Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور در اطلاعیه‌ای به شرح زیر اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون اعزام فرهنگیان به مدارس جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور را اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، در راستای شیوه نامه و ضوابط ثبت نام، انتخاب و اعزام نیروی انسانی مورد نیاز مدارس جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور به شماره ۲۱۰۶ مورخ ۱۵ فروردین ۹۷ و با توجه به برگزاری آزمون و انجام مصاحبه، با تشکر از همکاری صمیمانه تمامی مدیران، کارشناسان و همکاران ارجمندی که در این امر مهم و ملی مشارکت و مساعی داشتند، بدینوسیله اسامی پذیرفته شدگان نهایی که تا کنون از سوی مرکز حراست و هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش مورد تائید قرار گرفته  به این مرکز ایفاد شده  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یادآوری می‌شود اسامی افراد باقی مانده متعاقب اعلام نظر 2 مرجع یاد شده اعلام می شود.

انتهای پیام/

اعلام نهایی اسامی پذیرفته شدگان اعزام معلمان به خارج از کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۷۷۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون استخدامی آموزش‌و‌پرورش چه اقداماتی انجام دهند؟

داودالموسوی،مدیرکل هیأت مرکزی گزینش گفت: نتایج اولیه آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگاری سال ۱۴۰۳ که در تاریخ ۱۸ اسفند۱۴۰۲ برگزار شد؛ در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی https://sanjesh.org   قرار خواهد گرفت و داوطلبان می‌توانند برای اطلاع از این نتایج به  نشانی مذکور مراجعه کنند.

وی با ذکر این نکته که متقاضیان پس از دریافت نتیجه آزمون مذکور، در صورتی که براساس نتیجه مندرج در کارنامه، جزو معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت قرار گرفته باشند، گفت: این دسته از پذیرفته شدگان باید نسبت به تکمیل کاربرگ‌های مورد درخواست اقدام و هریک از داوطلبان معرفی شده چندبرابر ظرفیت، موظف هستند طبق مفاد اطلاعیه سازمان سنجش و براساس تقویم زمان بندی در فرایند بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش و سایر مراحل حضور یابند.

داودالموسوی در ادامه  بررسی صلاحیت‌های عمومی افراد واجد شرایط را منوط به تأیید مدارک و مستندات داوطلبان دانست و گفت: با توجه به اینکه مقرر است تکمیل کاربرگ اطلاعات فردی داوطلبان جهت بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش از طریق سامانه my.medu.ir انجام گیرد؛ ضروری است پس از انتشار اسامی در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش کشور در مهلت تعیین شده با مراجعه به سامانه مذکور با استفاده از گزینه ورود از طریق درگاه دولت و استفاده از شماره همراه با مالکیت شخص داوطلب نسبت به تکمیل دقیق فرم اطلاعات فردی و بارگذاری مدارک مورد نیاز مندرج در اطلاعیه سازمان سنجش، اقدام کنند.

مدیرکل هیأت مرکزی گزینش افزود: عواقب ناشی از عدم تکمیل و یا ارسال ناقص فرم مذکور و همچنین عدم ارسال مدارک موردنیاز در زمان مقرر متوجه داوطلب می‌باشد.

داودالموسوی به پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی گفت: داوطلبان می‌توانند برای پیگیری اخبار و دریافت اطلاعات مورد نیاز مربوط به گزینش به درگاه اینترنتی https://gozinesh.medu.gov.ir مراجعه و یا با نصب پیام رسان شاد، در کانال گزینش آموزش و پرورش به نشانی (@gozinesh_medu کانال‌های سازمانی/ ادارات کل ستادی / ورود به بخش گزینش) عضو شوند.

شایان ذکر است که مدارک مورد نیاز جهت بارگذاری در بخش کاربرگ اطلاعات فردی گزینش در سامانه و انجام بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش به شرح زیر اعلام شده  است:

یک قطعه عکس پرسنلی فایل عکس در کاربرگ اطلاعات فردی بارگذاری شده و اصل عکس به پرینت کاربرگ اطلاعات فردی الصاق می‌شود
تصویر تمامی صفحات شناسنامه
تصویر کارت ملی
تصویر آخرین مدرک تحصیلی
تصویر مدارک مربوط به کسب مقام یا رتبه‌های علمی، فرهنگی و هنری، ورزشی، قرآنی و...
تصویر گواهی معتبر اشتغال در آموزش و پرورش
تصویر سوابق ایثارگری داوطلب و خانواده درجه یک

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت نام دوره کارآموزی پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱ از یکم اردیبهشت
  • امکان تغییر دانشگاه برای پذیرفته شدگان فرهنگیان وجود دارد؟ 
  • زمان مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای
  • جزییات دوره‌های آموزش تخصصی پذیرفته شدگان آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱
  • پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون استخدامی آموزش‌و‌پرورش چه اقداماتی انجام دهند؟
  • نکات مهم گزینش برای پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام آموزگار
  • اطلاعیه ثبت نام دوره کارآموزی پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱
  • برگزاری مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای روانشناسی در اردیبهشت‌
  • در مصاحبه با پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری نظر شخصی اعمال نشود
  • نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار تا سه روز آینده اعلام می‌شود/ ۳ هزار نیرو گزینش پذیرفته‌شدگان را گزینش می کنند