Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@20:49:31 GMT

بازگشت نخستین کاروان حجاج همدانی به وطن

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۷۷۱۰۶

بازگشت نخستین کاروان حجاج همدانی به وطن

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سهراب کلوندی، مدیر فرودگاه استان همدان بیان کرد: اولین گروه از زائران بیت الله الحرام ساعت 4 و 25 دقیقه بامداد امروز ،چهارشنبه، با پرواز شماره 1537 شرکت هواپیمایی ایران ایر وارد فرودگاه شدند.

وی خاطرنشان کرد:برگشت حجاج به وطن تا 21 شهریور ماه ادامه خواهد داشت  و هر روز 2 یا 3 پرواز انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر فرودگاه همدان اضافه کرد: 4 هزار و 233 حاجی در قالب 17 پرواز از فرودگاه مدینه به همدان منتقل می‌شوند که تعدادی از آنها زائران استان کردستان هستند.

کلوندی در پایان ادامه داد: پروازهای حج از طرف شرکت هواپیمایی ایران ایر در زمان رفت با چند ساعت تاخیر و بدون هیچ مشکلی انجام شد.

انتهای پیام/ب

زائران بیت الله الحرام وارد همدان شدند

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حجاج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۷۷۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزیمت زائران مازندرانی به عمره مفرده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، کاروان زائران مازندرانی برای انجام سفر عمره مفرده، عصر دیروز عازم عربستان شد.


مدیر حج و زیارت مازندران گفت: با توجه به دستور سازمان حج و زیارت مقرر شد قبل از آغاز سفر‌های حج تمتع در یک بازه زمانی، چند کاروان به سفر حج عمره اعزام شوند.

اسماعیلی افزود: بنابراین در این سفر سه کاروان از مازندران به حج عمره اعزام شدند که از این سه کاروان، دو کاروان از مازندران به ظرفیت ۱۷۰ نفر و یک کاروان از استان گلستان به ظرفیت ۸۵ نفر ساعت ۱۶ روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ از فرودگاه شهدای ساری به سرزمین وحی اعزام شدند.

وی تصریح کرد: کسانی به این سفر اعزام شدند که قبلا" برای اعزام به عمره مفرده ثبت نام کرده و هزینه سفر را واریز کرده باشند و با توجه به تاریخ واریز وجه به این سفر عزیمت خواهند کرد.

اعزام به حج تمتع از ۶ خرداد
مدیر کل فرودگاه‌های استان مازندران گفت: فرودگاه شهدای ساری آماده اعزام زائران عمره و تمتع به عربستان است.
حسنی افزود: گفت: زائران حج تمتع استان مازندران از ۶ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ از فرودگاه شهدای ساری به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

مدیر حج و زیارت مازندران هم گفت: زائران حج تمتع مازندران که همگی مدینه قبل هستند با ۱۸ پرواز از فرودگاه شهدای ساری عازم سرزمین وحی خواهند شد.
اسماعیلی خاطر نشان کرد: این زائران در قالب ۳۲ کاروان به تعداد ۴۲۴۰ زائر برای به جای آوردن مناسک حج تمتع به زیارت خانه خدا مشرف خواهند شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کاروان زائران حج عمره از اصفهان اعزام شد
  • عزیمت زائران مازندرانی به عمره مفرده
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی
  • انجام تنها ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • انجام تنها ۱۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • فرودگاه کرمانشاه تعطیل نیست
  • نقص فنی در پرواز هواپیمای مشهد-تهران
  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره
  • ۳۹ کاروان از گلستان برای مناسک حج تمتع اعزام می شوند