Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-02@14:47:13 GMT

سقوط بالابر ساختمانی در غرب تهران

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۷۱۸۹۱

سقوط بالابر ساختمانی در غرب تهران

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از سقوط بالابر ساختمانی در یک ساختمان در حال ساخت در غرب تهران خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران پویا با اعلام خبر سقوط بالابر ساختمانی در غرب پایتخت درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 20:08 امشب حادثه سقوط بالابر در خیابان میعاد غربی به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک بالابر ساختمانی در یک ساختمان درحال ساخت به چاهک سقوط کرده است که آتش‌نشانان به سرعت عملیات را آغاز کردند.

وی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان مشغول عملیات هستند و با توجه به خُردشدن کابین بالابر و وضعیت چاهک، عملیات کمی زمان‌بَر است آتش‌نشانان هنوز به انتهای چاهک و افرادی که در آن حضور داشتند دسترسی پیدا نکردند و از تعداد افراد حاضر در بالابر و کشته‌های احتمالی این حادثه اطلاعی در دسترس نیست.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: بالابر سقوط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۷۱۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط خودروی دنا در قزوین یک‌کشته و دو مصدوم داشت

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی استان قزوین از سقوط خودروی دنا در آزادراه قزوین -رشت خبر داد که منجر به کشته شدن یک‌نفر و مصدومیت 2 نفر شد.

حسن اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از سقوط خودروی دنا به دره در کیلومتر ۴۰ آزادراه قزوین- رشت خبر داد و اظهار کرد: در این حادثه که در باند شمالی آزادراه مذبور رخ داده بود، ۲ نفر مصدوم و یک‌نفر هم کشته شدند.

وی زمان این رویداد را حدود ساعت ۴:۳۰ بامداد بیان کرد و گفت: در این حادثه بعد از ارزیابی میزان حادثه بلافاصله عملیات رهاسازی حادثه‌دیده‌ها و مصدومان با کمک عوامل امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر صورت گرفت.

رئیس مدیریت حوادث دانشگاه علوم‌پزشکی قزوین اضافه کرد: مصدومان این حادثه با آمبولانس و توسط نیروهای اورژانس پیش‌بیمارستانی به بیمارستان انتقال پیدا کردند.

کد خبر 750061

دیگر خبرها

  • نجات فرد سقوط کرده از ارتفاعات سخت‌گذر اشنویه
  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • سقوط خودروی دنا در قزوین یک‌کشته و دو مصدوم داشت
  • مهار حریق خودرو در بلوار یاسر شهرکرد
  • آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان
  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع
  • سقوط اتوبوس به دره‌ در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • سقوط اتوبوس به رودخانه‌ای در شمال پرو/ ۲۵ نفر جان باختند
  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند