Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@04:00:08 GMT

زمان انتشار کارنامه نتایج نهایی ارشد؟

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۷۶۳۴۷

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار کارنامه نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد سال 97 از فردا (پنجشنبه) خبر داد و گفت: داوطلبان تا 30 شهریور ماه می‌توانند سئوالات خود را در خصوص نتایج آزمون با سازمان سنجش در میان بگذارند. ناطقان: دکتر حسین توکلی، ضمن بیان این مطلب، اظهار کرد: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده در اطلاعیه‌ای که به همراه فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون ورودی کارشناسی ارشد سال 97 دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی منتشر شد، کارنامه نهایی پذیرفته‌شدگان این آزمون حاوی اطلاعات لازم در خصوص رتبه داوطلب، آخرین رتبه پذیرفته شده در هر یک از کد رشته‌های امتحانی و برخی اطلاعات دیگر تنظیم و کارنامه مربوطه از فردا (پنجشنبه‌ ) پانزدهم شهریور ماه جاری بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه‌ تصریح کرد: لازم به ذکر است هر گونه تغییر در رشته، تغییر در گرایش و نقل‌ و انتقالات پذیرفته‌شدگان در حیطه وظایف سازمان سنجش آموزش کشور نبوده و به درخواست‌های ارسال شده در این زمینه ترتیب اثر داده نخواهد شد.
دکتر توکلی خاطرنشان کرد: داوطلبان پس از دریافت کارنامه نهایی آزمون کارشناسی ارشد سئوالات، نقطه نظرات و پیشنهادات و همچنین سوالات خود را از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش و آموزش کشور و یا تماس با شماره 42163 (در ساعت اداری) با سازمان در میان بگذارند و به ارسال هر گونه نامه و یا مراجعه حضوری پاسخ داده نخواهد شد.
منبع: ایسنا برچسب ها: نتایج نهایی ، کارنامه ، ارشد 97

منبع: ناطقان

کلیدواژه: نتایج نهایی کارنامه ارشد 97

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۷۶۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج لاتاری ۲۰۲۵ اعلام شد

زمان اعلام نتایج لاتاری ۲۰۲۵ در تاریخ ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ (۶ام ماه می) و برندگان می‌توانند از طریق آن گرین کارت دریافت کنند.

به گزارش جماران، لاتاری یکی از راه‌هایی است که افراد می‌توانند از طریق آن گرین کارت آمریکا را برای ورود به ایالات متحده بدست آورند.

زمان اعلام نتایج لاتاری ۲۰۲۵ در تاریخ ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ (۶ ام ماه می) است.

دیگر خبرها

  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 10 و 11 خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود
  • نتایج لاتاری ۲۰۲۵ اعلام شد
  •  تقویت یادگیری، هدف تغییر در نحوه طراحی سوالات امتحانات نهایی
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان
  • کلید اولیه آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد
  • اعلام نتایج آزمون استخدام مشاور و معلم ورزش تا نیمه خرداد
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت/ زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع مشخص نیست
  • معاون آموزشی وزارت بهداشت خبر داد؛ زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی
  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد
  • آمار نهایی انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ اعلام شد