Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست‌وزیر عراق می‌گوید فراکسیون اکثریت پارلمانی، طبق درخواست دادگاه فدرال، به حد نصاب لازم از نظر تعداد و لیست‌های انتخاباتی رسیده است.

به گزارش گروه بین‌الملل قدس آنلاین، «حیدر العبادی» نخست‌وزیر عراق، روز گذشته در نشست هفتگی خود اظهار داشت: «جمع کردن بین فعالیت‌های سیاسی و امنیتی جایز نیست و ما تاکید داریم که باید افرادهای مستقل برای مدیریت وزارتخانه‌های امنیتی انتخاب شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

العبادی گفت: «فراکسیون اکثریت، طبق درخواست دادگاه فدرال و ماده 19 قانون احزاب، از نظر تعداد و لیست‌ها به حد نصاب لازم رسیده است.»

وی از فراکسیون‌های سیاسی خواست «بار دیگر پای میز مذاکره بنشینند و به زمان‌بندی‌های قانون اساسی برای انتخاب رئیس پارلمان پایبند باشند.»

هر یک از محورهای «النصر-سائرون» به ریاست حیدر العبادی و «مقتدی صدر» از یک سو، و محور «الفتح-دوله القانون» به ریاست «هادی العامری» و «نوری المالکی» از سوی دیگر، لیست‌های خود را در جریان نخستین جلسه پارلمان جدید در روز دوشنبه به رئیس سِنّی پارلمان دادند.

رئیس سِنّی پارلمان نیز موضوع اختلافات درباره فراکسیون اکثریت را به دادگاه فدرال ارجاع داده است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پارلمان عراق حیدر العبادی قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۷۴۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکثریت صهیونیست‌ها خواستار استعفای نتانیاهو هستند

بر اساس یک نظرسنجی ۵۸ درصد اسرائیلی‌ها خواستار استعفای فوری نتانیاهو شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی اقدام به برگزاری یک نظرسنجی کرده که بر اساس نتایج آن، 58 درصد اسرائیلی‌ها خواستار استعفای فوری نتانیاهو شدند.

همچنین 48 درصد نیز گفتند یواو گالانت وزیر جنگ هم باید استعفا کند.

50 درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی خواستار استعفای رئیس ستاد کل ارتش و 56 درصد نیز خواستار استعفای رئیس سرویس‌های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی "شاباک" شدند.

نتانیاهو: در زمان حاضر دستیابی به آتش‌بس بعید به‌نظر می‌رسداستانداردهای دوگانه آلمان در قبال پوتین و نتانیاهوزهر چشمی که ایران از نتانیاهو گرفت، بی‌سابقه بود

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درگیری پلیس با معترضان به قانون ماموران خارجی در تفلیس
  • اکثریت صهیونیست‌ها خواستار استعفای نتانیاهو هستند
  • هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم انتخاب شد
  • ۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت
  • جلسات قالیباف و رقبایش با منتخبان مجلس دوازدهم به روایت فرید موسوی /فعلا خبری از مرامنامه و مانیفست نیست
  • تحلیل عباس عبدی از اعتراضات دانشجویی در آمریکا: از این تنور نانی برای اصولگرایان محترم پخته نمی‌شود، بهتر است فکر دیگری کنند
  • فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی تولید می‌شود
  • گاریباشویلی قطعنامه پارلمان اروپا علیه گرجستان را رد کرد
  • دادگاه‌های صلح در تهران ایجاد شود
  • دادگاه‌های صلح در تهران تشکیل می‌شود؟