Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ناجا گفت: امسال پیش بینی می‌شود که بیش از 2 میلیون زائر ایرانی در راهپیمایی اربعین شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار حسین اشتری فرمانده ناجا صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در مرکز نظارت همگانی ۱۹۷، با مردم استان ایلام و خراسان رضوی به صورت اینترنتی گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار سردار اشتری به سوالات نصرالهی یکی از شهروندان استان ایلام در رابطه با چگونگی برگزاری مراسم اربعین حسینی امسال، وضعیت معیشت کارکنان ناجا و هتک حرمت به ماموران پلیس پاسخ داد.

وی در رابطه با مراسم اربعین حسینی گفت: استان ایلام جزء استان‌های خوب کشور است و مردم این استان در دوران دفاع مقدس نشان دادند که پای اعتقادات خود هستند.

سردار اشتری ادامه داد: طی دو دهه اخیر راهپیمایی اربعین و تردد زائران از استان‌های مرزی کشور صورت می‌گیرد و مردم استان ایلام در این زمینه فداکاری و مهمان نوازی خود را نشان دادند.

وی بیان کرد: امسال نیز امیدواریم با کمک مردم برنامه جهانی راهپیمایی اربعین را بتوانیم به خوبی مدیریت کنیم.

فرمانده ناجا ادامه داد: برخی از زیر ساخت‌های استان ایلام توسط مدیران کشوری در حال احداث است و بخشی از کار نیز بر عهده نیروی انتظامی قرار گرفته که ناجا تا امروز به 80 درصد تهعدات خود عمل کرده است و مابقی را نیز تا مراسم اربعین به پایان می رساند.

سردار اشتری افزود: پیش بینی می‌شود امسال بیش از 2 میلیون زائر از مرزهای مختلف کشور از جمله مرزهای استان خوزستان، ایلام و در صورت بازگشایی مرز خسروی در استان کرمانشاه تردد کنند.

وی گفت: نیروی انتظامی در استان ایلام تقویت نیروها به ویژه در مرزها، تقویت راه‌ها و معیشت کارکنان ناجا را در دستور کار خود قرار داده است.

فرمانده ناجا ادامه داد: در زمینه تقویت راه‌ها، نقاط حادثه خیز را شناسایی کردیم و به مسئولان ذی‌ربط نیز اطلاع دادیم که بخش زیادی از این نقاط هنوز اصلاح نشده است.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۷۴۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاقی عجیب برای سردار آزمون در رم

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، تیم فوتبال رم با انجام ۳۴ بازی و ۵۹ امتیاز در رده پنجم جدول سری آ قرار دارد و شاگردان «دنیله دروسی» امیدوارند تا در پایان فصل در جمع ۴ تیم بالای جدولی حضور داشته باشند.

در ترکیب فعلی تیم رم، «دیگو یورنته»، «روملو لوکاکو»، «راسموس کریستنسن»، «دین هویسن»، سردار آزمون و «آنجلینو» به طور قرضی از باشگاه های دیگر حضور دارند و اکثر این نفرات در فصل جاری تاثیر زیادی در کسب نتایج رم داشته اند و دروسی خواهان ماندن آنها در تیم خود است.

سایت ایتالیایی «oggisportnotizie» در این رابطه نوشت: بازیکنان زیادی در رم حضور دارند که قراردادشان رو به پایان است و باشگاه رم قصد دارد هزینه های خود را در فصل آینده کاهاش دهد.

این سایت در ارتباط با سردار آزمون مهاجم ایرانی رم می نویسد؛ بازیکن ایرانی نشان داده که ویژگی های مفیدی برای تیم دروسی دارد اما عدم تداوم او باعث شده تا تردید هایی در بین مدیران باشگاه رم به وجود آید.

سایت «oggisportnotizie» در پایان مطلب خود آورده است؛ رم باید هر بازیکن را مطابق با پتانسیل و عملکردش حفظ کند و با توجه به شرایط اقتصادی که دارد، مدیران باشگاه باید دقت های لازم را داشته باشند.

کد خبر 848767 برچسب‌ها ویژه ورزشی سردار آزمون

دیگر خبرها

  • تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی
  • اتفاقی عجیب برای سردار آزمون در رم
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • کاهش ۱۰ درصدی تصادفات سالانه با رفع نقاط حادثه خیز از امسال اجرایی می‌شود
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز شهر مراغه
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی در اربعین ۱۴۰۳
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی دراربعین ۱۴۰۳
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز