Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز جام باشگاه‌های جهان قرعه‌کشی شد و باشگاه رئال مادرید اسپانیا باید با برنده دیدار نماینده مکزیک و تیم قهرمان آسیا مصاف دهد.

به گزارش تابناک ورزشی، بر این اساس گوادالاخارا مکزیک به مصاف قهرمان آسیا خواهد رفت. سایت باشگاه رئال مادرید با انتشار تصویر قرعه‌کشی جام باشگاه‌ها، اشاره‌ای داشت به تیم‌های حاضر در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا جایی که تیم‌های استقلال و پرسپولیس به عنوان نماینده ایران حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این سایت عنوان شده که رئال باید با برنده تیم مکزیکی با یکی از تیم‌های استقلال، پرسپولیس، لخویا، السد، کاشیما آنتلرز، تیانجین تدا، چونبوک موتورز و سوان بلووینگز مصاف دهد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۷۲۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد

به گزارش جام جم آنلاین، مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای در آئین واگذاری مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: قبل از هر چیزی جا دارد بابت این واگذاری تبریک می گویم. فکر می‌کنم یک بیماری چهل ساله درمان شده است. امیدوارم اتفاقات خوبی در آینده در انتظار دو باشگاه باشد.

او افزود: در جهان، صنعت ورزش چیزی نزدیک به دو درصد از بودجه کشور را به خود اختصاص می‌دهد. کشورهای حاشیه ما قرار است سه درصد اختصاص دهد. لازم است کشور ما هم روی این موضوع سرمایه گذاری لازم کند.

زارعی در ادامه تاکید کرد: بعد از ارسال اسناد واگذاری دو باشگاه با AFC هماهنگی های لازم صورت گرفت که مورد تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفت و خوشبختانه دیگر مشکلی نیست. امیدوارم بقیه نواقص هم برطرف شود تا دیگر مشکلی وجود نداشته باشد.

وی تاکید کرد: روز گذشته یک جلسه چهار ساعته با مسئولان سازمان لیگ و شرکت توسعه داشتیم تا اتفاقات خوبی برای ورزشگاه آزادی هم رخ بدهد.
کد خبر 

دیگر خبرها

  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم
  • پرسپولیس بعد از چهار فصل با مربی خارجی در حذفی!
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • وزیر ورزش: همه تیم‌ها در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می‌کنند
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم
  • آیین رسمی واگذاری سرخابی‌ها فردا برگزار می‌شود
  • پرسپولیس - سپاهان با یک اتفاق جذاب؛ در انتظار تقابل سال
  • مهدوی: احتمال قهرمانی پرسپولیس بیشتر از استقلال است/ ضعف مدیریتی، سپاهان و تراکتور را  از کورس قهرمانی خارج کرد