Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-03@08:45:36 GMT

رقابت امدادگران در مهریز +تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۷۵۳۷۲

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد گفت:بیست و نهمین  دوره مسابقات فرهنگی ، امدادی رفاقت مهر با شعار جوانان،رفاقت مهر ،  توسعه فرهنگ بشردوستی با حضور 400 نفر از اعضای کانون های دانشجویی جمعیت هلال احمر از یازده  شهرستان استان یزد دیروز و امروز در باغ جهانی پهلوانپور مهریز در حال برگزاریست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سید جواد میرحسینی افزود:این رقابت با هدف ایجاد حس نوع دوستی،پرورش روحیه مشارکت جویی وتعاون ،تعامل و همدلی بین اعضا و ارتقائ توانمندی های علمی معنوی و معرفتی اعضائ جمعیت  جوان هلال احمر برگزار می شود.
رئیس هلال احمر شهرستان مهریز گفت:این مسابقات در چهار رشته امداد و نجات  ، کمک های اولیه ، زبان انگلیسی ، حمل مصدوم و اسکان اضطراری برگزار می شود.
محسن زارعیان افزود:تیم های برتر هر رشته از مسابقات آبان ماه به  مسابقات کشوری اعزام می شوند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: صداوسیما یزد مهریز مسابقات امدادی رفاقت مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۷۵۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یسنا زنده پیدا شد

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان پس از پنج روز تلاش نیروهای هلال‌احمر، مردمی، بسیج، سپاه و فرمانداری‌های شهرستان‌های همجوار و غرب استان، کودک کلاله‌ای توسط پاراموتور و سگ‌های زنده‌یاب زنده پیدا شد.«یسنا دیدار» دختر چهار ساله روستای «یلی‌بدراق» بخش «پیشکمر» شهرستان کلاله از عصر یکشنبه نهم اردیبهشت ماه مفقود شده  بود و تجسس برای پیدا کردن توسط هلال‌احمر، نیروی انتظامی، نیروهای مردمی با تمامی تجهیزات و امکانات در چهار روز گذشته ادامه داشت که غروب پنج شنبه توسط کایت سوار هلال احمر در زمین های اطراف یلی بدراق پیدا شد .

دیگر خبرها

  • ذوب آهن قهرمان بسکتبال دختران جوانان ایران
  • یسنا زنده پیدا شد
  • تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • ادامه جستجو‌های تخصصی برای یافتن یسنا
  • نجات ۳ مرد گرفتار در کوه سیاه لنده توسط امدادگران هلال احمر
  • یک شهر در پی«یسنا»
  • اعزام ۲ تیم امدادونجات هلال احمر به سیرچ کرمان
  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • امدادرسانی به سیستان و بلوچستان پایان یافت