Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به ابلاغ بانک مرکزی ج.ا.ایران، مهلت تعویض دسته چک قدیم، با دسته چک صیادی برای مشتریان بانک، ‌تا ششم آبان‌ماه سال‌جاری تمدید شد.
به گزارش صدای ایران پیش‌تر، زمان واگذاری چک‌های غیرصیادی (طرح قدیم) تا روز ۳۰ مردادماه سال ۱۳۹۷، اعلام شده بود که بر اساس تصمیم جدید و اعلام بانک مرکزی ج.ا.ایران، این مهلت تا ششم آبان‌ماه سال جاری، تمدید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در همین راستا؛ بانک آینده، با قدردانی از مشتریانی که نسبت به تعویض دسته ‌چک‌های خود و دریافت دسته چک جدید صیـادی اقدام نموده، اعلام کرد: بـه منظور همراهی با مشتریان بانک‌ها و مردم عزیز، اجرای نهایی طرح صیاد به تاریخ ۶ آبان‌ماه ۱۳۹۷، موکول گردید.
ضروری است؛ آن دسته از مشتریان محترمی که هنوز چک صیادی دریافت نکرده‌اند؛ طی این مدت نسبت به دریافت دسته ‌چک‌های جدید، اقدام کنند.
بر همین اساس؛ پذیرش و پردازش چک‌های با طرح قدیم (غیرصیادی) به صورت بین‌بانکی در سامانه چکاوک، از تاریخ ۶ آبان‌ماه ۱۳۹۷، ممنوع بوده و وجه این قبیل چک‌ها صِرفاً با مراجعه حضوری مشتری به بانک صادرکننده چک، قابل پرداخت خواهد بود.
با توجه به تمدید مهلت زمانی اجرای طرح تعویض دسته چک‌های قدیم، تأکید شده است که بانک نسبت به کارسازی چک‌های غیرصیادی به صورت بین بانکی در سامانه چکاوک پس از ششم آبان‌ماه، هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد.
ضمناً، بانک مرکزی ج.ا.ایران، خاطرنشان کرده است: فرصت تعیین شده، نهایی و قطعی بوده و به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بانک آینده بانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۷۱۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید با پسر مارسلو: رئال آینده را بیمه کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، انزو، متولد سال 2009، اولین قرارداد خود با رئال را در سال 2022 برای چهار فصل امضا کرده بود ولی به قدری در دو سال اخیر خوب کار کرد که مدیران باشگاه رئال مادرید متقاعد شدند قراردادی جدید و طولانی مدت به او پیشنهاد دهند و او نیز دیروز در حضور پدر و مادرش آن را امضا کرد.

انزو در سال 2017 بود که وارد آکادمی لافابریکای رئال مادرید شد و اکنون در دسته زیر 17 ساله ها بازی می کند. او فصل قبل توانست برای رئال 17 گل به ثمر برساند. پست بازی او متفاوت با پدرش است و با قامت بلندش در خط حمله رئال پست شماره 9 را دارد. انزو همچنین برای رده های پایه اسپانیا نیز به میدان رفته و گلزنی کرده است.

انزو می خواهد جا پای پدرش بگذارد که در رئال یک اسطوره و در واقع پرافتخارترین بازیکن تاریخ، مشترک با کریم بنزماست.

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت تکمیل اظهار نامه مالیاتی
  • مهلت ارسال اثر به رویداد جوانی جمعیت در سمنان تمدید شد
  • تمدید با پسر مارسلو: رئال آینده را بیمه کرد (عکس)
  • تمدید مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده
  • تمدید مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی
  • تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی تمدید شد
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
  • بزودی صدور دسته چک منوط به ثبت اطلاعات در سامانه املاک و اسکان خواهد شد
  • شاه کلید مهار تورم