Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون جدید علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی و واحد ارومیه معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ارومیه، مراسم تکریم و معارفه معاونان قدیم و جدید علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی برگزار شد.

محمود پوریوسف‌ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌غربی در این مراسم اظهار کرد: «برای رسیدن به جایگاه واقعی تولید علم، باید فعالیت‌های گسترده‌ای در راستای ارتقای علمی دانشگاه صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی افزود: «هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در کنار معاونت حوزه علوم پزشکی برای حصول به سیاست‌های کلان دانشگاه از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.»

در این مراسم اسفندیار بالجانی در حکمی از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌غربی به‌عنوان سرپرست جدید معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی این استان معرفی و از زحمات صالح سلیمی قدرانی شد.

انتهای پیام/4065/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۷۴۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز و راه اندازی دو باب خوابگاه دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی سبزوار

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، سرپرست معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: با توجه به سیاست‌های دانشگاه علوم‌پزشکی سبزوار و تصمیمات اتخاذ شده در خصوص تغییر کاربری برخی ساختمان‌های دانشجویی، دو باب خوابگاه استیجاری تخلیه و دانشجویان به مجتمع‌های خوابگاه‌های ملکی دانشگاه، منتقل شدند.

 لطفی افزود: برآورد هزینه تجهیز و راه اندازی دو باب خوابگاه دانشجویی، ۲۰ میلیارد تومان است که این اقدام، سبب صرفه جویی ماهیانه حدود ۱۷۵ میلیون تومان به نفع دانشگاه شده است.

وی ادامه داد: همچنین در اجرای قانون جوانی جمعیت و با توجه به تاکیدات رهبری، با کمک‌های مالی وزارت بهداشت، ساخت خوابگاه‌های متاهلی با ظرفیت اسکان  ۱۹ زوج در دستور کار قرار گرفته است. 

لطفی گفت: این طرح هم اکنون با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی، در مراحل پایانی است و پس از تجهیز در اختیار دانشجویان متاهل دانشگاه علوم پزشکی سبزوار، قرار خواهد گرفت.

سرپرست معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: همچنین برای افزایش رضایتمندی دانشجویان اقداماتی، چون راه‌اندازی و تجهیز سالن ایروبیک، راه‌اندازی یک باب سالن مطالعه، خریداری ایتنرنت پرسرعت، زیبا سازی مجموعه‌های دانشجویی و راه اندازی گلخانه  انجام گرفته است.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی سبزوار ۲۳۰۰ دانشجو دارد که در پنج دانشکده زیر مجموعه این دانشگاه در سبزوار و جوین، مشغول به تحصیل هستند.

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات دندانپزشکی با تعرفه دولتی در تعطیلات نوروزی
  • نام دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در پوستر جهانی
  • معرفی تیمهای برتر مسابقات والیبال بانوان کانون وکلای اصفهان
  • توزیع بیش از ۳۰۰ دستگاه با تکنولوژی بالا در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور
  • درخشش دانشگاه شهید مدنی آذربایجان بر اساس رتبه بندی ISC ۲۰۲۳
  • فعال بودن ۳۸۰ مرکز جامع سلامت در مازندران
  • تجهیز و راه اندازی دو باب خوابگاه دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی سبزوار
  • ۳۸۰ مرکز جامع سلامت در مازندران فعال است
  • راهیابی ۱۶ تیم آذربایجان غربی به مرحله کشوری مسابقات کرسی‌های آزاداندیشی
  • تامین نیروی ماهر با تأسیس دانشکده‌های جوارصنعت