Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، مدیر عامل شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی امید پرواز با بیان اینکه وب سایت و اپلیکیشن امیدپرواز یکی از مناسب‌ترین راه‌های خرید اینترنتی ارزان‌ترین بلیط هواپیما است گفت: امیدپرواز با انتخاب شعار «خرید بلیط آنلاین، آسان، مطمئن، ارزان» و با سرلوحه قرار دادن احترام به حقوق مشتری اقدام به راه اندازی پشتیبانی ٢٤ ساعته درتمامی ساعات شبانه روز حتی روزهای جمعه و تعطیلات رسمی کرده که کارشناسان آموزش دیده و حرفه‌ای پشتیبانی آنلاین امید پرواز در این بخش پاسخگوی مشتریان محترم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اپلیکیشن اندروید و ios امیدپرواز در حال حاضر به‌عنوان کامل‌ترین اپلیکیشن رزرو بلیط‌های داخلی و خارجی کشور است، افزود: اپلیکیشن امید پرواز با قابلیت رزرو بلیط سیستمی و چارتر داخلی ١٣ ایرلاین فعال کشور، امکان رزرو بلیط‌های خارجی بیش از ٩٠٠ ایرلاین به سراسر نقاط جهان، قابلیت استفاده از  فیلتر پیشرفته ، امکان رزرو موقت بلیط و نیز قابلیت استرداد آنلاین بلیط و برگشت آنی وجه به حساب بانکی مشتری، یکی از اپلیکیشن‌های کاربردی و پرطرفدار در زمینه خرید آنلاین بلیط هواپیما است.

وی افزود: مسافرین با این اپلیکیشن می‌توانند کمترین نرخ بلیط هواپیما  را در هر مکان و زمانی به‌صورت آنلاین و بروز شده، تمامی پروازهای سیستمی و چارتری داخلی و خارجی را در اختیار داشته باشند و اقدام به خریدی «آسان، مطمئن و ارزان» کنند.

وی ادامه داد: با این اپلیکیشن می‌توان به راحتی پرواز های سیستمی و چارتر را بر اساس مرتب سازی تاریخ و قیمت جستجو و با استفاده از امکان پرداخت آنلاین و اعتباری بلیط لحظه آخری را تهیه و اطلاعات آن را بلافاصله از طریق  ایمیل و تلفن همراه دریافت کرد. ضمنا امید پرواز صحت اطلاعات و تعهدات کلیه پروازهای داخلی و خارجی موجود روی وب سایت و اپلیکیشن را تضمین کرده تا کاربر محترم با اطمینان از خرید خود بتواند سفر آرام و بیادماندنی را تجربه کند، همچنین از طریق وب سایت امید پرواز می‌توان از تورهای لحظه آخری داخلی و خارجی اطلاع پیدا کرد.

به گفته وی امیدپرواز با نوآوری و خلاقیت در  ارائه خدمات مسافرتی و گردشگری از جمله تهیه بلیط پروازهای سیستمی و چارتری داخلی و خارجی، برگزاری تورهای داخلی، خارجی و ورودی، صدور گواهینامه بین المللی و پلاک ترانزیت خودرو، چارتر نمودن پروازهای داخلی و خارجی، ارائه خدمات گردشگری به ادارات ، نهادها و شرکت‌های دولتی و خصوصی و خدمات متنوع دیگر در حوزه صنعت گردشگری و هواپیمایی، توانسته چندین سال پیاپی به‌عنوان آژانس نمونه مورد تشویق مسئولان گردشگری کشور و مدیران شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی قرار گیرد و پر فروش‌ترین آژانس هواپیمایی خوزستان است.

امید پرواز نمایندگی فروش شرکت‌های هواپیمایی ترکیش ایرلاینز، امارات، قطر ایرویز، فلای دبی، ایر عربیا، و سایر ایرلاین‌های خارجی و نمایندگی فروش ایران ایر، ماهان، آسمان، کاسپین، کیش ایر، قشم ایر، زاگرس، معراج، سپهران، ایران ایر تور، آتا، تابان، کارون و سایر ایرلاین‌های داخلی را دارا است.

مدیر عامل شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی امید پرواز با توصیه به مسافرین محترم گفت: اگر قصد مسافرت دارید حتما با مراجعه به وب سایت ما به نشانی ‏ www.omidparvaz.com و یا دریافت اپلیکیشن اندروید و ios امید پرواز  از طریق کافه بازار ، سیب اپ و یا وب سایت ما، به آسانی از خدمات آن از جمله تهیه بلیط های داخلی و خارجی به سراسر نقاط ایران و جهان با نرخ های جذاب و ارزان بهرمند شوید.

کد خبر 4394563

منبع: مهر

کلیدواژه: اپلیکیشن بلیت هواپیما خرید آنلاین مردم علیه احتکار فروشگاه زنجیره ای بانکداری الکترونیکی خرید آنلاین بانک گردشگری بانک ملت قرعه کشی میلیاردی ثبت شرکت قرعه کشی مسابقات سفارش آنلاین بانک انصار مشتری مداری افق کوروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۷۶۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند قمار و شرط‌بندی آنلاین در گلستان

سرهنگ سعید تجری گفت: طی پایش فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا استان، یک سایت قمار و شرطبندی آنلاین رصد و  شناسایی مدیران و گردانندگان آن بصورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: برخی از اعضای این باند که در چند شهر استان فعالیت می‌کردند اقدام به عضو گیری، دریافت وجوه و ثبت شرطبندی‌ها در سایت مذکور می‌کردند.

سرهنگ تجری گفت: پس از ماه‌ها تحت نظر گرفتن و تعقیب افراد مرتبط، نهایتا سرشاخه اصلی این باند قمار در استان گلستان  شناسایی و در یک عملیات گسترده پلیسی، بصورت همزمان در چند نقطه، ۱۲ نفر از عوامل این باند در حالیکه همچنان در حال فعالیت غیرقانونی بودند دستگیر و ضمن توقیف تجهیزات الکترونیکی، به مرجع قضایی معرفی و پس از انجام مراحل قانونی از آنطریق روانه زندان شدند.

این مقام انتظامی یادآور شد: ارزش ریالی این پرونده و میزان تراکنش‌های مربوطه تا این لحظه بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ تجری به افرادی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، هشدار داد: پلیس فتا با قاطعیت با گردانندگان دخیل در بحث قمار و  شرط بندی آنلاین  برابر قانون رفتار خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • ۵ علت خرید اتوبوس شهری از چین | تفاوت اتوبوس داخلی با چینی چقدر است؟
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت
  • آیا با هواپیما می‌توان سفری ارزان به مشهد داشت؟
  • انهدام باند قمار و شرط‌بندی آنلاین در گلستان
  • قطارهای لوکس ایران، سفری شاهانه در انتظار شماست
  • سفر با قطار و هتل، یکجا رزرو کن، آسوده‌تر سفر کن
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com