوآوری را مسیر زندگی خود قرار دهند.
رییس دانشگاه امیر کبیر با بیان این جمله که این دانشگاه 14 هزار دانشجو دارد که نیمی از آنها در رشته های پایه تحصیل می کنند، افزود: امیرکبیراز فعالیت های علمی، فرهنگی و سیاسی دانشجویی حمایت می کند چرا که سیاست دولت، قوانین و ضوابط، بر این موضوع تاکید دارد.
وی اظهار داشت: به دنبال استفاده از فضای خالی دانشگاه برای فعالیت های علمی و دانش بنیان هستیم زیرا استقبال از این شرکت ها بسیار افزایش یافته اما برای اقدامی مناسب باید تحولی عمیق در آموزش عالی صورت گیرد.
معتمدی با تاکید بر اینکه وزارت علوم در مسیر گسترش نوآوری در کشور پیشگام است، ادامه داد: دانشجویان نیز باید خود اشتغال باشند و برای این کار انجمن ها می توانند به آنها و دانشگاه کمک کنند.
**9103**1601**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آموزش دانشگاه اميركبير دانش بنيان انجمن هاي علمي و دانشجويي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۷۱۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین تظاهرات دانشجویی یمن در حمایت از غزه و دانشجویان آمریکا

به گزارش قدس آنلاین، صنعا پایتخت یمن امروز شاهد برپایی بزرگترین تظاهرات دانشجویی جوانان یمن در حمایت از ملت فلسطین با عنوان «نسل وعده آخرت» بود.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی با صدور بیانیه‌ای سکوت و ناتوانی مستمر در قبال جنایات صهیونیست‌ها ضد ملت غزه را به شدت محکوم کرده و دولت آمریکا را مسئول استمرار این جنایت‌ها توصیف کردند.

جوانان یمنی در این راهپیمایی همچنین مواضع شرافتمندانه دانشجویان و عناصر آکادمیک در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در مخالفت با نسل کشی غزه را ستوده و سرکوب و بازداشت دانشجویان در دانشگاه‌های غربی را به شدت محکوم کرده و خواستار آزادی بازداشتی‌ها شدند.

در بیانیه دانشجویان یمنی همچنین از تحریم اقتصادی کالاهای آمریکایی و اسرائیلی و شرکت‌های حامی آنها به عنوان کمترین اقدام در حمایت از ملت و برادران فلسطین حمایت و بر ادامه این روند تاکید شده است.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) دیشب با صدور بیانیه‌ای از مواضع شجاعانه جنبش انصار الله و نیروهای مسلح یمن در حمایت از ملت فلسطین که در معرض نسل‌کشی و پاکسازی نژادی ارتش جنایتکار و نازیستی صهیونیستی قرار دارد، تقدیر کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • سامانه تامین مالی جمعی آبادیران عرصه‌ای برای جلب مشارکت مردم و تحقق شعار سال
  • کنگره ملی طب ایرانی، فرصتی برای احیای میراث کهن و ارتقای سلامت جامعه
  • برگزاری مسابقه رباتیک ورزشی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • سامانه تامین مالی جمعی آبادیران عرصه‌ای برای تحقق شعار سال
  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • بزرگترین تظاهرات دانشجویی یمن در حمایت از غزه و دانشجویان آمریکا
  • امکان صرف هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به شرکت‌های دانش بنیان
  • رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمام رشته‌های کارشناسی از مهر آینده
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمامی رشته‌های کارشناسی از مهر ماه