Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-03-19@08:11:42 GMT

شرکت پارس حیات (مولفیکس) بزگترین تولید کننده پوشک ایران

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۷۲۷۹۷

شرکت پارس حیات (مولفیکس) بزگترین تولید کننده پوشک ایران

شرکت پارس حیات با سرمایه‌گذاری ۱۰۰ درصدی سرمایه‎گذار ترکیه‌ای در شهرستان ابهر احداث شده است.

شرکت تولیدی پارس حیات، به منظور تامین بخشی از نیاز بازار ایران در سال ۱۳۹۰ اقدام به تاسیس کارخانه‌ای در زمینی به مساحت ۲۴۰ هزار متر مربع در شهر ابهر از توابع استان زنجان کرد.

در حال حاضر شرکت پارس حیات فعالیت خود را در بازار ایران با تولید محصولات پوشک بچه و دستمال مرطوب تحت نام تجاری مولفیکس ، نوار بهداشتی تحت نام تجاری مولپد، پوشینه بزرگسالان تحت نام تجاری جولی و محصولات دستمال کاغذی تحت نام تجاری پاپیا و تنو آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و توانایی تامین ۴۵ درصد نیاز کشور را دارد.

شرکت پارس حیات همچون دیگر شرکت‌های زیرمجموعه شرکت حیات کیمیا، با بهرمندی از به‎روزترین فناوری تولید همواره در پی معرفی محصولات جدید مطابق با نیاز مصرف‌کنندگان از طریق تیم تحقیق و توسعه مجرب، معرفی محصولات در سطح بین‌المللی، تولید محصولاتی با کیفیت برتر و قیمت قابل قبول و همچنین برقراری روابط مناسب با تمامی مشتریان است.

مجموع سرمایه‌گذاری شرکت ترکیه‌ای پارس حیات واحد صنعتی تولیدکننده انواع محصولات بهداشتی در زنجان به ۱۰۰ میلیون یورو می‌رسد.

با بهره‎برداری از فاز دوم این واحد صنعتی، سالانه ۶۰ تا ۶۵ هزار تن ماده اولیه دستمال کاغذی تولید می‌شود .

شرکت حیات کیمیا که پنجمین شرکت بزرگ تولیدکننده پوشک‌های بچه در سطح جهان می‌باشد، با صادرات محصولات خود به ۹۰ کشور دنیا و همچنین با بهره‌مندی از تاسیسات تولیدی خود در کشورهای ترکیه، ایران ، الجزائر ، مصر و روسیه ، در صحنه رقابت جهانی دارای موقعیت بسیار مناسبی می‌باشد.

هلدینگ حیات کیمیا در ایران کار خود را با شرکت اورست مدرن Everest Modern آغاز کرد و شرکت اورست مدرن پارس Everest Modern Pars را راه اندازی نمود. این شرکت شامل فروشگاه های زنجیره ای از نوع تخفیفی مانند Walmart آمریکا می باشد. یکی از زیر مجموعه های اورست مدرن پارس، فروشگاه های زنجیره ای تخفیفی جانبو Canbo می باشد که بیش از صدها شعبه در سراسر ایران دارد. برندهای دیگر این مجموعه فرنا و آل این آل All in All می باشند. بعضا به بدلیل دامپینگ این نوع فروشگاه ها، کاسبان و سوپری های خورده فروش از کار بیکار می شوند.

تولید محصولات پوشک بچه و محصولات بهداشتی بانوان تحت نام‌های تجاری مولفیکس (Molfix) ، مولپد (Molped) ، ببم (Bebem) و جولی (Joly) توسط ماشین‌آلاتی در سطح بین‌المللی و با سرعت و فن‌آوری بسیار بالا انجام می‌شود.

دفتر مرکزی پارس حیات و اورست مدرن در تهران واقع شده اند. مدیران عامل، مالی، فروش و کارخانه ی این مجموعه ها همگی ترک هستند. تا سال ۲۰۱۸ مدیریت عامل پارس حیات آقای حسن تحسین اوغور Ugur Hasan Tahsin و مدیریت عامل اورست مدرن آقای طارق Tarik بوده اند.

ساتین

منبع: ساتین

کلیدواژه: اخبار زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۷۲۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث کارخانه بازیابی آب گهر زمين ٨٠ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مدیرعامل گهرزمین با تاکید بر اینکه اين شركت ۱۸ درصد کنسانتره و ۲۷ درصد گندله کشور را تولید می‌کند گفت : احداث کارخانه بازیابی آب گهر زمين ٨٠ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش گروه استان ها خبرگزاري دانشجو ، محمد محیاپور مدیرعامل گهرزمین با ارائۀ گزارشی از اقدامات انجام شده توسعه اي در این مجموعه صنعتي معدني گفت: معدن گهرزمین به عنوان اصلی‌ترین و پرپتانسیل‌ترین و خاص‌ترین معدن سنگ‌آهن با ذخیره‌ای بالغ بر ۶۴۰ میلیون تن، جزو بزرگترین معادن حال حاضر کشور به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه معدن گهرزمین از شرایط بسیار ایده‌ال و فوق‌العاده‌ای برخوردار است، افزود: شرایط امروز تولید محصولات به گونه‌ای است که لازم است زنجیرۀ کامل تولید محصولات را در این مجموعه داشته باشیم.

او اظهار كرد: بنابراین تکمیل زنجیرۀ تولید در مجموعۀ گهرزمین یکی از تصمیمات حائز اهمیت و مهمی است که اتخاذ شده است.

محیاپور با تاکید بر اینکه گهرزمین ۱۸ درصد کنسانتره و ۲۷ درصد گندله کشور را تولید می‌کند، گفت: بر همین اساس تولید ۱۰ میلیون تن سنگ‌آهن دانه‌بندی در سال مالی منتهی به۳۰ آذر امسال هدف‌گذاری شده بود که با همت و تلاش پرسنل این مجموعه توانستیم با افزایش ۱۱/۲۳ درصدی، رکورد ۱۱ میلیون و ۶۲ هزار و ۲۴۶ تن تولید این محصول را محقق کنیم.

وی در خصوص عملکرد سال مالی ۱۴۰۲ شرکت معدنی‌وصنعتی گهرزمین خاطرنشان کرد: کسب جایگاه نخست بازار فرابورس، افزایش ۲۴ درصدی درآمد عملیاتی در سال مالی ۱۴۰۲ نسبت به سال مالی ۱۴۰۱، افزایش ۱۴ درصدی استخراج سنگ‌آهن (کلوخه) نسبت به سال گذشته، افزایش تولید تمامی محصولات نسبت به سال گذشته و کسب ۲۳ رکورد تولید در سال مالی ۱۴۰۲، از اهم اقدامات انجام شده اين مجموعه در سالی که گذشت، بود.

وی در ادامه به طرح‌های توسعۀ شرکت گهرزمین اشاره کرد و گفت: احداث کارخانه احیاء مستقیم با پیشرفت فیزیکی ۵۱/۳ درصد، مطالعات اکتشافی در پهنۀ جبالبارز که در حال انجام عملیات حفاری و اكتشافات است و همچنین احداث کارخانه بازیابی آب با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد، ازجمله طرح‌های توسعۀ شرکت معدنی‌و صنعتی گهرزمین است.

دیگر خبرها

  • کراکال ؛ محصولات شرکت اماراتی موفق در زمینه تولید سلاح های سبک را ببینید
  • اولین فراخوان مجدد ایران خودرو برای مشتریان پارس
  • آغاز فراخوان ایران خودرو برای متقاضیان پارس
  • ایران‌خودرو اولین فراخوان مجدد برای مشتریان پارس ارسال کرد
  • آغاز فراخوان ایران خودرو برای ثبت نام کنندگان پژو پارس
  • احداث کارخانه بازیابی آب گهر زمين ٨٠ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • سال ۱۴۰۳؛ خط پایان خودرو‌های باری و تجاری قدیمی
  • بهمن دیزل رکورد تولید خودروی تجاری را به نام خود ثبت کرد
  • راهنمای خرید برچسب اصالت کالا
  • خطری که متقاضیان پژو پارس را تهدید می‌کند