Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-30@15:13:20 GMT

مشتریان سایپا باز هم پشت در ماندند

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۷۷۱۱۶

مشتریان سایپا باز هم پشت در ماندند

به گزارش ایرنا، در حالی که از روزهای گذشته مدیران سایپا اعلام کردند که پیش فروش خودرو را از چهارشنبه انجام می دهند، عده زیادی در پای رایانه نشستند تا در ساعت تعیین شده، ثبت نام کنند اما بار دیگر حکایت گذشته تکرار شد و بدون هیچ ثبت نامی، در سایت درج شد که ظرفیت تکمیل شده است.

بررسی میدانی نشان می دهد که هیچیک از متقاضیان خرید این خودروها، نتوانسته اند نسبت به ثبت نام اقدام کنند و شرکت سایپا اعلام کرده متقاضیان در مرحله بعدی می توانند نسبت به خرید اینترنتی خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ساعت 10 و 15 دقیقه، سامانه فروش ویژه محصولات سایپا اعلام کرد که مرحله دوم پذیرش نیز انجام شد و مرحله بعد، در ساعت 10 و 30 دقیقه انجام می شود.

در حالی که تا ساعت 9 و 59 دقیقه و 30 ثانیه، سایت سایپا برای فروش اینترنتی در دسترس بود، از این لحظه به بعد سرعت این سایت بسیار کند شد به طوری که چند ثانیه بعد شرکت سایپا اعلام کرد مرحله اول پیش فروش اینترنتی انجام شده است.

شرکت سایپا در سایت فروش خود اعلام کرده بود که «در برنامه های فروش ویژه که با هجوم گسترده کاربران برای خرید تعداد محدودی خودرو روبروست، اصل موفقیت بر سرعت استوار است. به این معنی که کاربرانی موفق به خرید می‌شوند ‌که زودتر از دیگران وارد درگاه فروش شده، اطلاعات مورد نیاز را با سرعت بیشتری تکمیل کرده و سریعتر وارد درگاه های بانکی شوند».

با وجود اینکه سایت سایپا همچنان اجازه خرید را به متقاضیان نمی دهد، با این حال عده زیادی به دنبال خرید اینترنتی خودروهای این شرکت هستند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۷۷۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار

هاشم علایی اظهار کرد: بر اساس ماده ۱۰ قانون نحوه واگذاری مالکیت و اداره امور شهرک‌ها و نواحی صنعتی، دفاتر اسناد رسمی موظفند در صدور هرگونه خرید و فروش و وکالت نامه‌های تنظیمی واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی، از این شرکت استعلام و کسب مجوز کنند.

او افزود: همچنین بر اساس این قانون، هرگونه نقل و انتقال واحد‌های تولیدی منوط به اخذ پایان کار و دریافت پروانه بهره برداری از دستگاه‌های ذیصلاح است و خریداران و فروشندگان موظفند نسبت به انجام مراحل نقل و انتقال واحد تولیدی از طریق شرکت شهرک‌های صنعتی اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، اجرای این قانون را در راستای جلوگیری از بروز مشکلات آتی برای خریداران و حمایت از سرمایه گذاران واقعی دانست و تصریح کرد: ممکن است برخی از قرارداد‌ها دارای مشکلاتی از قبیل بدهی اقساط زمین، ترهین و یا اجرائیات صادره از سوی بانک‌ها، تخلفات ساختمانی، مشکلات زون بندی و زیست محیطی، احتمال فسخی بودن زمین مورد معامله را داشته باشند که وجود هریک از این موارد به طور حتم منتهی به مشکلات آتی برای خریداران خواهد شد.

علایی بیان کرد: در موارد متعددی مشاهده می‌شود که این نوع خرید و فروش‌ها منجر به طرح پرونده‌های کیفری دایر بر خرید و فروش مال غیر و کلاهبرداری شده که لازم است خریداران ضمن توجه به الزامات قانونی، موارد پیشگیرانه را در خصوص جلوگیری از ضرر و زیان‌های احتمالی در نظر داشته باشند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری
  • فروش اینترنتی دارو
  • تعیین تکلیف تعهدات ساینا Sدو‌گانه سوز+ قیمت
  • ارسال گل اینترنتی با 3 کلیک
  • عربستان قیمت نفت را برای آسیایی‌ها در ژوئن افزایش می‌دهد
  • سایپا فراخوان داد / این افراد به سایت سایپا مراجعه کنند
  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار