Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@06:35:07 GMT

بخشدار جدید بخش کوهسار سلماس معارفه شد

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۷۲۲۶۷

بخشدار جدید بخش کوهسار سلماس معارفه شد

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ فرماندار سلماس در آيين تودیع و معارفه بخشدار کوهسار  با اشاره به برنامه های دولت تدبیر و امید گفت: دولت برای اشتغال جونان و افراد جویای کار برنامه دارد که در همین راستا از دهیاران و روسای شوراهای اسلامی روستاها انتظار داریم ظرفیت های اشتغال و سرمایه گذاری در روستاهای خودشان شناسایی و اعلام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرتضی اصغری ادامه داد: نبود امکانات رفاهی و خدمات و زیرساخت ها مهمترین عامل مهاجرت روستائیان به شهر ها بوده که باعث افزایش و رشد بی رویه حاشیه نشینی در شهرها شده است .

وی تصریح کرد: دولت برای عدم مهاجرت روستائیان برنامه های زیادی دارد که باید دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها در این راه همپای دولت باشند.

اصغری بااشاره به ضرورت وحدت و انسجام اجتماعی گفت: یکی دیگر از برنامه های دولت تدبیر و امید، وحدت و حفظ انسجام ملی بوده که باید مسئولان، دهیاران و شوراهای اسلامی در این امر کمک یار دولت باشند.

در پایان این مراسم آقای عمر زاده بعنوان بخشدار کوهسار معرفی و از خدمات و تلاشهای خدرلو بخشدار قبلی تجلیل شد.

انتهای پیام/ح

انتصاب بخشدار کوهسار سلماس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرماندار اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۷۲۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد

ایسنا/تهران نصرت الله اسلامی به عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد منصوب شد.

به گزارش ایسنا، بر اساس حکمی از سوی علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، جناب آقای نصرت الله اسلامی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد منصوب شد.

همچنین طی جلسه ای با حضور آقایان حسین پور و طوسی معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و سهیل غلامی معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان ملارد از زحمات ۴ ساله رسول ضابطیان رئیس سابق این اداره تقدیر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید هلال احمر شهرستان سلماس 
  • لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب و اجرای طرح یاری گران در روستا‌ها
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس
  • چند خبر کوتاه از بردسکن و رخ
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند
  • لزوم بهره‌گیری از ظرفیت روستاها در راستای اشتغالزایی
  • موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است