Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا-خدابخش فرماندار شهرستان کليبر در آذربايجان شرقي با ارسال لوح تقديري از تلاشهاي شبانه روزي عادل دادگر مدير آب و فاضلاب روستايي اين شهرستان تقدير و وي را به عنوان مدير نمونه شهرستان کليبر معرفي نمود.

به گزارش خبرنگار ما در تبريز،در قسمتي از لوح تقدير آمده است :

   ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر و تبريک هفته دولت ، به شکرانه توفيق و به پاسداشت همت شما در اعمال مديريت و اجراي امور ، حاکميت نظم و انظباط بر مجموعه تحت مديريت ، حسن خلق ، تکريم ارباب رجوع ، تعامل سازنده با کارکنان و ايجاد جوي صميمانه در بخش مديريت در دولت محترم تدبير و اميد ، شما به عنوان مدير نمونه شهرستان کليبر در يکسال گذشته انتخاب و اين لوح تقديم ارجمندتان مي گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  اميدوارم با اتکا به درگاه خداوند متعال ، با ايجاد خلاقيت ، پژوهش ، نوع آوري و همگرايي در آن مجموعه براي تعالي کشور و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران کوشا باشيد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آب و فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۷۶۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب ۵۰۰ هزار گردشگر به چشمه مرغاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری تیران و کرون با بیان اینکه مجموعه نمونه گردشگری چشمه مرغاب در ۸۰ کیلومتری غرب اصفهان در شهر عسگران از توابع بخش کرون شهرستان تیران و کرون واقع شده گفت: این مجموعه یکی از مناطق چهارگانه نمونه گردشگری مصوب هیات دولت در شهرستان تیران و کرون است که بیشترین میزان جذب گردشگر شهرستان را به خود اختصاص داده است.
محسن مظاهری افزود: به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر عسگران مرحله اول طرح ساماندهی منطقه نمونه گردشگری چشمه مرغاب با ۳۰ میلیارد ریال هزینه اجرا و مرحله دوم ساماندهی نیز مصوب شده و در صورت تخصیص اعتبار لازم اجرایی خواهدشد.
وی با اشاره به اینکه بیش از دویست و ده آلاچیق و سکوی استراحت در این مجموعه در اختیار گردشگران است گفت: با اجرا و بهره برداری از مرحله دوم طرح ساماندهی مجموعه گردشگری چشمه مرغاب شرایط اقامت گردشگران نیز مهیا و ظرفیت پذیرش گردشگر این مجموعه تا ۲ برابر افزایش می‌یابد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انتخاب معلم دزفولی به عنوان معلم نمونه کشوری
  • اطلاعیه قطعی گاز در هوراند و کلیبر
  • جذب ۵۰۰ هزار گردشگر به چشمه مرغاب
  • شهید مهدی شاه آبادی نمونه مدیر جهادی دهه ۶۰ + فیلم
  • سهمیه یک‌هزار و ۷۰۰ واحدی میاندوآب در طرح نهضت ملی مسکن
  • اطلاعیه قطع گاز در شهرستان هوراند و کلیبر
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • دولت سیزدهم عزم راسخی برای تأمین مسکن اقشار کم‌برخوردار دارد
  • تقدیر از معلمان نمونه برتر استان مرکزی