Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ منوچهر جليلی، مسئول روابط عمومی اداره تبليغات اسلامی رباط کريم، گفت: گردهمایی بزرگ مسئولین و امنای هیئات مذهبی با عنوان پیام‌آوران عاشورا، 12 شهریور جاری با حضور حجج‌ اسلام تولائی، رئیس، هدایتی، کارشناس فرهنگی و نیک‌آرا، کارشناس قرآنی این اداره، سعید بیات، رئیس و اعضای شورای هیئات مذهبی، مسئولین ادارات، روحانیون، مسئول، هیئت امنا و رابطین هیئت‌های مذهبی در حسینیه قمر بنی‌هاشم(ع) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مراسم، سیدمهدی ساداتی، فرماندار رباط کریم، اظهار داشت: انقلاب اسلامی با زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورا بعد از ۱۴۰۰ سال با رهبری امام راحل به پیروزی رسید.
فرماندار رباط کریم، تصریح کرد: همه مردم مهمان اباعبدالله الحسین(ع) هستند و باید بسترهای مناسب برای جذب و شرکت جوانان و نوجوانان در عزای حسینی فراهم شود.
وی، هدف از قیام حضرت سیدالشهدا(ع) را امر به معروف و نهی از منکر بیان و ابراز داشت: نماز را در اول وقت برگزار کنید که خود بهترین معروف است.
جلیلی، خاطرنشان کرد: در ادامه مراسم، طاهر رحیمی، مداح اهل بیت(ع) در رثای امام حسین(ع) به روضه‌خوانی پرداخت و از شرکت‌کنندگان پذیرایی شد.

منبع: ایکنا

کلیدواژه: هیئات مذهبی رباط کریم گردهمایی پیام آوران عاشورا ایکنا نبأ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۷۶۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرسی ثابت تلاوت و تدبر در قرآن کریم در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسئول محفل قرآنی گفت: این آیین معنوی هر هفته پنج شنبه‌ها ساعت ۱۷ تا ۱۸:۲۰ در گلزار مطهر شهدای شهر یاسوج برگزار می شود.
جمالفرد افزود: محفل قرآنی این هفته فردا پنج شنبه ۳۰ فروردین همراه با قرعه کشی سفر اربعین ویژه شرکت کنندگان ماه مبارک رمضان در گلزار شهدای معظم شهر یاسوج برگزار می شود.
وی با بیان اینکه این برنامه از اربعین سال قبل آغاز شده ادامه داد: در این برنامه ۱۵ دقیقه حزب خوانی قرآن، ۲۰ دقیقه تدبر در قرآن، ۲۰ دقیقه روایتگری شهدا و ۱۵ دقیقه پخش فیلم و تیزر با موضوع قرآن، دفاع مقدس و مناسبت های هفته اجرا می شود.
مسئول محفل قرآنی گلزار مطهر شهدای یاسوج با دعوت از مردم برای شرکت در این مراسم گفت: فردا علاوه بر اجرای برنامه های قرآنی از همه بانیان و همکاران و خیران قدردانی و به قید قرعه به ۱۲ نفر از شرکت‌کنندگان کمک هزینه زیارت اربعین به مبلغ هر نفر ۲۰٬۰۰۰٬۰۰۰ریال اهدا می شود.

دیگر خبرها

  • افزایش شور و نشاط اجتماعی در سطح جامعه اعتیاد را کاهش می‌دهد
  • صندوق ذخیره فرهنگیان بستری مناسب برای سرمایه‌گذاری است
  • ۸ شوال سالروز تخریب قبرستان بقیع و علم‌کشی در شمیران + فیلم و عکس
  • کرسی ثابت تلاوت و تدبر در قرآن کریم در یاسوج
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)
  • محفل انس قرآن کریم در پایگاه دریایی بوشهر برگزار شد
  • شرکت بیش از ۱۲ هزار نفر در نوزدهمین آزمون ارزیابی حافظان
  • پیگیری حقابه کشاورزان بابلی از آب دشت هراز + فیلم
  • احداث زمین چمن مصنوعی در بهاباد
  • وعده تامین زمین نهضت ملی مسکن اسلامشهر محقق نشد