Web Analytics Made Easy - Statcounter

هجدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و نمایشگاه تأسیسات، دستگاه‌های سرمایشی و گرمایشی در همدان به مدت سه روز از ۱۳ تا ۱۶ شهریور افتتاح شد. ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹ استانها همدان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، هجدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان به مدت سه روز از 13 تا 16 شهریور در محل نمایشگاه بین المللی استان و با حضور شرکت‌های تولیدی و خدمات‌رسان آغاز به کار نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایشگاه با حضور 50 شرکت‌کننده از استان‌های تهران، مرکزی، اصفهان، قم، قزوین و همدان در فضایی بالغ بر 2500 مترمربع میزبان بازدیدکنندگان گرامی است.

در این نمایشگاه شرکت‌های تولیدی و خدمات رسان استان دستاوردهای خود را به نمایش گذاشتند و اداره کل راه وشهرسازی استان همدان نیز در این نمایشگاه شرکت کرده و به اطلاع رسانی درخصوص مبحث مقررات ملی ساختمان، کمیسیون های ماده پنج ، طرح های جامع استان و شهرستانها پرداخته است.

در سالن اجتماعات این نمایشگاه کارگاهی نیز با موضوع بازنگری طرح جامع همدان با حضور مدعوین و متخصصین این رشته برگزار شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان در حاشیه بازدید از این نمایشگاه اظهار داشت: انتخاب الگوی مناسب در تولید، ارتقای فرهنگ عمومی و اصلاح الگوی مصرف در حوزه انرژی، توسعه و گسترش سبک سازی و مقاوم سازی ساختمان کشور، کمک به رونق ساخت‌و‌ساز، شناخت توانمندی‌ها و کمبودهای صنعت ساختمان، آشنایی با پیشرفت‌های روز این صنعت در جهان، اشتغالزایی و ایجاد یک فضای اقتصادی و تجاری ویژه برای رویارویی شرکت‌های فعال در زمینه خدمات و تکنولوژی صنعت ساختمان مهم ترین اهداف برپایی نمایشگاه است.

فرهاد فرزانه افزود: توسعه پایدار و محیط زیست در فعالیت‌های صنعت ساختمان توجه متخصصان امر را در اغلب کشورهای جهان به خود جلب کرده است.

وی با بیان این مطلب که در حال حاضر با توجه به اجرایی شدن طرح هدفمندی یارانه‌ها و اهمیت بهینه‌سازی مصرف انرژی لزوم استفاده از فناوری‌های نوین چون نانو بیش از پیش خودنمایی می‌کند، عنوان کرد: با استفاده از نانو فناوری در صنعت ساختمان، نه تنها کیفیت ساخت و زیبایی نما و رفاه مصرف کننده تامین می‌شود، بلکه با کاهش بهای تمام شده و صرفه اقتصادی بیشتر، به حفظ منابع طبیعی نیز کمک می‌کند.

وی عنوان کرد: توجه به شهرسازی و معماری ایرانی – اسلامی و تناسب با فرهنگ بومی هر سرزمین در کنار استفاده از مصالح استاندارد و البته بومی به تعالی این هنر خواهد افزود.

انتهای پیام/ ز

R41405/P41362/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۷۵۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده ۲۲ متقاضی تدریس خبره در دانشگاه علمی کاربردی تایید شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل ازدانشگاه جامع علمی کاربردی، باحضور دکتر حسین بلندی رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی و سایر اعضا، چهاردهمین جلسه از دور هشتم هیأت ممیزه دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه از مجموع ۷۶ پرونده بررسی شده در سه گروه فرهنگ و هنر، مدیریت و خدمات اجتماعی و صنعت، تعداد ۲۲ پرونده‌ متقاضیان تدریس خبره/ تجربی گروه فرهنگ و هنر در حوزه‌های تخصصی طراحی و دوخت لباس و پارچه، موسیقی و صنایع دستی (فرش)، ۳۳ پرونده گروه مدیریت و خدمات اجتماعی در حوزه‌های تخصصی مدیریت دفاعی و علوم انتظامی، علوم ورزشی و تربیت بدنی، امداد و سوانح، مدیریت و خدمات مهمانداری و گردشگری و ۱۴ پرونده گروه صنعت در حوزه‌های تخصصی ایمنی، بهداشت و محیط زیست(HSE)، برق، صنایع غذایی و مکانیک و تاسیسات مورد تأیید قرار گرفت.

کد خبر 6057023

دیگر خبرها

  • افتتاح ستاد خدمات رسانی سفر در همدان
  • مهاجرت و فرونشست زمين در صورت عدم صرفه‌جویی در مصرف آب افزايش خواهد يافت/برگزاري دوره تخصصي آب ويژه خبرنگاران
  • نمایشگاه تخصصی باستان‌شناختی ریتون و آبریزهای سفالی افتتاح شد
  • شمارش معکوس تا افتتاح ابرشهر ۹ میلیارد دلاری تویوتا
  • افتتاح شهر فوق مدرن ۹ میلیارد دلاری تویوتا با اتومبیل های خودران در اواخر سال ۲۰۲۴ (+عکس)
  • پرونده ۲۲ متقاضی تدریس خبره در دانشگاه علمی کاربردی تایید شد
  • افتتاح یک گالری تخصصی در موزه فرش
  • افتتاح نمایشگاه بهاره در شهرستان لردگان
  • افتتاح نمایشگاه صنایع دستی نوروزی دربستان آباد
  • شست‌وشوهای غیرضروری را به ساعات پایانی سال موکول نکنید