Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - عضو هيأت رئيسه فدراسيون فوتبال گفت:وقتي کي روش در تمرينات تيم ملي حاضر مي شود يعني قراردادش رسمي امضا شده است.
به گزارش خبرگزاري فارس، کارلوس کي‌روش بعد از جام جهاني براي تمديد قرارداد با فدراسيون و موفقيت در جام ملت هاي آسيا توقعاتي داشت و تا زماني که از سوي فدراسيون ضمانت اجرايي نگرفت به ايران بازنگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اين حال هنوز قراردادي بين فدراسيون فوتبال و کي‌روش امضا نشده است. اين در حالي است که سرمربي تيم ملي فوتبال ايران با لباس شخصي در تمرينات حاضر مي‌شود.
در همين خصوص براي روشن شدن موضوع بستن قرارداد کي‌روش با فدراسيون فوتبال خبرنگار فارس با کاظم طالقاني عضو هيأت رئيسه فدراسيون فوتبال گفت‌وگو کرد.
فارس: آقاي طالقاني آيا کي‌روش با فدراسيون فوتبال قرارداد امضا کرده است يا خير؟
کي‌روش قراردادش را با فدراسيون امضا کرده است که در تمرينات حاضر مي‌شود. او کارش را با قدرت انجام مي‌دهد و مشکلي بابت قرارداد سرمربي تيم ملي ايران وجود ندارد. ان‌شاالله با قدرت به کارش ادامه دهد.
فارس: چرا کي‌روش با لباس شخصي در تمرين حاضر مي‌شود؟
فکر نمي‌کنم مشکل خاصي باشد. کي‌روش کارش را با قدرت انجام مي‌دهد و در تمرينات حاضر شده است.
فارس: گفته مي‌شود به دليل اينکه کي‌روش از کيفيت جديد اسپانسر تيم جديد راضي نيست، با لباس شخصي مي‌آيد.
اين موضوع به آقاي ممبيني مربوط مي‌شود و من هيچ اطلاعي از اين بحث ندارم. جزئيات قرارداد اسپانسر جديد را آقاي ممبيني مي‌داند.
فارس: مگر آديداس تيم ملي ايران را تهديد نکرده چرا ملي‌پوشان همچنان با لباس آديداس در تمرينات حاضر مي‌شوند؟
بله اين اتفاق افتاده و ما حتما در جلسه اين موضوع را پيگيري خواهيم کرد تا هر چه زودتر به جمع‌بندي برسيم. به هر حال بحث اسپانسر تيم ملي را آقاي ممبيني دقيق مي‌داند و من نمي‌توانم راجع به اين موضوع صحبت کنم.
فارس: کيفيت زمين کمپ تيم ملي چگونه است؟ چرا همچنان بازيکنان تيم ملي در زمين پژوهشگاه نفت تمرين مي‌کنند؟
در اين خصوص از آقاي ساکت سؤال بپرسيد. من هنوز از کمپ تيم ملي بازديد نکردم که از شرايط چمن مطلع شوم. اگر از آقاي ساکت بپرسيد دقيق به شما خواهند گفت.
فارس: گفته مي‌شود اختلافي بين کي‌روش و فدراسيون فوتبال وجود دارد که قراردادي بسته نشده است.
هيچ اختلافي بين کي‌روش و فدراسيون فوتبال وجود ندارد. قرارداد کاملا رسمي امضا شده است که کي‌روش در تمرينات حاضر مي‌شود.
فارس: آيا شرايط و امکانات براي کي‌روش مهيا شده است؟
به هر حال ما تمام شرايط رامهيا کرده‌ و مهيا خواهيم کرد. کي‌روش اين شرايط را پذيرفته که در حال حاضر در ايران حضور دارد و قرار است تيم ملي را تا پايان جام ملت‌ها هدايت کند.توان ما همين بود و مطمئنا با کمک مسئولين و دولت مي‌توانيم شرايط بهتري را مهيا کنيم.
فارس: آيا دولت و مسئولين وزارت ورزش کمکي به فدراسيون فوتبال بابت بازي‌هاي تدارکاتي بهتر انجام داده است؟
انتظار داريم با توجه به اينکه دولت جمهوري اسلامي و مسئولين فوتبال در جام جهاني تيم ملي را کمک کردند مثل گذشته از تيم ملي حمايت کنند تا در جام ملت‌هاي آسيا با قدرت حاضر شويم تا بازي‌هاي تدارکاتي بهتري براي تيم ملي در نظر بگيريم ولي در حال حاضر پولي بابت بازي‌هاي تدارکاتي و اردوهاي مناسب براي فدراسيون فوتبال واريز نشده اما قطعا بودجه‌اي در نظر خواهند گرفت تا شرايط تيم ملي بهتر شود.
انتهاي پيام/ا

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۷۷۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش اختصاصی خبرنگار مهر از تمرین امروز جمعه تیم فوتبال استقلال

دریافت 50 MB کد خبر 6095723

دیگر خبرها

  • عکس| استقبال اوسمار از بانویی که با سرطان می‌جنگد
  • عکس| استقبال اوسمار از بانویی که باسرطان می‌جنگد
  • بانوی پرسپولیسی مهمان تمرین؛ استقبال اوسمار از زنی که با سرطان می‌جنگد + فیلم
  • تمرین پرسپولیس با حضور چهره ویژه سکوها
  • حکم فدراسیون در مورد هوادار جنجالی سپاهان!
  • دلیل ناچو برای خودداری از تمدید قراردادش با رئال مادرید
  • اسکان اضطراری تعدادی از ساکنان خیابان طالقانی سنندج در پی بارندگی
  • سرخپوشان با توپ فوتبال گلف بازی کردند
  • گزارش اختصاصی خبرنگار مهر از تمرین امروز جمعه تیم فوتبال استقلال
  • توخل: نگران آینده بایرن نیستم