Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@18:39:29 GMT

دست‌نشان: اکسين شرايط ايده‌آلي دارد

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۷۲۹۷۳

دست‌نشان: اکسين شرايط ايده‌آلي دارد

خبرگزاري آريا - سرمربي تيم فوتبال مس کرمان گفت: تيم اکسين شرايط ايده آلي دارد و مسابقه ما با اين تيم يک فينال زودرس است.
نادر دست‌نشان در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس در مورد ديدار روز جمعه با اکسين البرز در هفته چهارم ليگ يک گفت: بازي مهمي با اکسين صدرنشين ليگ داريم. بازيکنان اين تيم ليگ برتري هستند و امکانات خوبي هم دارند ضمن اينکه سرمربي تيم هم سابقه مربيگري در ليگ برتر را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حريف شرايط ايده آلي دارد اما هم ميزبان هستيم و بازيکنان جوان و با تجربه خوبي در اختيار داريم. مس به جز هفته دوم خوب نتيجه گرفته است. بازيکنان مس انگيزه زيادي براي اين مسابقه دارند و اميدوارم تيم خوب اکسين را شکست بدهيم تا به صدر جدول نزديک‌تر شويم.
وي در مورد اينکه اين مسابقه فينال زودرس نام گرفته اظهار داشت: بله اين مسابقه را مي‌توان از فينال‌هاي زودرس ليگ دانست هر دو تيم براي صعود به ليگ برتر تلاش مي‌کنند و تيم ما ديرتر از ساير حريفان براي حضور در ليگ آماده شد. ضمن اينکه تيم ما بودجه مشخص و سقف قرارداد‌هايش محدود است و نمي‌تواند هر بازيکني را جذب کند. با اين حال بازيکنان مس با پشتکار و تمرينات مناسب تلاش مي‌کنندتوانايي‌هايشان را به نمايش بگذارند. 
سرمربي مس کرمان درمورد اختلاف نظر مديرعامل با هيات مديره باشگاه و استعفا و بازگشت او گفت: تيم ما از نظر مهره کمبود دارد و اين مساله‌اي هم که شما گفتيد يک اختلاف نظر در مورد نوع برنامه ريزي تيم بود که بلافاصله حل شد و خوشبختانه اکنون به دنبال حل مشکلات است. 
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۷۲۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد

آفتاب‌‌نیوز :

قهرمانی استقلال در این فصل از لیگ برتر و صعود به لیگ نخبگان آسیا بدین معنی است که استقلال باید در فصل جدید در یارگیری قوی‌تر عمل کند.

 بعد از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس این باشگاه به زودی برای جذب بازیکنان مد نظر کادر فنی برنامه ریزی خواهد کرد و برخی ازبازیکنانی که در گذشته در لیست خرید جواد نکونام بودند در سرلوحه مذاکره قرار خواهند گرفت که یکی از این بازیکنان مهدی قایدی خواهد بود.

بر اساس اعلام یک منبع موثق مهدی قایدی برای بازگشت دوباره به استقلال چراغ سبز نشان داده است. استقلال طبق قانون برای بخدمت گرفتن مهدی قایدی باید این بازیکن را قطعی از شباب الاهلی خریداری کند. به این خاطر که حضور لژیونر به صورت قرضی در تیم‌های لیگ برتری ممنوع است.

به تازگی اوسمار سرمربی تیم پرسپولیس هم از مهدی قایدی تعریف و تمجید کرده است، اما مهدی قایدی بار‌ها و بار‌ها گفته در استقلال برای تیمی جز استقلال بازی نخواهد کرد. او ابتدای فصل هم در صفحه شخصی اش بعد از جدایی از استقلال و حضور درتیم اتحاد کلبا نوشت که امیدوار است به زودی به استقلال برگردد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • پرسپولیس جای خالی گوهری را احساس کرد!(عکس)
  • اصغری: تعویض‌های پرسپولیس جواب نداد/ تمرکزمان روی حذفی نیست
  • مدیرعامل مس: مشخص شد مشکل ما بازیکنان نبودند!
  • انریکه: فردا با شرایط ایده‌آل قهرمان می‌شویم
  • خط و نشان بازیکن سرشناس ملاثانی برای سپاهان
  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد
  • «کودک شو» : تلاش بودجه‌سوز برای استمرار یک تجربه‌ی تمام‌شده
  • دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد