Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چندی پیش بنا بر تصمیم هیئت امنا و هیئت موسس دانشگاه آزاد ریاست این دانشگاه تغییر پیدا کرد و محمد مهدی طهرانچی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد منصوب شد.

هیئت امنای دانشگاه آزاد مهلت سه هفته ای به طهرانچی داد است تا او بر اساس نیاز‌های دانشگاه ها برنامه مناسبی را تدوین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست جدید دانشگاه آزاد از روز اول کاری خود  از برنامه های علمی و فناوری سخن به میان آورد و از لازمه حرکت به سمت اقتصاد دانش بنیان و حل مسائل کشور به دست جوانان تحصیل کرده و دانشجویان صحبت کرد؛ وی معتقد است دانشگاه آزاد جامعه را درک کرده و می ­تواند تحولات سریعی داشته باشد.

دانشگاه آزاد به عنوان نهادی که با بیش از چند صد هزار دانشجوی نخبه و فناور سر و کار دارد می‌تواند با برنامه‌ریزی‌های دقیق ارتباط میان دانشگاه و صنعت را گسترش دهد و به رفع مشکلات و مسائل کشور بپردازند.

محمدمهدی طهرانچی سرپرست دانشگاه آزاد در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  با اشاره به برنامه‌های آینده علمی این  دانشگاه اظهار کرد: برای افزایش هم‌افزایی ها و حل مسائل کشور   سرفصل‌هایی تدوین شده‌اند و برنامه‌هایی در دست کار است.

چهل سرای نوآوری تا پایان سال تاسیس می‌شوند

سرپرست دانشگاه آزاد با بیان اینکه مشکلات جامعه به دست دانشگاه حل خواهد شد گفت: از طریق مدیریت سازمان یافته پایان نامه ها و رساله های دکتری، طی یک سال آینده دانشگاه آزاد را به دانشگاهی برای حل مسئله تبدیل خواهیم کرد.

طهرانچی درباره چگونگی رشد فناوری در دانشگاه آزاد گفت: تاسیس سراهای نوآوری آزاد در دستور کار قرار گرفته‌اند و به سمت تاسیس مراکز نوآور حرکت می‌کنیم.

وی با اشاره به همکاری دانشگاه آزاد و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اظهار کرد: با همکاری معاونت علمی و فناوری   قرار است تا پایان سال چهل سرای نوآوری تاسیس شود و دانشجویان دانشگاه آزاد فعالیت های فناورانه خود را در آنجا پیش ببرند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانشگاهی دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۷۳۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تا ۱۰ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ داوطلبان مجاز به انتخاب رشته براساس کارنامه صادره از طرف سازمان سنجش آموزش کشور می‌توانند متناسب با مجموعه امتحانی خود حداکثر تا ۸۰ رشته/ محل در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب کنند.
داوطلبان لازم است با مراجعه به سامانه Azmoon.org دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت کنند. متقاضیان دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی لازم است پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و درصورت دایر بودن رشته/ گرایش مورد تقاضا در دانشگاه آزاد اسلامی از طریق سامانه مذکور انتخاب رشته کنند.
داوطلبان لازم است با کد شناسه انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور و کد ملی وارد سامانه شوند و پس از پرداخت وجه ثبت نام نسبت به انتخاب رشته/محل‌های مورد نظر خود به ترتیب اولویت اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • علم همراه با خلاقیت مسائل جامعه را حل می‌کند
  • تاسیس ۳۱ دانشگاه فرهنگیان مجزا با چه تدبیری انجام می‌شود!
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • تحول بی‌واسطه با مردم
  • «برنامه بی‌واسطه» دستاوردهای محققان دانشگاه آزاد اسلامی را به تصویر کشید
  • امشب، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی
  • زلفی گل: افزایش ۳ برابری مبلغ قرارداد‌های استادان با صنایع/ میزان اختصاص گرنت به رساله‌های دکتری و طرح‌های تحقیقاتی اعلام شد 
  • انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تا ۱۰ اردیبهشت