Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- جدیدترین خبر‌ها از تحولات میدانی شمال سوریه حاکیست، نیرو‌های سوری در شهرک «جورین» در شمال غرب استان حماه (محدوده دشت الغاب) موفق شدند گروهی از عناصر تروریستی حزب الترکستانی را در حومه روستای «الزیاره» شناسایی کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، جدیدترین خبر‌ها از تحولات میدانی شمال سوریه حاکیست، نیرو‌های سوری در شهرک «جورین» در شمال غرب استان حماه (محدوده دشت الغاب) موفق شدند گروهی از عناصر تروریستی حزب الترکستانی را در حومه روستای «الزیاره» شناسایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عناصر تروریستی درصدد بودند از حومه روستای «الزیاره» به سمت مناطق شمالی حرکت کنند که تحرکات آنان توسط نیرو‌های ارتش رصد شد و هدف قرار گرفتند؛ در جریان عملیات نیرو‌های سوری حدود ۳۰ تن از تروریست‌ها کشته و زخمی شدند.

از شمال استان حماه خبر می‌رسد، حملات دقیق موشکی و توپخانه‌ای ارتش سوریه در حومه شهرک اشغالی «لطمانه» منجر به کشته و زخمی شدن حدود ۴۰ تن از عناصر تروریستی شد.

براساس اطلاعات به دست آمده، حملات هوایی جنگنده‌های روسی و سوری و همچنین یگان موشکی به مناطق تحت اشغال گروه‌های تروریستی در شمال شرق استان لاذقیه، شمال غرب استان حماه، جنوب و جنوب غرب استان ادلب افزایش یافته است.

در ساعات گذشته، مناطق اشغالی «جسرالشغور، کبانی، القرقور، قسطون، الجانودیه» در شمال سوریه در چندین مرحله هدف قرار گرفتند و ده‌ها تن از عناصر تروریستی کشته و زخمی شدند؛ در این حملات خسارت‌های سنگینی به انبار‌های سلاح، تجهیزات نظامی و پایگاه‌های گروه‌های تروریستی وارد شد.

به گزارش میزان، گروهی از نیرو‌های ویژه ارتش سوریه توانستند محل تجمع و برگزاری جلسه شمار زیادی از فرماندهان و عناصر گروه‌های تروریستی «حزب الترکستانی و جبهه النصره» را در محدوده مناطق اشغالی «حرش بسنقول، الجانودیه، السرمانیه، زیزون، جبل ترکمان، اطراف اریحا» در شمال غرب سوریه شناسایی کنند.

نیرو‌های ویژه سوری در ادامه اطلاعات را در اختیار یگان‌های هوایی قرار دادند و جنگنده‌های روسی به سرعت وارد عمل شدند و محل تجمع و برگزاری جلسه عناصر تروریستی را به شدت هدف قرار دادند و خسارت‌های سنگینی به آنان وارد کردند.

براساس اطلاعات به دست آمده، نیرو‌های ویژه ارتش سوریه در روستا‌های جنوبی و مرکزی استان ادلب و شهر ادلب نفوذ کرده اند و در حال شناسایی پایگاه‌های اصلی فرماندهان گروه‌های تروریستی هستند.

یک منبع میدانی در گفت: وگو با میزان اعلام کرد: نیرو‌های تحت فرمان سهیل نمر (معروف به ببر سوریه) درصدد هستند تا اتاق‌های عملیات گروه‌های تروریستی را به طور کامل شناسایی و سرکرده‌های میدانی تروریست را در حملاتی غافلگیرانه شکار کنند و ترس را بر اردوگاه آنان حاکم کنند.

از محور غربی استان حلب خبر‌ها حاکیست، گروه‌های تروریستی چند خمپاره به سمت محله «حمدانیه» شلیک کردند؛ در جریان این حملات خمپاره ای، خسارت‌هایی به مناطق مسکونی وارد آمد.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ارتش سوریه سوریه تحولات سوریه ادلب عملیات ارتش سوریه خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۷۴۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاخارووا: آمریکایی‌ها حملات تروریستی اوکراینی‌ها را هماهنگ می‌کنند

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه در اظهارنظری به ایزوستیا گفت: نیرو‌های آمریکایی مستقر در خاک اوکراین، هماهنگی اجرای حملات تروریستی توسط اوکراینی‌ها را بر عهده دارند.

او در مورد سخنان پاتریک رایدر، سخنگوی پنتاگون، اظهار داشت که نیرو‌های مسلح ایالات متحده درگیر آموزش ارتش نیرو‌های مسلح اوکراین (AFU) نیستند، بلکه فقط در لجستیک کمک می‌کنند و بر تامین تسلیحات نظارت می‌کنند.

زاخارووا افزود: بجای آن ارتش آمریکایی در اوکراین، فعالیت‌های دیگری از جمله، اجرای حملات تروریستی را هماهنگ می‌کند.

پیش از این نیکلای پاتروشف، دبیر شورای امنیت روسیه گفته بود که نیرو‌های مسلح اوکراین و ناتو نمی‌توانند کاری در میدان نبرد انجام دهند، بنابراین اوکراین به طور فزاینده‌ای به روش‌های تروریستی متوسل می‌شود.

زاخارووا در بخش دیگری از اظهاراتش به سخنان نانسی پلوسی، قانونگذار پیشین آمریکایی از حزب دموکرات که پوتین را پشت اقدامات معترضان جنگ غزه در آمریکا معرفی کرده بود، واکنش نشان داد و گفت: نانسی پلوسی گفته پوتین پشت معترضان فلسطینی در ایالات متحده است. این را نمی‌توان جز توهین به آمریکایی‌ها و نگرش تحقیر آمیز نسبت به دموکراسی تفسیر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • زاخارووا: آمریکایی‌ها حملات تروریستی اوکراینی‌ها را هماهنگ می‌کنند
  • (ویدئو) حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها اطراف زاهدان / ۲ تروریست به هلاکت رسیدند
  • اوکراین میدانی برای آزمودن نظم جهانی آینده است
  • درگیری دوباره در اردوگاه تروریست‌های سوری
  • تاکید سخنگوی گردان‌های طولکرم بر ادامه مقاومت
  • هلاکت ۲ تروریست در پنجاب پاکستان
  • پوتین: روش های تروریست ها روز به روز پیچیده تر و وحشیانه تر می شود
  • مناطق کوهستانی طارم مه آلود است
  • هدف قرار گرفتن عناصر صهیونیست در درگیری با ساکنان کرانه باختری
  • مناطق کوهستانی شهرستان طارم مه آلود است