Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@03:39:40 GMT

مداحان احیاگر غرور ملی باشند

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۷۴۱۶۳

مداحان احیاگر غرور ملی باشند

رشت - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت بر ضرورت استفاده مداحان از کوچک ترین شرایط برای ترویج پیام اسلام تاکید کرد و گفت: مداحان باید احیاگر غرور ملی باشند.

گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان به ایرنا حاکیست؛ آیت الله رسول فلاحتی در دیدار با جمعی از مداحان بسیجی گیلان با اشاره به اینکه مداحی اهل بیت(ع) امری بسیار مقدس و پاک است، اظهار داشت: هیچ معیار ارزشی برای سنجش مداحی اهل بیت(ع) در دنیای مادی وجود ندارد و مقایسه آن با معیارهای مادی بی معناست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی درک مقام ولایت از عمق جان برای مداحان را حائز اهمیت عنوان کرد و افزود: زمانی می توانیم در زمره مادحین قرار بگیریم که ابتدا خود متاثر واقعی شویم.
امام جمعه رشت با بیان اینکه گاهی مواقع یک کلمه انسان را متحول می کند، تصریح کرد: اگر فردی متحول شود این امر می تواند تمام زندگی او را متحول می کند.
آیت الله فلاحتی متذکر شد: مداحان قبل از ذکر هر مدح و مصیبتی به امام زمان (عج) توسل داشته باشند تا مخلص شوند.
وی با تاکید براینکه مداحان با وضو ذکر اهل بیت (ع) داشته باشند، بیان کرد: مطالعه برای ارتقای آگاهی مداحان به خواندن مقتل های خاص حائز اهمیت است.
نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه حفظ هنجارها در مداحی ها مهم است، خواستار نام بردن شهدای انقلاب اسلامی در مداحی ها شد و اظهار داشت: جامعه مدیون نظام و انقلاب است و علاقمندیم مردم در مداحی ها احساس غرور ملی و مذهبی کنند.
2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي نشست با مداحان گيلان ماه محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۷۴۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت گل گاو زبان در گیلان

ییلاقات اشکورات رحیم آباد رودسر استان گیلان با ۴۷۰ هکتار مساحت زیرکشت و برداشت ۲۲۰ تن قطب تولید گل گاوزبان کشور بعنوان پایتخت گل گاو زبان ایران شناخته شده است.تصاویر زیر برداشت گل گاو زبان در روستای آغوزبن کندسر اشکور می باشد به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077140 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • آب‌رسانی به ۴۱ روستا توسط بسیج‌ سازندگی خراسان‌ شمالی
  • نشاءکاری برنج در گیلان
  • (تصاویر) نشاء برنج در گیلان
  • نشاء برنج در گیلان
  • پیش بازی دورتموند - پاری سن ژرمن؛ نبردی برای غرور
  • برداشت گل گاو زبان در گیلان
  • عکس| مداحی جدید و جنجالی مهدی رسولی
  • احساس غرور بیش از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق
  • بیش از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق احساس غرور کردند/ تغییر نام جزیره ابوموسی
  • بیش‌ از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق احساس غرور کردند