Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمدرضا غلامی در مراسم استقبال از ‍شرکت‌کنندگان در نشست بین‌المللی پیرغلامان کشور که در گلزار شهدای شهر خرم‌آباد برگزار شد، بیان کرد: مردم لرستان از گذشته تا به امروز ارادت خاصی نسبت به سالار و سرور شهیدان داشته‌اند و این موضوع در استقبالی که از پ‍یرغلامان امام حسین (ع) انجام شده قابل دیدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مردم لرستان با الگوبرداری از شهدای دشت کربلا در دوران دفاع مقدس شهامت‌ها و رشادت‌های فراوانی انجام دادند و بیش از ۶ هزار لرستانی در جنگ تحمیلی به درجه رفیع شهادت رسیدند، افزود: برای اینکه در مسیر امام حسین (ع) قرار بگیریم باید پیش از آن به مسئله غدیر خم توجه کرده و پیام آن را دریافت کنیم در غیر این صورت گمراه خواهیم شد.

معاون آموزشی و فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان بیان کرد: امروز اطاعت و توجه به رهنمود‌های ولایت‌فقیه باعث قرار گرفتن جامعه در طول مسیر شهدای دشت کربلا می‌شود.

انتهای پیام/د

اطاعت از رهنمودهای، ولی فقیه باعث حسینی شدن می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناسبت های مذهبی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۷۳۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره‌ای به نام شهدای دانشجو معلم در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، یادواره هشت شهید دانشجومعلم فرهنگیان لرستان امروز دهم اردیبهشت با حضور جمعی از دانشجویان، مسئولان و خانواده‌های معزز شهدا در پردیس علامه طباطبایی این دانشگاه برگزارشد.

سردار محمد علیپور، جانشین فرماندهی سپاه حضرت ابالفضل (ع) لرستان در این مراسم برگزاری یادواره شهدای دانشجومعلم را گامی مهم برای الگوسازی شهیدان در جوامع دانشگاهی دانست که در تربیت و رشد افکار جوانان و ارزش‌های دینی تأثیر بسزایی دارد.

در ادامه این مراسم از خانواده‌های گرانقدر چند شهید دانشجومعلم پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان استان تجلیل شد.

لرستان ۳۹ شهید دانشجو تقدیم انقلاب کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجو معلم در لرستان
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان
  • لشکر پیروز ۲۵ کربلا در جبهه مقاومت درخشیده است
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا
  • وعده صادق نمایشی از قدرت مکتب کربلا بود
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است
  • خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین