Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: فیلم شیطانی از خانم وکیل تهرانی چه رازی داشت؟!

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده با شکایت دختر جوانی به نام سعیده که وکیل دادگستری بود در دستور کار پلیس Police قرار گرفت. وی با مراجعه به پلیس آگاهی گفت از سوی یک مرد جوان به نام امین ربوده و مورد آزار قرار گرفته است .

این دختر ادعا کرد مرد جوان از صحنه های آزار و شکنجه Torture فیلم مستهجن تهیه کرده و او را بارها تهدید به آبروریزی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این شکایت امین 33ساله بازداشت شد اما خودش را بیگناه خواند .

رسیدگی به پرونده تهیه فیلم مستهجن به دادگاه انقلاب ارسال شد و پرونده آدم ربایی در دادگاه کیفری یک استان تهران تحت رسیدگی قرار گرفت. در حالی که دادگاه انقلاب امین را از اتهام تهیه فیلم مستهجن تبرئه کرده بود دختر جوان به دادگاه کیفری رفت از شکایتش صرف نظر کرد.

وی اعلام کرد تمام اتفاقاتی که بین او و متهم پرونده رخ داده یک سوءتفاهم بوده است .با اعلام رضایت این دختر مرد جوان دیروز در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge توکلی و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستاد.

در این جلسه امین که با قرار وثیقه آزاد بود گفت :من و خانم وکیل از مدتی قبل با هم دوست بودیم. ما به هم علاقمند شده و قصد ازدواج داشتیم اما یک بار رابطه دوستانه ما با یک دعوای مفصل به هم خورد. سعیده قهر کرد و رفت و دیگر پاسخ تماس هایم را نداد. اما بعد از حدود یک ماه با من تماس گرفت و گفت از سفر شمال به تهران برگشته و برایم سوغاتی آورده است .او از من خواست تا برای گرفتن سوغاتی ها یم با او قرار بگذارم .من که فکر می کردم او قصد دارد دوباره رابطه دوستانه اش را با من شروع کند سر قرار رفتم اما که حکم جلب سیارم را گرفته بود با ماموران پلیس رسید و مرا دستگیر کرد.

وی ادامه داد: سعیده از اینکه رابطه دوستانه ام را با او به هم زده بودم عصبانی بود و میخواستم مرا به دردسر بیاندازد. به همین‌خاطر چنین شکایتی را علیه من مطرح کرد. من بی گناهم و اتهام آدم‌ربایی را قبول ندارم.

سپس وکیل وی به دفاع پرداخت وگفت: موکلم و شاکی با هم رابطه دوستانه داشته اند و اصلا موکلم از شکایت خانم وکیل علیه او مطلع نبوده است.

در پایان جلسه هیا.ت قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

بیماری عجیب بن سلمان و اعزام تیم پزشکی اسرائیلی به عربستان

کیم جونگ اون رهبر کره شمالی ناپدید شد!

وقتی با نقشه شوم سراغ زن مطلقه ام رفتم بچه مان شاهد بود! + فیلم گفتگو

زن مطلقه برای دلار با مردان عرب ازدواج موقت می کرد!

بی حیایی ریحانه و مجید جلوی دوربین های شرکت !

پسر 13 ساله لباس های دختر 20 ساله را در خیابان کند و به او تجاوز کرد + عکس

این خانم دکتر رییس باند فروش نوزادان در بیمارستان های تهران است!

هانیه در خانه اش زنی را نزد شوهرش در وضعیت عجیبی دید!

زائری روحانی معروف ایران ممنوع‌ التصویر شد

سیاه خان دستگیر شد + عکس

فاجعه خونین در دعوای عروس و مادرشوهر !

دایناسور کرمانی در آتش‌‌سوزی موزه برزیل نابود شد!

زهرا اگر پلیس نمی رسید در کوچه بی آبرو می شد / مرد بی حیا گلوله خورد!

مرگ فجیع 3 دختر جوان در کرمانشاه

مهسا در پیکان عروس وحید شد / او با مردان عرب سروسری داشت!

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه پلیس Police شکنجه Torture فیلم قاضی Judge سفر خوردن عکس کیفری وکیل پسر جوان عکس جوان زندگی حوادث تهران اخبار تهران تهران من فیلم دختر فجیع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۷۳۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم محکومیت ۳۵ مقصر حادثه پلاسکو پس از هفت سال در دادگاه تجدید نظر تایید شد

ساختمان پلاسکو، یک ساختمان تجاری در چهارراه استانبول تهران، ایران بود. این ساختمان ۱۷ طبقه با اسکلتِ فلزی که در سال ۱۳۴۱ افتتاح شده بود، یکی از مهم‌ترین کانون‌های تولید و فروش پوشاک در تهران بود.

به گزارش روزیاتو، این ساختمان در روز پنج‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ پس از ۵۴ سال از ساخت بر اثر آتش‌سوزی فرو ریخت و ۵۶۰ واحد تجاری در آن نابود شد. محمد غم‌خوار، خبرنگار از حکم محکومیت ۳۵ مقصر در حادثه پلاسکو خبر داد و اعلام کرد که سه کارگر مغازه ای که کانون آتش سوزی بودند به شش ماه حبس محکوم شدند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کور شدن به خاطر دعوا بر سر جای پارک
  • دختر جوان به دست برادر ۱۷ ساله خود به قتل رسید
  • مرد میانسال به دلیل اغفال دختر دانشجو بازداشت شد
  • بازداشت مرد میانسال به دلیل اغفال دختر دانشجو
  • بازداشت عامل اغفال دختر دانشجو در غرب تهران
  • عامل اغفال دختر دانشجو در غرب تهران بازداشت شد
  • اغفال دختر دانشجو به بهانه ازدواج در غرب تهران/ مرد جوان بازداشت شد
  • حکم محکومیت ۳۵ مقصر حادثه پلاسکو پس از هفت سال در دادگاه تجدید نظر تایید شد
  • پرونده مقصران آتش سوزی ساختمان پلاسکو به اجرای احکام رسید
  • (ویدئو) دختر ۱۱ ساله، جوان‌ترین خبرنگار جنگ غزه