Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جدیدترین خبر‌ها از تحولات میدانی شمال سوریه حاکیست، نیرو‌های سوری در شهرک «جورین» در شمال غرب استان حماه (محدوده دشت الغاب) موفق شدند گروهی از عناصر تروریستی حزب الترکستانی را در حومه روستای «الزیاره» شناسایی کنند.

عناصر تروریستی درصدد بودند از حومه روستای «الزیاره» به سمت مناطق شمالی حرکت کنند که تحرکات آنان توسط نیرو‌های ارتش رصد شد و هدف قرار گرفتند؛ در جریان عملیات نیرو‌های سوری حدود ۳۰ تن از تروریست‌ها کشته و زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از شمال استان حماه خبر می‌رسد، حملات دقیق موشکی و توپخانه‌ای ارتش سوریه در حومه شهرک اشغالی «لطمانه» منجر به کشته و زخمی شدن حدود ۴۰ تن از عناصر تروریستی شد.

براساس اطلاعات به دست آمده، حملات هوایی جنگنده‌های روسی و سوری و همچنین یگان موشکی به مناطق تحت اشغال گروه‌های تروریستی در شمال شرق استان لاذقیه، شمال غرب استان حماه، جنوب و جنوب غرب استان ادلب افزایش یافته است.

در ساعات گذشته، مناطق اشغالی «جسرالشغور، کبانی، القرقور، قسطون، الجانودیه» در شمال سوریه در چندین مرحله هدف قرار گرفتند و ده‌ها تن از عناصر تروریستی کشته و زخمی شدند؛ در این حملات خسارت‌های سنگینی به انبار‌های سلاح، تجهیزات نظامی و پایگاه‌های گروه‌های تروریستی وارد شد.

 گروهی از نیرو‌های ویژه ارتش سوریه توانستند محل تجمع و برگزاری جلسه شمار زیادی از فرماندهان و عناصر گروه‌های تروریستی «حزب الترکستانی و جبهه النصره» را در محدوده مناطق اشغالی «حرش بسنقول، الجانودیه، السرمانیه، زیزون، جبل ترکمان، اطراف اریحا» در شمال غرب سوریه شناسایی کنند.

نیرو‌های ویژه سوری در ادامه اطلاعات را در اختیار یگان‌های هوایی قرار دادند و جنگنده‌های روسی به سرعت وارد عمل شدند و محل تجمع و برگزاری جلسه عناصر تروریستی را به شدت هدف قرار دادند و خسارت‌های سنگینی به آنان وارد کردند.

براساس اطلاعات به دست آمده، نیرو‌های ویژه ارتش سوریه در روستا‌های جنوبی و مرکزی استان ادلب و شهر ادلب نفوذ کرده اند و در حال شناسایی پایگاه‌های اصلی فرماندهان گروه‌های تروریستی هستند.

یک منبع میدانی د اعلام کرد: نیرو‌های تحت فرمان سهیل نمر (معروف به ببر سوریه) درصدد هستند تا اتاق‌های عملیات گروه‌های تروریستی را به طور کامل شناسایی و سرکرده‌های میدانی تروریست را در حملاتی غافلگیرانه شکار کنند و ترس را بر اردوگاه آنان حاکم کنند.

از محور غربی استان حلب خبر‌ها حاکیست، گروه‌های تروریستی چند خمپاره به سمت محله «حمدانیه» شلیک کردند؛ در جریان این حملات خمپاره ای، خسارت‌هایی به مناطق مسکونی وارد آمد.

منبع:میزان

انتهای پیام/

حاکم شدن ترس بر اردوگاه تروریست‌ها

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تروریسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۷۶۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز پژوهش‌های هسته‌ای نیروگاه «دیمونا» هک شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، روزنامه اسرائیلی «هاآرتص» گزارش داد هکر‌های که اخیرا اعلام کرده بودند به برخی نهاد‌های حساس اسرائیی نفوذ کرده‌اند، وبگاهی برای انتشار داده‌های حساس این نهاد‌ها ایجاد کرده‌اند.

شبکه «الجزیره»، ظهر امروز (سه‌شنبه)، به نقل از هاآرتص خبر داد این گروه هزاران سند منتشر کرده و گفته بعد از نفوذ به وزارت جنگ اسرائیل به آنها دست یافته است.

براساس این گزارش، این هکر‌ها همچنین توانسته‌اند به سامانه‌های مرتبط با وزارت دادگستری رژیم اسرائیل و تأسیسات پژوهش‌های هسته‌ای در نیروگاه دیمونا نفوذ کنند.

روزنامه اسرائیلی «اسرائیل هیوم»، روز چهارشنبه، هفته گذشته خبر داده بود که هکر‌ها به وزارت جنگ اسرائیل نفوذ کرده‌اند و اطلاعات حساسی به دست آورده‌اند.

این رسانه اسرائیلی گزارش داده بود که برخی اسناد مربوط به قرارداد‌های وزارت جنگ اسرائیل بوده و اطلاعات مذکور در برخی صفحات به ازای ۵۰ رمزارز بیتکوین برای فروش قرار داده شده بودند.

هکر‌ها همچنین گفته بودند اطلاعات بسیاری به دست آورده‌اند و خواستار آزادی ۵۰۰ اسیر فلسطینی هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش دمای هوا در اردبیل
  • بازدید میدانی وزیر کشور از نحوه امدادرسانی در مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان
  • حضور میدانی استاندار سیستان و بلوچستان در مناطق درگیر سیلاب
  • حضور میدانی استاندار سیستان و بلوچستان در مناطق درگیر سیلاب در جنوب استان
  • عملیات نیروهای فلسطینی در کرانه باختری و غزه علیه اشغالگران
  • مرکز پژوهش‌های هسته‌ای نیروگاه «دیمونا» هک شد
  • حمله به کلیسای آشوریان در سیدنی، اقدام تروریستی بود
  • شهرک نشینان آواره به منازل خود باز نمی‌گردند
  • وقوع درگیری میان جوانان فلسطینی و متجاوزان به کرانه باختری
  • هوای گرم در زنجان حاکم می‌شود