Web Analytics Made Easy - Statcounter

منوچهر صهبایی مدیر هنری و رهبر ارکستر مجلسی ایران در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اعلام از سرگیری فعالیت های ارکستر مجلسی با اشاره به برنامه‌های پیش روی این مجموعه موسیقایی بیان کرد: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته ارکستر مجلسی ایران در آینده ای نزدیک با فرماسیون و رپرتوار جدید فعالیت های خود را از سر خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مدت هم که وقفه ای در کارهای ما به وجود آمده بود مشغول برنامه ریزی بلند مدت و فراهم کردن امکانات اجرا بودیم که بتوانیم از طریق آن نسبت به برگزاری برنامه های آینده اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی ادامه داد: هم اکنون در سالزبورگ اتریش برای انجام برخی از فعالیت های موسیقایی خود هستم. این در حالی است که برای محتوای رپرتوارهای آینده تصمیم داریم قطعات خوبی را انتخاب کنیم که مخاطبان موسیقی کلاسیک در ایران تا به امروز کمتر با آن مواجه شده اند البته ما چندی پیش نیز تصمیم گرفتیم به منظور برنامه های متعدد آینده از نوازندگان جدید برای حضور در ارکستر دعوت کنیم که در این راستا تمامی نوازندگانی که تجربه اجراهای ارکسترال و توانایی اجرای رپرتوارهای موسیقی کلاسیک را داشته اند، می توانستند برای انجام آزمون های اولیه برای حضور در ارکستر اعلام آمادگی کنند.

صهبایی در پایان یادآور شد: طی هفته های آینده برنامه های جاری ارکستر مجلسی ایران به صورت مشروح برای مخاطبان اعلام می شود. در حوزه معرفی نوازندگان نیز با مشخص شدن رپرتوار، اسامی آنها به صورت کامل اطلاع رسانی خواهد شد.

ارکستر مجلسی ایران به رهبری منوچهر صهبایی و مدیریت منیژه صهبایی فرورین ماه سال ۹۶ با هدف ارایه موسیقی کلاسیک جهانی و ارتقای فرهنگ شنیداری اعلام موجودیت کرد. این مجموعه موسیقایی روزهای هشتم و نهم تیر ماه امسال اولین کنسرت رسمی خود را در تالار وحدت تهران برگزار کرد

کد خبر 4393359 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: ارکستر مجلسی ایران موسیقی کلاسیک مردم علیه احتکار تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی فیلم کوتاه سریال ایرانی سی و یکمین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان سینمای مستند کنسرت موسیقی جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان علیرضا رضاداد برنامه تلویزیونی برنامه رادیویی رادیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۷۴۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در زمینه حجاب کار اجرایی نمی‌کنیم؛ دنبال فرهنگ سازی هستیم

قدس آنلاین: وی با تأکید بر اینکه ما عملا نمی توانیم در مساله اجرا وارد شویم، خاطر نشان کرد: یکی از مسائلی که توسط معاونت امور زنان ریاست جمهوری در این زمینه سال گذشته انجام گرفت آموزش زیست عفیفانه به مربیان بود که آنها برای والدین برنامه های الگوی و کارگاهی برگزار خواهند کرد و در پنج استان این کار انجام شده و برای ۱۰ استان دیگر هم برنامه کارگاهی در مشهد برگزار می شود.

خزعلی افزود:  طبق گزارش بهزیستی استان تهران با ترمیمی که در دستورالعمل فرزندخواندگی صورت گرفته، برخی شیرخوارگاه‌ها به دلیل ایجاد صف فرزندخواندگی جمع‌آوری شده‌اند و بچه‌ها به خانواده‌ها سپرده شده‌اند.

خزعلی افزود: در سال اول دولت بسیاری در شهرهای مختلف از این موضوع ناراحت بودند که در نوبت هستند اما به آنان فرزندی سپرده نمی‌شود و گاهی این انتظار دو تا سه سال طول می‌کشید.

آرش خلیل خانه

دیگر خبرها

  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم (ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه‌ای انجام می‌شود
  • پیش‌بینی ۳۰۰ عنوان برنامه برای کنگره ملی شهدای کاشان
  • اختصاص زمین برای احداث ۱۰۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در تهران
  • گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی
  • اجرای برنامه های تاکتیکی پرسپولیس پس از جلسه اوسمار با بازیکنان
  • در زمینه حجاب کار اجرایی نمی‌کنیم؛ دنبال فرهنگ سازی هستیم
  • «نوای آفتاب» یک کنسرت بی‌کلام برگزار خواهد کرد
  • آغاز فعالیت‌های ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۳/ نخستین کنسرت با موسیقی بدون کلام
  • تسلا سال آینده به جای ماشین ربات می‌فروشد
  • شاید موشک‌های آینده بدون سوخت کار کنند!