Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@22:37:35 GMT

رونمایی و اکران مردمی فیلم «محمود» در اهواز

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۷۴۰۳۵

رونمایی و اکران مردمی فیلم «محمود» در اهواز

رئیس حوزه هنری استان خوزستان، از رونمایی و اکران مردمی فیلم «محمود»، نخستین فیلم شهدای مدافع حرم با مشارکت حوزه هنری خوزستان جمعه (۱۶ شهریور) در اهواز خبر داد.

حجت الاسلام سید شهاب الدین طباطبایی، رئیس حوزه هنری خوزستان، با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز گفت: فیلم «محمود» نخستین فیلم شهدای مدافع حرم کشور است که جمعه (16 شهریور) ساعت 20:30 دقیقه در سینما هلال اهواز اکران می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه «محمود» نخستین فیلم داستانی است که با محوریت شخصیت یکی از شهدای مدافع حرم ساخته شده، افزود: این ‌فیلم بر اساس زندگی شهید «محمود مراد اسکندری»، از شهدای مدافع حرم استان خوزستان تولید شده که در بهمن سال ۹۴ در سوریه به خیل شهدا پیوست.

 

رئیس حوزه هنری خوزستان، با بیان اینکه این فیلم به نویسندگی و کارگردانی علی زهیری به مدت زمان 70 دقیقه در اهواز تصویربرداری شده و عموم مردم می توانند به صورت ریگان برای تماشای این فیلم حضور یابند، تصریح کرد: شهرام قائدی هنرمند برجسنه سینما، تئاتر و تلویزیون در این مراسم حضور دارد.

 

در فیلم «محمود» رئوف حسن پور، پری اسکندری، داریوش یوسفی، علی رنجی، فرشته اسکندری، سهیل خدادادی، خالد سهیلی، محمد سقازاده، سهیل خدادادی، مریم رنجی به ایفای نقش می پردازند.

 

دیگر عوامل این فیلم عبارتند از: مدیر تصویربرداری: ایمان همتی، مدیر تولید: بهروز کریم پور، طراح لباس: هدی محمدی اصل، طراح صحنه: هادی زهیری، تدوین و صدا گذاری: مصطفی شریفی، موسیقی: حمید نارنج پور، مدیر برنامه ریز: آرشاد شاد اسد سیاح، منشی صحنه: سید مهدی موسوی و فرشته اسکندری نیا، طراح گریم: سارا اهوازیان، جلوه های ویژه میدانی: سید رافع موسوی بهار، مشاوران نظامی: سید رافع موسوی بهار، اسماعیل روان و صابر عسکر زاده.

 

لازم به ذکر است، شهید محمود مراداسکندری، از شهدای مدافع حرم استان خوزستان است که 3 فروردین 1366 به دنیا آمد و علاقه زایدالوصفی به اهل بیت عصمت و طهارت داشت و همین علاقه مندی و محبت سبب حضور وی در جرگه مدافعان حرم شد.

 

شهید محمود اسکندری در روزهای پایانی ماموریت، یعنی 12 بهمن 1394 با تعدادی از همرزمانش در منطقه ‌ای حائل میان دو جبهه داعش و النصره قرار می ‌گیرند و برای اینکه اجازه اتصال این 2 جبهه منحوس را ندهند تا آخرین لحظات زیر آتش سنگین دشمن ایستادگی می‌ کنند و در نهایت مورد اصابت گلوله تک تیرانداز دشمن قرار می‌گیرد و در دفاع از حرم آل الله در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل می آید.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس افزایش قیمت هرمزگان خانه های نور کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد سیدعباس صالحی دبیر ستاد عالی کانون های مساجد سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان غدیر فیلم سینمایی محمود حوزه هنری خوزستان مدافعان حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۷۴۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدای تازه تفحص شده در دزفول و اهواز تشیع شدند

به گزارش خبرنگار مهر، حسن نورانی پیش از ظهر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) پیکر مطهر شهیدان غلامعلی عشیری لیوسی و منصور پورعزیز پور محمدی با حضور اقشار مختلف مردم در شهرهای دزفول و اهواز تشییع و به خاک سپرده شد.

وی اضافه کرد: پیکر مطهر شهید «غلامعلی عشیری لیوسی» از شهدای هشت سال دفاع مقدس شهرستان دزفول که پس از گذشت ۴۲ سال از شهادت، شناسایی و به دامان شهر رجعت کرده بود، صبح امروز همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) با حضور مردم قدرشناس دزفول تشییع و به خاک سپرده شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان ادامه داد: پیکر مطهر شهید عشیری صبح امروز از حسینیه ثارالله دزفول به سمت گلزار شهدای این شهر تشییع و در مکانی که پیشتر به عنوان یادبود برای وی ساخته شده بود، در جوار هم‌رزمان شهیدش به خاک سپرده شد.

وی گفت: شهید پور عزیز پور محمدی نیز در قطعه دوم گلزار شهدای اهواز و کنار هم‌رزمان شهیدش به خاک سپرده شد.

کد خبر 6096343

دیگر خبرها

  • رونمایی جبهه «ایران قوی» از لیست انتخابی خود در سراسر کشور
  • رونمایی جبهه «ایران قوی» از لیست انتخابی خود در سراسر کشور+ اسامی و حوزه‌های انتخابیه
  • برگزاری نمایشواره شهدای «خان‌طومان» در مازندران
  • برگزاری نمایشواره شهدای خان‌طومان در مازندران
  • برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر
  • شهدای تازه تفحص شده در دزفول و اهواز تشییع شدند
  • شهدای تازه تفحص شده در دزفول و اهواز تشیع شدند
  • تشییع و خاکسپاری شهدای تازه شناسایی شده در خوزستان
  • استایل جذاب شبنم قربانی و الناز حبیبی در اکران مردمی تمساح خونی در مشهد + عکس